3/11/2024

Nowości stycznia i lutego

Hej, hej :) Przyszedł czas na przegląd nowości z dwóch pierwszych miesięcy nowego roku :D Kosmetyki, książki, ubrania, dodatki. Zapraszam :)


STYCZEŃ

KOSMETYKI

Mixa - prezent od marki

Vinted

  • Oriflame woda perfumowana Love Potion Sensual Ruby - 44,50 zł (już z wysyłką i ochroną) - najnowsza wersja mojego ulubionego zapachu.

Rossmann

  • Janda hialuronowy tonik nawilżający i odświeżający - 15,49 zł - z żelu micelarnego byłam bardzo zadowolona, więc mam nadzieję, że tutaj będzie podobnie.
  • Garnier vitamin C żel do mycia twarzy oczyszczający i wyrównujący kolor - 11,99 zł
  • Carmex Tropical nawilżający balsam do ust - 9,49 zł - tylko ten balsam daje mi uczucie komfortu na dłuższy czas 👌 ostatnio co próbowałam czegoś nowego to po kilku minutach czułam potrzebę ponownego smarowania.

KSIĄŻKI

Na studia.

Wybaczcie, że bez cen i sklepów, ale już nie pamiętam i nie mam czasu szukać. W każdym razie poszukiwania książkowe zaczynam zazwyczaj od Allegro, zaglądam też na OLX i Vinted a później jakieś inne.

"Tatuaż. Element współczesnej kultury" Mariusz Snopek

"Mowa tatuażu" Andrzej Zwoliński


W styczniu na kosmetyki wydałam 81,47 zł. W grudniu było to 91,03 zł.

LUTY

KOSMETYKI

Klub Recenzentki Wizaz - Nivea

  • Nawilżający balsam do ust Hyaluron lip moisture plus rose
  • Nawilżający balsam do ust Hyaluron lip moisture plus

Rossmann

W lutym na kosmetyki wydałam 35,27 zł. W styczniu było to 81,47 zł.

UBRANIA

  • Cienka zielona bluza kupiona w miejscowym sklepie z ubrania. Kosztowała coś około 20 zł bo akurat była jakaś promocja na drugą tańszą rzecz. Skorzystałam gdy tata kupował sobie koszulę :D
  • Jeansowe spódnico-spodnie marki Stradiviarius, ale kupione na Vinted - 56,04 zł ze wszystkim - już od dłuższego czasu uwielbiam tego typu spodenki a podobny model w rozmiarze XS z Housa kochałam :D jednak ostatnio jak je chciałam je założyć to ciężko było się zapiąć, więc musiała nastąpić zmiana. Tamte sprzedałam a kupiłam te.
  • Bluza w paski Pull&Bear kupiona na Zalando - ja do niej dopłaciłam jakieś 10 zł bo miałam bon do Zalando na 5 dyszek.
  • Komplecik z Shein - 26,82 zł - mam tutaj rozmiar S, ale góra mogłaby być troszkę większa :D w sensie bluzeczka bardzo dopasowana jest. Spodenki idealne.
DODATKI

Shein

Szukałam kolczyków do sukienki na wesele i wpadło trochę innych pierdułek ;D

  • Gumeczki czarne i bezbarwne opakowanie 980 szt. - 3,64 zł - takie trochę jednorazówki, ale przy takiej ilości i tak powinnam je mieć na długo ;D
  • Klamra do włosów - 3,64 zł - ładna jest, ale i tak tego typu spinki służą mi głównie w domu żeby spiąć włosy podczas mycia buzi czy malowania się ;D
  • Bransoletka - 4,25 zł
  • Kolczyki czarne kółka - 4,25 zł
  • Kolczyki romby - 4,86 zł
  • Kolczyki wiszące - 6,07 zł
Ogólnie to ciężko było mi się zdecydować na konkretne kolczyki, więc zamówiłam 3 pary żeby sobie na żywo zobaczyć, ale i tak ciężko zdecydować ;D Chociaż na wesele raczej założę te ostatnie bo są takie najbardziej eleganckie.

KSIĄŻKI

  • "Gry z tożsamością" Agata Dziuban
  • "Gospodarka kreatywna i mechanizmy jej działania" Krzysztof Stachowiak
  • "Tajemniczy świat tatuażu" Andrzej Malinowski

Dajcie znać co znacie a o czym chcielibyście poczytać :)

8 komentarzy:

  1. Najbardziej z kosmetyków ciekawi mnie peeling Perfecta - kupię go na pewno! Teraz ta firma też ma fajne z serii bubble tea - one chyba kuszą mnie jeszcze bardziej :) Ta zielona bluza obłędna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę zrobić zdjęcia tego peelingu 🙈 Bubble tea brzmi fajnie. Też będę musiała sprawdzić 😄
      Bluzę bardzo polubiłam 💚

      Usuń
  2. Sporo tych nowości, książki, biżuteria i kosmetyki. Wszystko aż się rwie to testów :) Jestem ciekawa tego żelu z Garnier z witaminą C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki do magisterki 🤭
      Recenzja żelu jest już na blogu https://zmojejstronylustra.blogspot.com/2024/03/zel-do-mycia-twarzy-garnier-vitamin-c.html

      Usuń
  3. Zielony komplet z Shein pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się bardzo podoba 😍 ogólnie to mam ochotę kupić inne kolory 😂

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)