4/03/2019

Nowości marca



Biedronka/Mrówka




  • Rexona żel pod prysznic Aloe Fresh - 3,99 w Biedronce - pierwszy raz mam coś innego z Rexony niż dezodorant xD
  • Nature Box balsam do ciała Macadamia oil - 13,99 zł w Mrówce. Dział kosmetyczny jeśli dobrze kojarzę obsługują drogerie Jawa. Balsam pachnie pięknie, ale butelka mogłaby mieć pompkę bo już na początku dość ciężko się go wydobywa...

Wygrana w rozdaniu na IG u @ananasowe8zycie





ezebra.pl



  • FlosLek Balance T-zone Gommage peeling z kwasami AHA - 22,89 zł - moje czwarte opakowanie. Jeśli szukacie świetnego peelingu bez drobinek polecam ten! 
  • Organic Shop kawowy peeling do ciała - 9,99 zł - wcześniej miałam wersję mango i uwielbiałam (recenzja). Tego kawowego póki co użyłam raz i zapach mnie zawiódł :(

Faberlic - współpraca z konsultantką



  • Szampon do włosów Botanica gęstość i objętość
  • Balsam do włosów Botanica
  • Maseczka do twarzy w płacie z aloesem

Biedronka



  • Bebeauty peelingujący żel pod prysznic Sea Salt & Mint
  • Fa żel pod prysznic Hawaii love
  • Neutrogena szybko wchłaniający się krem do rąk - nie pamiętam kiedy ostatnio miałam coś z Neutrogeny ;O

Beauty Days Bloggers (Targi Beauty Days) i Delia



  • Nawilżający krem do rąk z ekstraktem z aloesu
  • Regenerujący krem do rąk z oliwą z oliwek

Rossmann



  • Isana żel do golenia - 6,29 zł - ulubieniec. Na blogu recenzja.
  • Facelle płyn - 5,99 zł
  • Za tło robi nowa kurtka kupiona na rynku za 135 zł

rysiekriedel.pl



  • "Rysiek Riedel we wspomnieniach" Marcin Sitko - 59,99 zł + wysyłka 15 zł

W marcu na kosmetyki wydałam 63,14 zł. W lutym było to 54,96 zł. Co miesiąc idę o dychę w górę. W styczniu było 40 coś. Niedobrze xD

Znacie coś z moich nowości? Coś Was zainteresowało? :)

78 komentarzy:

  1. Sporo nowości, gdzieś w zapasach mam ten peeling Organic Shop, zapach nie jest idealny ale zły też nie jest.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne się wydają te pędzle:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super nowości. :) Znam tylko żel od Rexony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się wizualnie te pędzle 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę, ty już czwarte opakowanie tego peelingu Floslek, a ja nawet za pierwsze się jeszcze nie wzięłam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię ten peeling gommage :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem książki. Kochana czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile nowości :DPędzle bym chętnie wypróbowała. :D Gratulacje wygranej

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe nowości :) jestem ciekawa tej maseczki w płachcie. Fajnie wyglądają te pędzle. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. MArka Faberlic strasznie mnie spamowała konsultantkami na ig ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. No no trochę tych nowoa ostatnio ograniczam zakupy kosmetyczne, ale chetnie kupię pędzle do makijażu bo mam tylko kilka sprzed ilus lat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się staram uzupełniać tylko potrzebne kosmetyki :D To ja przed wygraniem tego zestawu miałam tylko jeden do cieni xD

      Usuń
  12. Wow, sporo nowości:) Pędzle wyglądają pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio widzę coraz częściej te kosmetyki Faberlic ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sporo nowości, a kremy z neutrogeny są dla mnie najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  15. Byłam ciekawa tego szmpaonu nature box, wydawał mi się "inny" biorąc pod uwagę nawet wygląd :D
    obserwuje kochana! zapraszam do mnie buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Akurat z Twoich nowości nic nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę wypróbować ten peeling do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam te kremy z Delia :) Fajne te pędzelki :) Balsam do ciała szczególnie jego zapach mnie zaciekawił! Muszę w końcu kupić ten żel do golenia z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się sprawdziły kremy? Balsam ładnie pachnie i jeśli nie masz większych problemów ze skórą to powinien być ok. Żel do golenia polecam i sama do niego często wracam :)

      Usuń
  19. Miłego używania:). Żel pod prysznic Fa pachnie bardzo ładnie i tak wakacyjnie:).

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej, przychodzę z grupy, bardzo lubię zaglądać do kosmetyczki innej kobiety. To co przeczytałam u Ciebie, z super udokumentowanym zdjęciem, że jestem pod wielkim wrażeniem. Dzięki temu wiem, czego warto szukać w konkretnych miejscach.

    OdpowiedzUsuń
  21. Super pędzle :) Zazdroszcze :)

    http://naprawdenienazarty.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten faberlic muszę przetestować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że czymś zainteresowałam :) Recenzję maseczki już napisałam.

      Usuń
  23. O ta książkę o Ryśku bym poczytała

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo interesujące produkty. Kilka sama chętnie bym nabyła :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak Ci się faberlic podoba?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja maseczki: https://zmojejstronylustra.blogspot.com/2019/04/faberlic-maska-w-pacie-z-wyciagiem-z.html
      szamponu i balsamu: https://zmojejstronylustra.blogspot.com/2019/05/faberlic-duet-do-wosow-botanica.html

      Usuń
  26. Krem Neutrogeny na pewno wypróbuję. Lubię ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  27. O tak! Neutrogena u mnie też się często pojawia!

    OdpowiedzUsuń
  28. Odpowiedzi
    1. Póki co dwóch czasami używam i są spoko :D Jeden siostra zwinęła. Muszę zapytać czy jest zadowolona ;)

      Usuń
  29. Kawowy peeling <3 to musi być niesamowity zapach!

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam linie nature box, ale zgadzam się z Tobą - przydałby się jakiś dozownik ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)