7/15/2017

Przegląd nowości czerwca i szybkie podsumowanie zużyć kosmetycznych

Tym razem zakupy niewielkie bo dzięki Meet Beauty zrobił mi się niezły zapas i uzupełniam tylko braki.
czerwcowe zakupy

Avon

zamówienie z avonu
 Perfumowany kremowy żel pod prysznic romantic l'amour rose, iris&amber
Nawilżający żel pod prysznic anti-stress ylang ylang&patchouli
Jeden kosztował 10,99 a drugi 7,99/500 ml

Rossmann

kosmetyki z rossmanna
 L'oreal płyn micelarny skóra normalna i mieszana - 14,49/400 ml
Maszynki do golenia Gilette Blue II - 9,99/7 szt.
Isana waciki - 2,29/140 szt
I przy okazji granatowa tiulówka z Trolla - 34,99, przecena z 79,99

Blogerki Himalaya

Znalazłam się w szczęśliwej pięćdziesiątce, która miała okazję przetestować zestaw kosmetyków Himalaya.
kosmetyki himalaya
Wybielająca pasta do zębów Sparkly White
Peeling oczyszczający z Neem
Oczyszczająca pianka do mycia twarzy z Neem
Intensywnie nawilżający krem do twarzy i ciała
Iii największe zaskoczenie tej paczki - dwa kaktusy! Dla mnie idealnie bo nie mam jakoś serca do kwiatów i w moim pokoju znajdują się same kaktusy, które nie wymagają zbyt wiele mojej uwagi :D
O maseczce już pisałam (jest wyżej podlinkowana), piankę też mam już w obrotach i pewnie niedługo zagości na blogu jej recenzja. Używam również pasty, ale nie planuję o niej oddzielnego postu. Jest ona dla mnie zbyt mało odświeżają. Myjąc zęby na noc i budząc się w nocy miałam wrażenie jakbym położyła się bez mycia zębów, więc obecnie używam jej tylko rano. Rodzicom ona pasuje i już powoli się kończy. Krem i peeling czekając na swoją kolej.

Przyjaciółki Nivea

Otrzymałam również drugą przesyłkę z Klubu Przyjaciółek Nivea.
balsam do opalania nivea
 Nawilżający balsam do opalania 30 SPF

W czerwcu na kosmetyki wydałam 45,75 zł, w maju było niewiele, ale nie policzyłam dokładnie. To porównanie do kwietnia gdzie na kosmetyki wydałam 101,28 zł.
Jeśli robicie często zakupy online to polecam stronkę refunder.pl gdzie możecie dostać zwrot za zakupy z ponad 620 sklepów. Za pierwszy zakupy za powyżej 50 zł dostaniecie zwrot 10 zł. Jeśli zrobicie to z mojego linku to również dostanę dyszkę ;)

Denko
zużycia kosmetyczne czerwiec 2017
Link do recenzji lub denkowego wpisu na fb:
  1. Yonelle Medesthetic Progresywny krem superwygładzający z kwasami i enzymami
  2. Waciki bebeauty
  3. Vianek wzmacniająca maseczka do cery naczynkowej z glinką czerwoną i olejem sezamowym
  4. Dermiss Nawilżający płyn micelarny do twarzy i oczu
  5. Dermiss Kremowy olejek do demakijażu twarzy i oczu
  6. Avon głęboko oczyszczająca maseczka do twarzy planet spa herbal steam bath
  7. Ekspresowe serum do twarzy i szyi wygładzająco-ujędrniające Ziaja jagody acai
  8. Krem na twarz i szyję odżywczo-regenerujący redukujący suchość skóry Ziaja jagody acai
  9. Olejek w balsamie NIVEA Kwiat wiśni i Olejek Jojoba
  10. Multibiomask maska głęboko nawilżająca + ultra oczyszczająca 
  11. Próbka Cosnature nawilżający krem na noc z owocem granatu
  12. Maszynki bebeauty
  13. Oriflame Love Nature Szampon z pokrzywą i cytryną do włosów przetłuszczających się
  14. Próbka kremu pod oczy Cosnature 
  15. Duże waciki bebeauty - wolę małe
  16. Avon Peeling do stóp Limonkowe mojito
  17. Avon płyn do kąpieli granat&piwonia
  18. Avon Chłodzący spray do stóp Limonkowe mojito
  19. Waciki bebeauty
  20. Carmex limonkowa pomadka do ust
  21. Żel do golenia dla kobiet z ekstraktem z miodowego melona Joanna Sensual
  22. Bielenda Multiwitaminowa esencja do pielęgnacji twarzy
  23. Tołpa 2-etapowy zabieg oczyszczająco-kojący krok 1: maska-peeling hydroenzymatyczny, krok 2: maska-kompres nawilżająco-odprężająca
  24. EcoLab Tajskie imbirowe mydło - Scrub do ciała
  25. Palmer's Kuracja proteinowa do włosów na bazie olejku kokosowego
  26. Evree krem do rąk instant help
  27. Próbka Emulsji zmniejszające pory sebo care Bandi
W czerwcu ubyło mi 27 kosmetyków (w tym 5 saszetek) a przybyło 11 (pastę też tu policzyłam :D).

26 komentarzy:

  1. JA muszę się wziąć za zużycie próbek ale wyjazd się zbliża więc będzie okazja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się staram zużywać na bieżąco, ale zabranie ich na wyjazd jest świetnym pomysłem!

      Usuń
  2. Zakupy skromne - to się ceni. Podobne były i u mnie po majowym szaleństwie;)
    A zużycia większe od moich :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne denko :) Ja w czerwcu mało co kupiłam, oszczędzam póki co :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawią mnie kosmetyki z Himalaya, mam od nich jeden krem do twarzy i jest całkiem fajny. Muszę wypróbować inne produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żele pod prysznic, balsamy, kremy do opalania i perfumy dostaje od taty z Niemiec, wiec chociaż na tym mogę zaoszczędzić. Krem z filtrem używam chyba od zawsze w Nivei i jest to bloker 50+ 😄
    www.rinroe.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to możesz nieźle zaoszczędzić :D
      Będę musiała sprawdzić ten krem :)

      Usuń
  6. Świetne nowości,
    A co do denka, to całkiem nieźle Ci poszło

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tego wszystkiego używałem jedynie płatków kosmetycznych xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaszalałaś z tym denkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. W sumie jestem ciekawa marki Himalaya :) Nigdy o niej nie słyszałam i to totalna nowość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O patrz :D To będę się starać żeby napisać recenzje pozostałych kosmetyków:)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)