5/28/2021

#BLOGERKIPOLECAJĄ Kosmetyczny alfabet

 Hej, hej :) Tym razem w ramach naszej wspólnej akcji postanowiłyśmy odświeżyć kiedyś popularny tag "Kosmetyczny alfabet", w którym pokażemy Wam nasze ulubione marki i kosmetyki na każdą z liter alfabetu. Tradycyjnie na końcu wrzucę linki do pozostałych dziewczyn :)

Żeby nie wyszedł z tego nie wiadomo jaki tasiemiec postanowiłam do każdej literki dopasować jedną markę i jeden produkt z jej asortymentu. W nazwach będą linki do pełnych recenzji.

A

Avon

Woda perfumowana Perceive Sunshine


Nuty głowy: mango, bergamotka, mandarynka
Nuty serca: jaśmin, mimoza, magnolia
Nuty bazy: drewno sandałowe, piżmo, akord solarny

Z perfumami Avon często mam problem, coś mi przeszkadza, ale jednak Perceive Sunshine wspominam bardzo miło i nawet ostatnio zastanawiałam się czy jej sobie nie kupić teraz na wiosnę/lato. Nawet wkręciłam ten zapach koleżance w pracy :D Wersja niebieska też mi się podobała.

B

BodyBoom

Ujędrniające masło do ciała


Świetne działanie, super zapach i co tu więcej mówić :D Przy B oczywiście możecie sobie dopowiedzieć, że polecam też markę Bielenda ;)

C

Cien

Żel do golenia Sensitive dla kobiet


Tani i dobry żel do golenia z Lidla :D

D

Duetus



Fajny zapach, dobre i delikatne działanie, polska marka.

E

Ecolatier



Fajna odmiana od tradycyjnych szamponów.

F

Flos-Lek



Kilka zużytych opakowań mówi samo za siebie :D i w sumie od poznania tego peelingu chętniej sięgam po te enzymatyczne niż mechaniczne.

G

Gift of Nature

Żel do mycia twarzy do cery pięknej, choć mieszanej


Następny spoko żel do mycia twarzy ;)

H

Hean



Trochę starsza recenzja, ale nic innego fajnego na h mi nie przyszło do głowy, ale ten peeling miło wspominam. Porzeczkowy zapach i działanie takie nie za mocne i nie za łagodne.

I

Isana


Nie jestem wielką fanką żeli pod prysznic, ale za to kocham ten olejek do włosów! Przypomnę, że kupiłam go przez przypadek :D miałam kupić odżywkę w sprayu.

J

Joanna

Żel do golenia

Nie zdziwcie się jeśli jeszcze jakieś żele pojawią się w tym zestawieniu :D

K

Kallos

Maska do włosów Banana

Jak K to słynny Kallos i moja ulubiona bananowa wersja.

L

LaQ

Odprężający mus do mycia twarzy

Marka, która ostatnio najbardziej mnie interesuje. Mus ze zdjęcia był bardzo przyjemny, obecnie używam peelingującego a w kolejce czeka inna wersja myjącego.

M

Maybelline

FIT me! Podkład matujący do skóry normalnej i tłustej


Ulubieniec wśród podkładów już od jakiegoś czasu. Już się rozglądam za ciemniejszą wersją na teraz! Widział ktoś gdzieś jakąś promkę? :D

N

Neutrogena

Grejpfrutowy żel do mycia twarzy Visibly Clear


Przyznam szczerze, że Neutrogena nie jest marką, która często u mnie gości, bardziej mi na myśl przychodzi Nacomi czy biedronkowe Niuqi, ale akurat tutaj przypomniał mi się ten żel. Dobrze oczyszczał, ładnie pachniał i tak jakoś kusi żeby się znów za nim rozejrzeć :D

O

Organic Shop

Peeling do ciała mango


Przy O od razu do głowy przyszło mi Oriflame i mój ulubiony zapach Love Potion, ale stwierdziłam, że wygrzebię coś innego :D Ostatnio pojawiają się u mnie różne myjadełka OS, mam maskę do włosów, ale póki co najlepiej wspominam peeling o zapachu mango!

P

Perfecta

Pudrowy tonik do twarzy


Po Perfectę też jakoś często nie sięgam, ale miała kiedyś taki fajny tonik (nie wiem czy jeszcze go produkują).

R

Rimmel

Wake Me Up! Tusz do rzęs


No lubiłam ten tusz. Co tu dużo mówić :D

S

Sinsay

Matowa pomadka w płynie Vintage Girl


Moje sinsayowe odkrycie poza ubraniami! Mega pomadka w super cenie.

T

Tołpa

Urban Garden Enzymatyczny peeling z drobinkami do rąk i skórek


Dla mnie był ciekawą odskocznią od żelu do usuwania skórek Sally Hansen ;)

V

Venus

Żel do golenia z ekstraktem z rumianku


Wiadomo, że żel do golenia :D Ogólnie u mnie znajdziecie sporo żeli i pianek Venus.

W

White Flower's 

Błoto z Morza Martwego


Koniecznie wersja sucha!

Y

Yves Rocher

Płyn micelarny z wyciągiem z trzech herbat


Ten płyn był świetny! W ogóle dawno nic z YR nie miałam a ostatnio chodzą za mną ich mgiełki do ciała ;D

Z

Ziaja

Uniwersalny płyn do demakijażu oczu


Taki fajny płyn do demakijażu oczu :D

Wiem, że nie robię jakichś mega cudownych zdjęć, ale jak widzę te z początku blogowania too xD ahahah.

Ten post miał się pojawić w zeszłym tygodniu, ale nie udało mi się go ogarnąć do końca. Wpisy pozostałych dziewczyn może już widzieliście a jeśli jeszcze nie to koniecznie zajrzyjcie!

13 komentarzy:

  1. Perceive Sunshine to idealmy zapach na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurka zapomniałam o wielu markach - Hean, Neutrogena, Cien. Nie przyszły mi nawet do głowy! Pamiętam, że miałam ten peeling hean i dawał.. tanim winem xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja grzebałam po całym blogu i tak mi wpadły :D
      Haha 🙈 mój na szczęście ładnie pachniał

      Usuń
  3. Znam klasyczną wersję Perceive. Ciekawe, jak na jej tle wypada ta, o której napisałaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo ciekawe, ja to chyba nie byłabym w stanie ułożyć całego alfabetu. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawartość bloga była bardzo pomocna bo tak z głowy to pewnie też byłoby ciężko ;D

      Usuń
  5. Przyznam szczerze, że chyba nie znam żadnego z przedstawionych przez ciebie kosmetyków. Nie wiedziałam nawet, że te perfumy Precive są w jakiejś innej wersji niż ta niebieską 🙊 ciekawi mnie ten balsma do mycia włosów i chyba się na niego kiedyś skuszę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)