9/01/2018

Nowości sierpnia

Ten wpis miał pojawić się wczoraj wieczorem, ale że plany mi się troszkę pozmieniały to jest wyjątkowo w sobotę. 
I tak miałam trochę blogowego przestoju w tym tygodniu, więc tak zrobiłam.
Przy okazji witam we wrześniu i osobom wybierającym się już w poniedziałek do szkoły życzę powodzenia! ;) Ja jeszcze troszkę wolnego mam.
zakupy sierpień 2018

ekobieca.pl


Nie pamiętam kiedy ostatnio robiłam większe zakupy kosmetyczne przez internet...
  • Kallos maska do włosów Mango - 11 zł - odkąd zobaczyłam mango w ofercie to wiedziałam, że będzie moje :D Od jakiegoś czasu mam fazę na zapach mango tak jak kiedyś na truskawki.
  • Makeup Revolution bananowy puder do twarzy - 18,99 - wykończyłam ryżowy Ecocery i postanowiłam wypróbować ten.
  • Evree hamamelisowy tonik do twarzy - 8,49 - nigdy nie mogłam dorwać go stacjonarnie a tutaj znalazłam malutkie opakowanie.
  • Pretty Smooth ogórkowa maska do twarzy - 6,50
  • Kallos SPA peeling do ciała - 6,99 - Kallos zawsze mi się kojarzył z kosmetykami do włosów (tak jak Marion) a tu mamy coś do ciała.
  • Apis mus do ciała Arbuz - 13,99 - wiedziałam, że coś kiedyś arbuzowego tej marki miałam. Myślałam, że peeling do ciała... a okazało się, że to był dokładnie ten mus :D Jego recenzję znajdziecie na blogu. Na szczęście jest pozytywna :D

Za punkty za poprzednie zakupy wzięłam próbki baz pod makijaż:
  • Delia biała baza matująco-utrwalająca
  • Delia korygująca baza pod makijaż

Rossmann

Wpadłam do Rossmanna po tusz do rzęs😂😂 i tak kupiłam:
  • Wibo tusz do rzęs No limit - 18,69
  • Joanna żel do golenia - 7,89 - jego recenzję znajdziecie na blogu i znajduje się on w gronie moich ulubieńców :)
  • Gillette Venus maszynki do golenia - 9,49 - niestety biedronkowe bebeauty mocno się popsuły a te kiedyś miałam i dobrze się spisywały.
  • Perfecta hydrożelowe płatki-kompres pod oczy - 3,99
  • 3 warianty bombelkujących maseczek AA - cena jednej to 7,99
  • Selfie Project maska nawilżająca w płacie Lucky Seal - 9,99

Oriflame

 Dawno też nic nie zamawiałam z Oriflame ale ostatnio skusiłam się na:

  • Perfumowany balsam do ciała Love Potion - 9,99 - mam wodę toaletową w tej samej wersji, więc myślę, że będą się fajnie uzupełniać. Bardzo lubię ten zapach i mam już drugą buteleczkę! Tutaj recenzja a w nowym katalogu wypatrzyłam już nowy zapach do mojej minikolekcji :D
  • Krem pod oczy Optimals EvenOut - 14,99

Laura Conti

 Jakiś czas temu na blogu inveo było ogłoszone testowanie nowych balsamów do ust Laura Conti Botanical lip balm Vegan. Wszystkie osoby, które się zgłosiły mają dostać pomadki:)

  • Balsam właśnie z tej nowej linii z owocami goji i aloesem
  • Balsam ochronny wiśniowy - pachnie jak guma balonowa!

Interia

Woda toaletowa Mexx Festival Summer. Zgłosiłam się do testowania na Interii. Byłam ostatnia na liście xD Znacie zapachy Mexx? Macie jakiś swój ulubiony?
-
Nuty głowy: Liście ananasa, Gruszka
Nuty serca: Magnolia, Frezja, Mirabelka
Nuty bazy: Drzewo sandałowe, Nuty piżmowe
-
Po kilku dniach oddałam siostrze. Niestety na sobie wyczuwałam zapach czegoś starego. Jakieś to dziwne było, ale siostrze zapach pasuje.

Bioteq

Chociaż nie udało mi się wygrać w konkursie dla blogerek Bioteq to za to, że moja recenzja została opublikowana na ich fanpage'u również otrzymałam niespodziankę - serum do ust kojąco-łagodzące Wosk Pszczeli. Dziękuję :*

Przyjaciółki Nivea

 Hairmilk Natural Shine do włosów matowych i zmęczonych:

  • Szampon pielęgnujący
  • Odżywka pielęgnująca

Wydawnictwo WAB

 Otrzymałam recenzencki egzemplarz książki "Psiakość!" Alejandro Palomas. Tutaj o niej pisałam.

Allego (sprzedawca tantis_pl)

 "Trzy razy Ty" Federico Moccia - 29,13 zł
Dzisiaj akurat skończyłam ją czytać. Postaram się na ig coś tam wspomnieć ;)

W sierpniu na kosmetyki wydałam 144,99 zł. W lipcu było to 100,94 zł. Źle się ze mną dzieje xD W poprzednich miesiącach było duużo mniej. Ale cóż jak się zapasy kończą...


Znacie coś z moich nowości? Wpadło Wam coś w oko?

22 komentarze:

  1. Uooooo, to masz gorszy bilans $$$ ode mnie xD. Chociaż i tak już dawno przekroczyłam swój roczny budżet xD może i dobrze, że targi ekotyki wypadają dla mnie źle, to chociaż tam nie zaszaleję xD.
    Szkoda, że ten Mexx Ci nie podpasował, myślałam, że będzie fajny;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mnie pocieszyłaś haha a ja się na targi beauty days wybieram w tym miesiącu xD
      No niestety. Może Tobie by się spodobał :)

      Usuń
  2. Zaszalalas! Ale zakupy świetne!
    Ps maska z kallosa to cudo
    controlledbyfeelings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wyszło...
      Póki co mogę powiedzieć, że zawiodła mnie zapachem.

      Usuń
  3. Maska z Kallos tak średnio się u mnie sprawdziła :( szczególnie jeśli chodzi o zapach :( również testuję ten duet od Nivea, mam tą niebieską bąbelkowa maskę do twarzy z AA, a i miałam kiedyś ten tonik z Evree i szału nie było :( Jak wiesz zaczęłam niedawno czytać Trzy razy Ty, więc może pod koniec września skończę :p Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach maski też mnie zawiódł. A ja poluję na większe opakowanie tego toniku ;D
      Wiem i czekam na Twoje odczucia po przeczytaniu ;P
      Dziękuję :)

      Usuń
  4. O, ciekawi mnie ta maska z Kallosa ;) Też uwielbiam mango, więc jak wykończę swoją mleczną to zainteresuję się tą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam tą maskę i ją baaaaaaaaardzo lubię :)

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze niczego z tych produktów. Chętnie wypróbowałabym maseczki z AA :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo tych nowości Ci przybyło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo sporo się skończyło i większość jest już w użyciu :) tonik Evree nawet wykończyłam i parę pojedynczych maseczek.

      Usuń
  8. U mnie również pojawiła się ta maska z Kallosa i świetnie się spisuje zmieszana z olejami :D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dużo nowości, ciekawa jestem tych masek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli chodzi o te małe mgiełki Evree, to widziałam je na dziale miniatur w Rossmannie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)