3/21/2018

Wody perfumowane Love Potion od Oriflame

perfumy dla czekoladoholików

Love Potion (czerwona)

Uwolnij swoją namiętność z wodą perfumowaną Love Potion. Ten orientalny zapach rozbrzmiewający nutami imbiru, czekolady i białej lilii pomoże Ci stworzyć wyjatkową atmosferę nasyconą zmysłowością i podekscytowaniem. Ulegnij nieprzepartej sile, jaką niosą ze sobą przyjemności ciała. (oriflame.pl)
Głowa: rum, imbir
Serce: lilia, kakao, wanilia, kawa, mandarynka
Podstawa: drzewo sandałowe, fasola Tonka, czekolada

Love Potion Secrets (różowa)

Uzależniający, dekadencki zapach, który oszałamia iskrzącym aromatem owoców, z zaskakująca białą truskawką w roli głównej. Jego serce otwiera się łożem białych kwiatów, a w nucie głębi odsłania swą seksowną naturę, zaklętą w kremowej ambrze, drzewie sandałowym i smakowitej, białej czekoladzie. (oriflame.pl)
Nuty zapachowe: białe truskawki, mandarynka, ananas, nektarynka, białe kwiaty, ambra, drzewo sandałowe i biała czekolada

POJEMNOŚĆ: 50 ml
CENA: regularna 119,90 zł w katalogu Oriflame


MOJA OPINIA: wersja czerwona gości u mnie drugi raz. Pierwszy raz trafiła do mnie kilka lat temu gdy siostra dostała ją jako prezent za 10 zł do złożonego zamówienia. Do tej pory pamiętam jaki miałyśmy problem żeby ją otworzyć. W sensie zdjąć ten długi korek. Ale w końcu się udało a ja zakochałam się w tym zapachu! Odkupiłam ją od siostry. Nawet pamiętam, że ten zapach towarzyszył mi na studniówce ;) Moją drugą buteleczkę zamówiłam już z katalogu gdy była w promocji i kosztowała 39,99 zł. Gdy dowiedziałam się, że powstała nowa wersja tego zapachu musiałam go wypróbować! Oczywiście nie w katalogowej cenie 119, 90 zł ;) Szczerze to nigdy nie wydałam na perfumy 100 zł ani czegoś w tej okolicy. Kupiłam ją na Vinted za 35 zł. Przy tych dwóch kolejnych buteleczkach nie miałam problemu z pierwszym otwarciem. Oba zapachy są długotrwałe. Spokojnie wytrzymują dzień w pracy czy wieczorne wyjście. Na ubraniach utrzymują się jeszcze dłużej. Co mogę powiedzieć o samych zapachach? Są zmysłowe, seksowne, mega kobiece. Mają w sobie coś tajemniczego. Mam dla nich swoje dwie "podziałki" Pierwsza: Love Potion to zapach dla kobiety pewnej siebie, odważnej, emanującej seksapilem. Love Potion Secrets dla kobiety delikatnej, romantycznej. Druga: Love Potion na wieczór/imprezę/randkę. Zapach cięższy, ale nie ciężki. Ktoś mnie zrozumie? xd Nie przytłacza a przyciąga. Love Potion Secrets na dzień. Jest to delikatniejszy zapach. Jeden i drugi uwielbiam. To, że kupiłam drugą buteleczkę czerwonej wersji coś znaczy bo naprawdę rzadko kiedy wracam do zapachów. Chociaż w przypadku zapachów Orilfame nie jest to pierwsza sytuacja. Kiedyś wracałam do wody toaletowej Getaway. Do różowej prawdopodobnie też jeszcze kiedyś wrócę gdy trafię na przystępną cenę. Tutaj chyba przyciąga mnie czekolada :D Przyznaję - jestem czekoladoholiczką!

Znacie te zapachy? Macie swoje ulubione? Czy ciągle zmieniacie?

55 komentarzy:

  1. Ja tylko do jednego zapachu wracam, a pozostałe często zmieniam :P. Flakoniki mają oryginalne bardzo, a dla mnie chyba bardziej byłaby wersja dzienna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta czerwona wersja kusi mnie już od jakiegoś czasu ;) Na różową nie zwracałam do tej pory uwagi, ale skoro polecasz to może się przyjrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Flakoniki mają ciekawe, zapachy też całkiem fajne

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam perfum tej marki

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam zapachów, ale flakony mają śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Różowa wygląda ładniej :) i chyba bardziej by mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o kolory to wolę czerwoną. Fanką różu nie jestem, ale zapach super ;D

      Usuń
  7. Jeszcze nie miałam okazji powachac. Jestem ich ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio kupowałam na allegro inny zapach tej marki i sprzedawca miał też love potion, buteleczka mi się podobała, ale nie znałam zapachu na żywo, wiec nie zaryzykowałam i nie kupiłam, teraz trochę żałuję, bo z opisu myślę, że mógłby mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja właśnie poszukuję jakis łanie pachnących perfum <3 moje wycofali :( musze wyprobowac!
    Świetny blog, obserwuje <3

    http://heresiggy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo artystyczne opakowania mają te perfumki :)
    zapachy na pewno prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko przejść obok nich obojętnie. Zapachy bardzo w moim guście :)

      Usuń
  11. Ta czerwona jest jak dla mnie zdecydowanie lepsza niż różowa :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Często wracam do czerwonej wersji. Seksowny zapaszek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawiłaś mnie tym zapachem! :)
    Z chęcią przejrzę katalog.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Love POTION obecnie za 59,99
    https://pl.oriflame.com/products/product?code=22442&store=2103573

    OdpowiedzUsuń
  15. Opakowanie jest świetne, a zapach pewnie jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Różowa wersja kusi, też jestem czekoladoholiczką!
    Zaobserwowałam i pozdrawiam, https://kolorowazuzita.blogspot.com/:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam ciemną wersję tych perfum! Koniecznie muszę też wypróbować wersję pink :) Jak dla mnie perfumy Oriflame są całkiem niezłe, warto polować na promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Już po urodzinach dziewczyny, ale za tydzień koleżanki to na pewno kupię.

    OdpowiedzUsuń
  19. Sam wygląd flakonów już zachęca, są śliczne. :D Tym bardziej chciałabym poczuć ich zapach. Z opisu ta różowa woda perfumowana mnie zaciekawiła zwłaszcza.
    A co do moich perfum, to mam w domu parę różnych i nie mam ściśle jednego określonego. Tak to jest, jak się dostaje różne zapachy na jakieś święta itp. xd
    Pozdrawiam!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbowanie ich :) Sama mam więcej zapachów ;D Możesz je podejrzeć na instagramie.

      Usuń
  20. Nie miałam ich jeszcze, ale gdyby miała taką możliwość chętnie bym spróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Flakony bardzo kobiece :) nie miałam nigdy okazji ich powąchać, muszę nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham zapachy z Ori! W końcu większość jest tworzona przez osoby które tworzyły dla znanych Marek jak channel itp
    Tej perfumki akurat nie mam i mnie skusiła do kupienia tył bardziej ze teraz jest w katalogu za 40zł a ja mam jeszcze 20% zniżki!
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie zmawiam na oriflame, więc nie znam tych perfumow, ale muszę złapać godną promocję, bo z chęcią wypróbuje. Ciągle szukam zapachu, który przede wszystkim będzie trwały, ale też nie będzie miał zbyt wysokiej ceny. Rzadko pierwsza i druga opcja chodzą ze sobą w parze :) widać, że da się :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perfum! Jeśli się trafi na fajną cenę to tutaj mamy jedno i drugie :)

      Usuń
  24. Jest taka bardziej codzienna. Myślę, że warto poczekać na promocję lub właśnie poszukać gdzieś na stronach do odkupienia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wie ktoś czy wersja czerwona jest inspirowana Cacharel Amor Amor?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie spotkałam się z taką informacją. Aż porównam nuty zapachowe :)

      Usuń
    2. Widzialam gdzies kiedyś taka informacje dlatego pytam poniewaz Amor Amor jest piekny 😊

      Usuń
    3. Jest kilka tych samych składników i może tak komuś się skojarzyło. Mi ciężko powiedzieć bo nie znam Amor Amor.

      Usuń
  26. A mi się podoba ten zapach z Oriflame: https://www.retromama.blog/2020/02/czy-warto-kupowac-w-oriflame.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)