8/25/2015

Apis arbuzowy mus do ciała z mango i witaminą E

Apis arbuzowy mus do ciała z mango i witaminą E

Informacje:


Opakowanie: miękka plastikowa tubka, zamykana na klik. Zamknięcie było zabezpieczone (zdj, z lewej), więc mamy pewność, że nikt go nie otwierał. Mus mam już na wykończeniu, ale nie ma problemu z jego wydobyciem.


Kolor: jasnoróżowy.
Konsystencja: dość rzadka. Nie wiem skąd w nazwie mus.


Zapach: arbuzowy. Taka trochę guma balonowa lub pewne gumowe cukierki (nie pamiętam nazwy), ale zapach nie jest przesłodzony. Podoba mi się.
Działanie: dzięki swojej rzadkiej konsystencji i szybkiemu wchłanianiu idealnie nadaje się na lato - nic się nie klei. Bardziej polecam do skóry, która ma małe wymagania, nie jest zbyt sucha. Wydaje mi się, że przy suchościach mógłby się nie sprawdzić (Jeśli macie doświadczenie z nim w takiej sytuacji to dajcie znać.) Ja ostatnio problemów ze skórą nie mam i mus ten dobrze się sprawdza. Szybko się wchłania, skóra jest nawilżona tak jak powinna, przyjemna w dotyku, nietłusta, do tego ładnie pachnie. Żadne podrażnienia nie wystąpiły.


Używałyście?

8 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)