9/04/2019

Tołpa Urban Garden Enzymatyczny peeling z drobinkami do rąk i skórek

urban garden tołpa peeling do rąk i skórek

Delikatnie złuszcza martwy naskórek dzięki obecności enzymu papainy i naturalnych drobinek peelingujących. Wygładza skórę i pozostawia ją miłą w dotyku. Wyrównuje koloryt, poprawia elastyczność i odmładza. Zmiękcza skórki wokół paznokci i ułatwia ich usunięcie. Zwiększa wchłanianie i wzmacnia działanie kosmetyków pielęgnacyjnych.

SPOSÓB UŻYCIA: nanieś peeling na wilgotną skórę rąk. Masuj przez ok. 2-3 min. Następnie spłucz wodą i zastosuj odpowiedni kosmetyk pielęgnacyjny. Stosuj 2-3 razy w tygodniu lub w kuracji codziennie przez okres 1 tygodnia.

SKŁAD: Aqua, Ribes Nigrum Seed Oil, Perlite, Propylene Glycol, Sodium Polyacrylate, Alumina, Peat Extract, Carica Papaya Fruit Extract, Buddleja Davidii Meristem Cell Culture, Glycerin, Xanthan Gum, Disodium Cocoamphodiacetate, Parfum, Carbomer, Disodium EDTA, Citric Acid, Styrene/Acrylates Copolymer, Sodium Hydroxide, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol.

POJEMNOŚĆ: 60 ml
CENA: Ja peeling przywiozłam z See Bloggers a Wy możecie go kupić w sklepie Tołpy za 12,99 zł.


OPAKOWANIE: plastikowa, dość miękka tubka zamknięta na klik. Pod koniec rozcięłam opakowanie i produktu starczyło jeszcze na kilka użyć.
ZAPACH: nie wiem do czego go porównać, ale był przyjemny.


KOLOR: biały + delikatnie widoczne drobinki.
KONSYSTENCJA: na zdjęciu wydaje się taka zwarta i faktycznie nie spływała, ale przy tym łatwo się rozprowadzało. Drobinki bardzo drobniutkie, nie były ostre a przyjemnie masowały.
DZIAŁANIE: jeśli chodzi o skórę dłoni to efekt był natychmiastowy. Gładziutka skóra i krem szybciej się wchłaniał. Jeśli chodzi o skórki to tutaj potrzebna jest systematyczność. Jednak przy używaniu go te 2-3 razy w tygodniu można o skórki zadbać i w tym czasie w ogóle nie używałam żelu do usuwania skórek. Nawet z tym peelingiem idzie to szybciej i łatwiej. Żel trzeba nałożyć, chwilę odczekać żeby zaczął działać i odsunąć skórki patyczkiem czy radełkiem. Peelingiem masujemy i tak naprawdę skórek możemy się pozbyć własnymi palcami. Jeśli chodzi o wyrównanie koloru skóry to tutaj nie mogę się wypowiedzieć bo nie mam takiego problemu. Krótko mówiąc jestem z niego zadowolona i być może wrócę do niego gdy wykończę żel do usuwania skórek Sally Hansen. 

Jak Wy dbacie o swoje dłonie? Stosujecie peelingi, jakieś zabiegi czy może tylko krem do rąk?

28 komentarzy:

  1. Ja jak na razie mam jakiś krem z innej firmy. Najmocniej dłonie moje zimą potrzebują kremów

    OdpowiedzUsuń
  2. Peelingów do dłoni raczej nie stosuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Raz na tydzień albo dwa stosuję peeling i maskę z Avon, po tym "zabiegu" nakładam krem. Ten Twój peeling też wydaje się być całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny produkt, myślę, że za którymś razem po niego sięgnę :). Ja w zasadzie ograniczam się do kremu do rąk oraz peelingu, przy okazji peelingowania ciała :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie przetestuję ten produkt :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy produkt, ciekawe jakby się sprawdził u mnie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja o tej marce słyszałam mnóstwo pozytywnych opinii. Fajnie, ze sie u Ciebie sprawdziło. Ja niedługo chce przetestować tolpe na własnej skórze. Dodałam Twój blog do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, znajdziesz jeszcze kilka recenzji tej marki u mnie :) Dziękuję, miło mi :)

      Usuń
  8. Kosmetyk wydaje się być ciekawy, zaobserwowałam i zapraszam do mnie: blogkinga02.blogkinga02.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo...peeling do rąk! Koniecznie muszę sięgnąć po ten kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię kosmetyki tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaciekawiłas mnie tym produktem. Muszę o nim pamiętać. Peelingów typowo do dłoni nie używam. Zazwyczaj używam zwykłego do ciała 'przy okazji' :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdybym nie miała postawionego peelingu do dłoni na umywalce, pewnie nie byłabym tak nieregularna :) Tego akurat nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)