6/23/2017

Palmer's Kuracja proteinowa do włosów na bazie olejku kokosowego

Palmer'sowy debiut na moim blogu :)
Przywraca blask włosom, które zostały zniszczone przez stylizację, farbowanie lub wpływ słońca. Unikalna formuła na bazie czystego olejku kokosowego, mleka kokosowego, keratyny i witaminy E zapewnia intensywne, głębokie działanie regenerujące. To coś więcej niż odżywka, ponieważ:
  • małe struktury molekularne olejku kokosowego pozwalają na głębsze przenikanie w skórę głowy
  • wzmacnia cebulki i stymuluje wzrost nowych włosów
  • uzupełnia naturalne białka, których brakuje zniszczonym włosom
  • intensywnie nawilża i odbudowuje strukturę włosa
SPOSÓB UŻYCIA: Nanieś na wilgotne włosy, po umyciu szamponem Palmer's Coconut Oil Formula Szampoo. Rozprowadź równomiernie. Pozostaw na 10-20 minut, następnie dokładnie spłucz. Stosuj 1-2 w tygodniu.Nie zawiera siarczanów ani parabenów.
SKŁAD: Water (Aqua), Cocos Nucifera (Coconut) Fruit Extract (ekstrakt z kokosa), Stearyl Alcohol, Cyclopentasiloxane, PEG-40 Stearate, Stearamidopropyl Dimethylamine, Cetyl Alcohol, Cyclohexasiloxane, Behenyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Cocos Nucifera (Coconut) Oil (olej kokosowy), Glycerin, Dimethicone, Butylene Glycol, Tocopherol (witamina E), Helianths Annuus (Sunflower) Seed Oil, Hydrolyzed Keratin (keratyna hydrolizowana), Gardenia Tahitensis Flower Extract, Nonfar Dry Milk (Sine Adipe Lac), Hydrolized Silk, Stearalkonium Chloride, Pentylene Glycol, Propylene Glycol, Decylene Glycol, 1,2-Hexanediol, Hydroxyethylcellulose, Sodium Acetate, Cellulose, Quaternium-26, Myristyl Alcohol, Hydroxyethyl Cetearamidropopyldimonium Chloride, Citrid Acid, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Fragrance (Parfum), Benzyl Benzoate, Coumarin. Uff! Uporałam się z przepisywaniem!
Mamy 12 miesięcy na wykorzystanie od momentu otwarcia
POJEMNOŚĆ: 60 g
OPAKOWANIE: jak widać saszetka. Szkoda, że jednak nie tubka. Miałam w planach przelać zawartość do jakiegoś pojemniczka, ale do końca używania nie znalazłam odpowiedniego :D Saszetkę zamykałam klamerką do ubrań co mogliście zobaczyć na Instagramie.
KOLOR: biały.
KONSYSTENCJA: niezbyt gęsta, ale też nie przelewała się przez palce. Kurację łatwo można było rozprowadzić na włosach, nie spływała.
ZAPACH: taki pudrowy kokosowy? Mi się kojarzy z mlekiem w proszku :D Ale koniec końców jest ok, po prostu przyjemny.
DZIAŁANIE: Kuracji używałam zamiast maski dwa razy w tygodniu. Myślałam, że będzie szał bo kokos i w ogóle, w ogóle. Zapach jak był opisałam wcześniej, ale na szczęście podobał mi się. Przez kilka pierwszych użyć działania nie widziałam żadnego. Tzn. nie licząc tego, że ułatwiała rozczesywanie bo tak było od początku. Dopiero później włosy były wygładzone, miękkie, ale bez szaleństw. Nie chciałam ich cały czas tykać jak to bywa przy niektórych produktach. Nawilżenie? Wysuszenia nie zauważyłam i to najważniejsze. Krzywdy nie zrobiła, ale miłości też nie ma. Włosy były po niej takie sobie. Wiem, że nie każde włosy lubią się z kokosem i moje chyba należą do tych "na nie". Jeszcze winowajcą może być keratyna. Kiedyś używałam keratynowej maski Kallos i też nie było fajnie.
WYDAJNOŚĆ: starczyła mi na 9 razy. Skórę głowy raczej omijałam.
Na koniec zdjęcie. Robione telefonem, z lampą. Mam wrażenie jakby tych włosów było dużo na nim :D
Cudów nie było, ale i tak z niecierpliwością czekam aż moje masło do ciała sięgnie dna i będę mogła otworzyć kokosowy balsam do ciała Palmer's. Jakie macie doświadczenia z kosmetykami tej marki?

22 komentarze:

  1. Marki nie znam. Ta kuracja nie kusi mnie, skoro jest przeciętna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory znałam tylko ze słyszenia i kokos kusił :D
      Szału niestety nie było.

      Usuń
  2. Jak dla nas to najlepsza reklama, masz piękne błyszczące włosy, których jest dużo, dla nas to szał w dbaniu o Twoje włosy :)Zachęcamy do przetestowania w takim razie odżywki, ciekawe jak ona by się sprawdziła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszę się z takiego podejścia. Kuracja nie jest zła, nie pogorszyła ich stanu a zachowała ten dobry :)
      Pomyślę jak wykończę moje odżywkowe zapasy :D

      Usuń
  3. A ja lubię wszystkie kuracje proteinowe. Mam z natury suche włosy, więc takie kuracje działają u mnie cuda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam tę maskę i zastanawiam się jak zadziała na moje włosy. Są raczej zdrowe i wymagają lekkiej pielęgnacji, ale ta maska na najcięższą nie wygląda. Szkoda, że nie do końca się u Ciebie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej nie dla mnie. Moje włosy źle reagują na olej kokosowy i masę protein.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie jeszcze spokojnie leżą i czekają ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie może być za ciężka, ale w jakiś weekend nałożę odrobinę ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)