Menu

niedziela, 18 czerwca 2017

Świeżość i odprężenie stóp z limonkowym mojito od Avon

Tego zestawu używałam już rok temu w wakacje. Teraz dokańczam :D Przez jesień/zimę na stopach zazwyczaj lądowały kosmetyki ogólne do ciała a te sobie trochę poleżały. Jednak zapach/świeżość i działanie kojarzą się z ciepłymi dniami ;) Od razu zaznaczam, że jeśli macie problem z suchymi/szorstkimi stopami to ten zestaw nie jest dla Was. Przyjrzeć mu mogą się osoby bez większych problemów ;)
avon foot works zestaw do stóp

Peeling do stóp Limonkowe mojito

SPOSÓB UŻYCIA: Nałożyć na stwardniałe partie skóry. Wmasować i spłukać.
SKŁAD: Aqua, Silica, Glycerin, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Carbomer, Parfum, Phenoxyethanol, Methylparaben, Potassium Hydroxide, Disodium Edta, Saccharum Officinarum (Sugar Cane) Extract, Alcohol Denat., Citrus Aurantifolia (Lime) Fruit Extract, CI 47005, CI 61570, Limonene.
POJEMNOŚĆ: 75 ml
avon foot works peeling do stóp
MOJA OPINIA: Miękka tubka, zakręcana. Bez problemu peeling wycisnęłam do końca. Dość rzadka, żelowa konsystencja i całkiem spora niezbyt ostrych drobinek. Najlepiej jest ścierać suche/delikatnie wilgotne stopy, ale do mocno zrogowaciałych pięt się sprawdzi. Przy moich ostatnio mało problematycznych był ok. Do tego delikatne uczucie chłodzenia. Po ciężkim dniu na nogach w sam raz. Zapach orzeźwiający. Nie wiem jak pachnie prawdziwe mojito, ale jak by pachniało jak ten zestaw to bym wypiła haha

Nawilżający balsam do stóp Limonkowe mojito

SPOSÓB UŻYCIA: Delikatnie wmasowywać w oczyszczoną i osuszoną skórę stóp, aż do wchłonięcia.
SKŁAD: Aqua, Alcohol Denat., Glycerin, Canola Oil, Dimethicone, Isopropyl Palmitate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Parfum, Magnesium Aluminium Silicate, Xanthan Gum, Sodium Hydroxide, Saccharum Officinarium Extract, Citrus Aurantifolia Extract, Phenoxyethanol, CI 47005, CI 61570, Citral, Hydroxycitronellal, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Hexyl Cinnamal, Limonene.
POJEMNOŚĆ: 75 ml
avon foot works krem do stóp
MOJA OPINIA: opakowanie takie samo jak peelingu. Konsystencja rzadka, rzadsza od peelingu, lekka. Łatwo się rozsmarowuje, szybko wchłania. Na jakieś super nawilżenie nie ma co liczyć. Również delikatnie chłodzi i jest to fajna opcja dla zmęczonych nóg. Zapach taki jak wyżej. Myślę, że z balsamu będę korzystać najdłużej.

Chłodzący spray do stóp Limonkowe mojito

SKŁAD: Alcohol Denat., Aqua, Parfum, PEG-6, Glycerin, Saccharum Officinarium (Sugar Cane)Extract, Tocopheryl Acetate, Citrus Aurantifolia (Lime) Fruit Extract, Alpha-Isomethyl Ionone, Butylphenyl Methylpropional, Citral, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Limonene, Methyl 2-Octynoate.
POJEMNOŚĆ: 100 ml
avon foot works chłodzący spray do stóp
MOJA OPINIA: opakowanie to plastikowa buteleczka, aplikator w formie sprayu. Jakoś wiele go nie zostało, ale póki co nic się nie zacina, cały czas rozpyla taką samą ilość. Spray nie jest jakiś świetny do krytych butów i skarpetek, ale bardzo fajnie sprawdza się przy sandałkach/klapkach. Zazwyczaj psikam rano i później w pracy ze dwa razy. Szybko odświeżenie i ukojenie dla stóp. Efekt chłodzenia również jest ;)

PODSUMOWANIE: pod względem pielęgnacyjnym to wielkiego szału nie ma. Chociaż ja ze stanu moich stóp jestem zadowolona. Jeśli bardzo "męczycie" swoje stopy to polecam. Ja po 8 godzinach na nogach w pracy w upalne dni chętnie ogarniam stopy tym zestawem. No spray leci w ruch w pracy :D W domu peeling (zazwyczaj dwa razy w tygodniu), balsam codziennie.

Za cały zestaw zapłaciłam coś około 15-16 zł. W katalogach ostatnio tego zestawu nie widziałam, ale na allegro można coś jeszcze znaleźć.

Zastępców dla kremu i sprayu mam (Nivelazione), ale czy polecicie mi jakiś fajny peeling do stóp?

8 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś ten zestaw i tak średnio przypadł mi do gustu :P niestety żadnego peelingu Ci nie polecę bo używam takiego samego jak do ciała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi na gorące dni bardzo przypadł, ale w kwestii pielęgnacji raczej lipa. Też tak często robię :D

      Usuń
  2. Daaawno, dawno temu miałam jakiś krem do stóp z Avonu. Już nawet nie pamiętam jak działał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiam się czy byłby to dobry prezent dla mojej babci. :?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla babci chybabym dorzuciła jakiś treściwszy krem :)

      Usuń
  4. Taki spray to i mnie by się przydał...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna sprawa :) Z tego co pamiętam to teraz jest w wersji z kokosem i algami morskimi

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.
Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.