5/31/2021

Paula's Choice C15 SuperBOOSTER

Serum z 15% witaminą C, witaminą E i Kwasem Ferulowym.

 Zadania serum:

  • silne działanie rozświetlające - promienna, jasna skóra wygląda nawet o 15 lat młodziej!
  • niwelowanie obecnych zmarszczek oraz wzmaganie produkcji kolagenu, dla młodszego wyglądu w przyszłości,
  • wzmacnianie naczyń krwionośnych, dzięki czemu pozbędziesz się rumienia oraz zmniejszysz widoczność „naczynek",
  • silne nawilżenie, dające efekt spulchnienia i wypełnienia zmarszczek od wewnątrz,
  • koktajl antyoksydantów, za który skóra podziękuje Ci za kilka lat.

SKŁAD:  Water, Ascorbic Acid, Butylene Glycol, Ethoxydiglycol, Glycerin, PPG-26 Buteth-26, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Pentylene Glycol, Tocopherol, Sodium Hyaluronate, Hexanoyl Dipeptide-3 Norleucine Acetate, Lecithin, Ferulic Acid, Panthenol, Bisabolol, Oryza Sativa (Rice) Bran Extract, Propyl Gallate, Sodium Gluconate, Sodium Hydroxide, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin.

POJEMNOŚĆ: 20 ml
Mamy 3 miesiące na zużycie od momentu otwarcia.
CENA: 234,99 zł w internetowym sklepie Skinadvisor. Ja testowałam w ramach współpracy.

OPAKOWANIE: poręczna buteleczka z pipetką. Serum jednak przychodzi z plastikową zakrętką a pipeta jest obok. Tak jak to widać na powyższym zdjęciu. Wszystko zapakowane w kartonik.

ZAPACH: niestety do najprzyjemniejszych nie należy. Ostry, trochę jakby alkoholowy.



KONSYSTENCJA: dość wodnista. Kolor tak samo.
DZIAŁANIE: serum bardzo szybko się wchłania, no jak woda. Trzeba uważać na jakieś ranki czy krostki bo wywołuje pieczenie. Jedynym działaniem jakie serio zauważyłam było nawilżenie. Czasami nawet kremu nie nałożyłam a nie poczułam potrzeby jakiegoś dodatkowego nawilżenia, nie wywoływało uczucia ściągnięcia.. Serum używałam tylko na noc. Najbardziej mi szkoda, że nie zauważyłam rozjaśnienia skóry. Momentami miałam wrażenie, że pryszcze szybciej się goją. Na 12 lat też nagle nie wyglądam ;) (mam 27 a skóra ma wyglądać nawet 15 lat młodziej) ale tutaj to już takie śmieszki. Jednak mam nadzieję, że używanie tego serum zaowocuje jakoś w przyszłości.

Znacie markę Paula's Choice? Polecacie jakieś kosmetyki?

14 komentarzy:

  1. Tego serum jeszcze nie miałam, ale bardzo chętnie je przetestuje i dam Wam znać jak się u mnie sprawdziło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie miałam produktów tej firmy. :) Ale bardzo zaciekawiło mnie to, że działa nawilżająco więc chyba się na niego skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wypróbuję to serum :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie kojarzę nawet marki, ciekawa jestem efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Markę znam z innego produktu i byłam zadowolona. Chętnie sięgnę po kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serum powinno dawać fajne efekty przy nieco bardziej długotrwałym stosowaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)