8/01/2018

Nowości lipca

ebutik.pl

Co myślicie o połączeniu butiku z drogerią? Okazja do wydania większej ilości pieniędzy? :D Po wykończeniu peelingu gommage Floslek od razu chciałam kupić nowe opakowanie, ale stacjonarnie nie znalazłam a zamawiać jednego kosmetyku mi się nie opłacało. Niedawno popsuł mi się zamek w portfelu, więc też postanowiłam kupić nowy. 
Jedno i drugie znalazłam na stronie ebutik.pl. Kiedyś już robiłam tutaj zakupy, ale tylko ubraniowe. Cena portfela to 21,99 zł a peelingu 25,67 (jego recenzję znajdziecie tutaj. Naprawdę polecam!). 

Przyjaciółki Nivea

  • Suchy szampon do włosów dopasowany do koloru włosów Fresh Revive

Ja mam wersję dla szatynek. Fajnie, że przed wysyłką dostałam pytanie jaką wersję chcę a nie była wysłana losowo.
Jeszcze jakiś czas temu suchy szampon uważałam raczej za zbędny mi kosmetyk. I tak myję włosy codziennie. Ale po ścięciu włosów jak na mnie na krótko i przy ciągłym poprawianiu ich przy twarzy szybko zaczęły tracić na świeżości. Teraz gdy noszę okulary nie mam z tym aż takiego problemu, ale myślę, że szampon się nie zmarnuje.

Przyjaciólki Nivea/BioOleo

  •  Olejek w balsamie Kwiat Pomarańczy

  • Wygrany w szybkim facebookowym konkursie olej ze słodkich migdałów i magnolia

Allegro (sprzedawca paskarz.pl)

  •  Jojo Moyes "Moje serce w dwóch światach" - 33,93 zł już wysyłką

Moodo/Biedronka/Kaufland

🏠Moodo:
  • Macie sklepy, w których zawsze coś dla siebie znajdziecie nawet gdy nie planujecie niczego konkretnego? Bo ja właśnie z Moodo rzadko kiedy wychodzę z pustymi rękoma. Co prawda szukam sukienki na wesele, ale kupiłam bokserkę :D Kosztowała 19,99. Nawet moja mama znalazła sobie koszulkę.

🏠Biedronka:
  • Fa żel pod prysznic Coconut water - 9,89 - mówiłam już, że lubię kokosowe kosmetyki, ale nie lubię smaku kokosa? xd
  • Bebeauty maszynki do golenia - 4,95 - już tradycyjnie. Chociaż ostatnio mam wrażenie, że się pogorszyły.

🏠Kaufland:
  • Venus odświeżający żel do higieny intymnej - 6,99 - już go kiedyś miałam.
  • Nivea wiśniowy żel pod prysznic z perełkami olejku - 11,49 - bardzo chciałam te żele wypróbować i mam!

Renee

  •  Bordowe trampki - 49,99
Wiecie, że Renee zrezygnowało ze swoich ładnych pudełek i zaoszczędzone pieniądze przeznacza na domy samotnej matki? Buty teraz przychodzą w pudełkach od producenta.

I takie próbki dostałam:
  • Dermiss detoksykujący krem naprawczy
  • Dermiss regenerujące masło do ciała

 Biedronka/Rossmann


🏠Biedronka:
  • Bebeauty perfumowana mgiełka do ciała Juicy Mango - stała sobie samotnie na półce a ja nie mogłam przejść obojętnie obok mango ;D ale też potrzebowałam owocowego/świeżego zapachu na lato.

🏠Rossmann:
  • Belleza castillo Rozjaśniająca maseczka z wizerunkiem kota - 5,49 - Moja pierwsza maseczka ze zwierzakiem :D
  • Best View chusteczki do okularów - 5,99
  • Venus pianka do golenia Pro-sensitive - 7,49 - drugie opakowanie już.
  • AA maseczka bąbelkująca nawilżanie i świeżość - 7,99 - w końcu dorwałam maseczkę tego typu! 
  • AA podkład Ideal Tone - 14,99


W lipcu na kosmetyki wydałam 100,94 zł (nie pamiętam kiedy ostatnio ponad 100 zł wydałam na kosmetyki haha) a w czerwcu było to 48,45 zł.

Wpadło Wam coś w oko z moich nowości? A może coś znacie?

12 komentarzy:

  1. Świetny jest ten peeling gommage :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo! Muszę mieć też żel z Fa ;) Ja uwielbiam i zapach i smak kokosa, także koniecznie muszę spróbować ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten żel Fa jest świetny! Miałam go na wakacyjnym wyjezdzie do Zakopanego więc wspominam go podwójnie dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to rzeczywiście ;D Ja jeszcze go nie używałam. Na razie używam tego z Nivea :)

      Usuń
  4. Mam w planach kupić ten żel z Fa, ma cudowny zapach :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię te chusteczki do okularów - muszę iść je kupić :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)