11/27/2019

Cien Żel do golenia Sensitive dla kobiet

cien żel do golenia z aloesem

Cien żel do golenia Sensitive został stworzony z myślą o wrażliwej skórze. Po naniesieniu na wilgotną skórę, żel zmienia się w kremową piankę zapewniając lepszy poślizg maszynki, chroniąc przed skaleczeniami i podrażnieniami. Dzięki zastosowaniu formuły z aloesem, żel już podczas golenia łagodzi skórę nóg, pach i okolic bikini, a rezultatem jest idealnie gładkie ciało.

SKŁAD: Aqua, Palmitic Acid, Triethanolamine, Oleth-20, Isopentane, Sorbitol, Laureth-23, Aloe Barbadensis Leaf Juice (sok aloesowy), Cocamide MIPA, Isobutane, Hydrogenated Polyisobutene, Hydroxyethylcellulose, Parfum, Phenoxyethanol, Benzyl Salicylate, Linalool, CI 42090.

POJEMNOŚĆ: 200 ml
CENA: 5,59 zł w Lidlu.


OPAKOWANIE: standardowe jak to przy żelach do golenia.
ZAPACH: nie wiem z czym go porównać, ale dla mnie jest przyjemny i łagodny.


KONSYSTENCJA: niebieski żel, który po chwili zmienia się w białą pianę.
DZIAŁANIE: ja chyba mam szczęście do żeli do golenia bo zawsze trafiam na dobre lub po prostu wszystkie są dobre :D z piankami za to miałam różne przeboje. Żel zmienia się w gęstą pianę, która swobodnie i równomiernie rozprowadza się na skórze a przy tym podczas golenia nie zapycha maszynki. U mnie nie wywołał żadnych podrażnień. I to w sumie tyle bo co więcej mogę powiedzieć o żelu do golenia? Polecam :D

Wolicie pianki czy żele do golenia? Czy w ogóle inną formę depilacji?

16 komentarzy:

  1. Jak na razie nie miałam jeszcze żelu, który by się u mnie nie sprawdził. Za to chociażby przy plastrach to standard, że wypadają źle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba też nie lub takiego nie pamiętam ;D Po plastry nawet nie sięgam.

      Usuń
  2. Tak dawno nie byłam w Lidlu :D Wolę pianki do golenia, ale na ten żel zwrócę uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, ale obawiałabym się tego używać ze względu na wrażliwą skórę. Używam depilatora :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardziej wolę żele, ale pianek też używam :) Tego żelu jeszcze nie miałam, ale mam w planach go kupić, jak wykończę obecny żel z marki własnej Kauflandu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja :D ale ogólnie częściej żele. Ten z Kauflandu dobry jest? :D

      Usuń
  5. Kojarzę ten design opakowania bo miałam bardziej podobny żel z Gillete Venus 😊 A co do produktów tego typu to zdecydowanie wolę żele niż pianki 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano faktycznie jest jeden taki co może się skojarzyć :D to tak jak ja :)

      Usuń
  6. Chętnie przetestuję żel :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam go i byłam z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)