1/03/2024

Nowości grudnia/Ile wydałam na kosmetyki w roku 2023?

Hej, hej :) Nowy rok na blogu zaczynam jeszcze podsumowaniem nowości z grudnia i podliczeniem ile pieniędzy na kosmetyki wydałam w całym roku 2023. Porównam również kwotę z rokiem 2022. Ciekawi? Zapraszam do dalszej części wpisu :)


#cosmosanta

Czyli nasza zabawa mikołajkowa organizowana przez Anetę - Cosmeticosmos. W tym roku moją Mikołajką została Monika - Kosmetyczne raczkowanie.

  • Milka kalendarz adwentowy - nie pamiętam kiedy ostatnio miałam taki kalendarz 🙈 a czekolady Milka uwielbiam!
  • Zawieszki z krasnalami - świetne są 😍
  • Dwa śliczne kubeczki z choinkowym motywem
  • Bartek candles świeca Warn Evening Hot Tea - pachnie jak zimowa herbatka 😍
  • Cosmiq peeling kwasowo-enzymatyczny - moje pierwsze zetknięcie z marką.
  • Lirene kojący balsam do ciała Spicy Chocolate 🍫😋 - jeszcze chwila i zabiorę się za pisanie recenzji. Zdjęcia już mam zrobione.
  • Herla intensywnie nawilżający krem pod oczy - mam go od niedawna w użyciu.
  • Pastelove kula do kąpieli mango - mango wiadomo <3
  • Isana peeling do ciała coffee&mango - jedyny kosmetyk, który miałam okazję poznać wcześniej.
  • Laneige maska do ust na noc mango
  • Glam shop gąbeczka do makijażu

Janda - paczka PR - prezent dla mamy

  •  Wielozadaniowy krem na dzień dobry i dobranoc Gold C Premium
  • Żelazko zmarszczek krem na każdą porę dnia
  • Nici kolagenowe krem pod oczy 50+
  • Nici kolagenowe skoncentrowane bogate serum na twarz, szyję i dekolt
  • Nici kolagenowe krem na dzień dobry 50+
  • Nici kolagenowe krem na dobranoc 50+

Rossmann

Wyjątkowo post z insta bo mi gdzieś zdjęcie wcięło.

  • Bielenda Expert izotoniczny fizjo- płyn micelarny - 12,79 zł - jak zwykle złapałam coś co było w promocji, ale Bielendę oczywiście bardzo lubię 👌
  • Soraya probio care prebiotyczny krem do twarzy nawilżający - 15,99 zł - wcześniej miałam wersję normalizującą.
  • Carmex Tropical pomadka ochronna - 10,79 zł - to już tradycyjnie.

Rossmann/Sinsay

  • beBIO cosmetics intensywnie nawilżający naturalny balsam do ciała mango/słodka pomarańcza - 15,49 zł - mango mnie skusiło bo jakoś do samej marki beBIO mnie nie ciągnie.
  • Perfecta cukrowy peeling do ciała kwiat lawendy - 14,99 zł - nie pamiętam kiedy ostatnio miałam coś z Perfecty.
  • Naszyjnik - 5 zł - Szukałam czegoś "złotego" na Sylwestra. jeszcze kapcie kupiłam w Sinsayu, ale jakoś nie pomyślałam żeby do zdjęcia wrzucić ;D

Uwaga, uwaga tutaj będą podsumowania! :D

W grudniu na kosmetyki wydałam 91,03 zł. W listopadzie było to 33,26 zł.

Iii chwila prawdy. Cały rok 2023: 801,84 zł.

Dla porównania 2022: 1130,11 zł. O 328,27 zł mniej ;O


Vinted

  • "Ukryte ciała" Caroline Kepnes - 12,65 zł z ochroną i przesyłką.

Pod choinką

  • "Światła południa" Danielle Steel - niby kojarzę autorkę, ale jakoś nic od niej nie czytałam.
  • Kalendarz
  • Czekolada z orzechami - poszła na pierwszy ogień ;D
  • Ptasie Mleczko

House

  • Bluza i spodnie dresowe po 39,99 zł, ale była jakaś promocja przy zakupie dwóch rzeczy i wyszło 63,98 zł.

Shein

  • Sukienka - 34,32 zł
  • Kolczyki wiszące - 6,42 zł - myślałam, że będą troszkę mniejsze, ale całego Sylwestra w nich wytrzymałam i było wszystko w porządku, nie ciążyły.
  • Kolczyki - wkrętki - 5,87 zł

Ten post miał być wcześniej, ale dzisiaj przez pół dnia nie miałam prądu a przez to też i internetu, więc nie miałam jak dokończyć. Też ze swoją promotorką rozmawiałam dzisiaj przez telefon to pytała czy siedzę przy świecach haha Nie mogłam zajrzeć do mojego konspektu. Laptop staruszek, bateria od dawna zepsuta i działa tylko na kablu.

Dajcie znać co tam Wam w oko wpadło :)

14 komentarzy:

  1. Ostatnio nie mieliśmy całą noc prądu i było zimno w domu, bo pięć działa na prąd 🤣 Fajne podsumowanie. Ja nigdy nie liczyłam ile wydaje na kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, kurczę :( Współczuję. U mnie na szczęście ogrzewanie działa bez prądu.
      Ja sobie liczę, ale to tak w ramach ciekawostki :D

      Usuń
  2. Widzę same cudowne nowości , fajne podsumowanie zakupów kosmetycznych

    OdpowiedzUsuń
  3. Pod względem wydatków na kosmetyki u mnie wyszłoby zdecydowanie więcej :D Zapewne też w minionym roku więcej niż w którymkolwiek wcześniej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo fajnych kosmetyków, które wpadły mi w oko. Zwłaszcza krem do twarzy Soraya i trochę ten peeling, chociaż chyba wybrałabym chyba ten wariant morski (chyba jest taki? Niebieski?), albo mają też z tej serii bubble tea widziałam i je chcę! :D
    Co do podsumowania to ładnie poszło skoro mniej - ja to szanuję :D Jako fanka wszelkich podsumowań i zestawień też zrobiłam takie zestawienie i teraz oczywiście nie pamiętam (będzie na blogu), ale na miesiąc było mniej niż 50 zł średnio więc ideolo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na obecną porę ten krem Soraya jest fajny. Wcześniej miałam balansujący, ale był za lekki. Co do peelingu to możliwe, że drugi jest morski bo kojarzę niebieskie opakowanie, ale uspokojająca lawenda bardziej mnie zainteresowała 😅 Bubble tea nie kojarzę.
      Dzięki 😄 Też się cieszę, że wyszło mniej. To czekam na post. Też fajny wynik :)

      Usuń
  5. Lubię patrzeć na takie podsumowania roczne, chociaż sama nigdy tego nie liczyłam i chyba wolę nie wiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z jednej strony ponad 800 zł na kosmetyki to dużo, ale z drugiej, jeśli rozłożymy to na miesiące, wychodzi "normalna" kwota. Niektórzy są w stanie zrezygnować z kosmetyków częściowo, inni całkowicie. To już zależy od człowieka. No i od etapu życia. Jeszcze jakieś 2 lata temu wydawałam bardzo dużo pieniędzy na kosmetyki. Wcześniej niezliczone kwoty szły na zakup literatury faktu. Obecnie udaje mi się żyć oszczędnie, ale wcale nie twierdzę, że mi z tym dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej ciężko zrezygnować z kosmetyków całkowicie. Mydło czy szampon do włosów też się do nich wliczają a nie wyobrażam sobie zrezygnować z mycia się.
      Warto do wszelkich zakupów podchodzić z rozsądkiem :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)