2/19/2024

Mixa nawilżający krem ochronny Ceramide Protect - recenzja

Hej, hej :) Dzisiejszego bohatera już pewnie doskonale znacie z Instagrama, ale ja musiałam więcej czasu poświęcić na testy. Szczerze mówiąc byłam przerażona widząc opinie 2-3 dni po otrzymaniu przesyłki. Wiem, że dziewczyny dostawały go również w innych wcześniejszych przesyłkach, ale też dość łatwo ogarnąć go kto dostał w tej samej kampanii. Jeszcze rozumiem pokazanie konsystencji, odniesienie się do zapachu i przedstawienie obietnic producenta (takie wpisy też widziałam), ale kurde nie przedstawianie tych obietnic jako własnych słów... No nic. Zapraszam do zapoznania się z moimi wrażeniami :) Na Instagramie krótkie podsumowanie też się pojawi.

mixa ceramide protect krem do ciała

Mixa Ceramide Protect krem ochronny

Ochrona i nawilżenie dla skóry bardzo suchej. Krem przeznaczony do twarzy, ciała i dłoni.

Właściwości: nietłusta formuła, szybko się wchłania.

SKŁAD: Aqua / Water, Glycerin, Butyrospermum Parkii Butter / Shea Butter, Isopropy L Pa Lmitate, Propa Nediol, Cetyl Alcohol, Myristyl Myristate, Zea Mays Starch / Corn Starch, Squalane, Carbomer, Sodium Hydroxide, 2 - Oleamido-1,3-octadecanediol, Hydrox Yacetophenone, Hydrox Ypalmitoyl Sphinganine, Caprylyl Glycol, Citric Acid, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Tocopherol. (F.I.L. Z292460/2).

  • ceramidy - naturalnie występują w zewnętrznych warstwach naskórka. Są odpowiedzialne za wspieranie bariery ochronnej skóry.
  • skwalan - posiada właściwości zatrzymywania wilgoci w naskórku.
  • gliceryna - intensywnie nawilża i chroni skórę.

POJEMNOŚĆ: 400 ml

Mamy 6 miesięcy na zużycie od momentu otwarcia.

CENA: ja dostałam ten krem w prezencie od marki. Nawet nie musiałam go Wam pokazywać, ale jest to na tyle fajny i uniwersalny kosmetyk, że warto się nim podzielić. Tradycyjnie zerknęłam na stronę Rossmanna i obecnie (18.02.24) ten krem jest w promocji i kosztuje 47,99 zł. Cena regularna to 59,99 zł.

OPAKOWANIE: poręczny słoiczek z zakrętką, który na pewno pozwoli wygodnie wydobyć krem do końca.

ZAPACH: bezzapachowy ;D Jest to plus i minus. W tym sensie, że ja lubię ładnie pachnące smarowidła do ciała, ale jeśli miałoby brzydko pachnieć to już wole bezzapachowy.

KONSYSTENCJA: kremowo-masełkowa. Łatwo rozprowadza się na skórze. Wystarczy nabrać naprawdę niewielką ilość by posmarować spory obszar skóry.


DZIAŁANIE: do przeznaczenia z informacji producenta dodaję też stopy ;D Ogólnie można się tym kremem wysmarować w całości. Przy tak dużym opakowaniu jest ta uniwersalność jest super bo możemy smarować ciało, stopy, kilka razy dziennie twarz i dłonie i ten krem się nie znudzi. Duże opakowanie, ale szybciej się skończy przy smarowaniu wszystkiego niż na przykład tylko twarzy.

Jeśli chodzi o szybkie wchłanianie to tak jest, ale trzeba zachować umiar w ilości nakładanego kremu. Gdy przesadzimy to będzie bielić i długo się wchłaniać, ale to tak raczej z większością smarowideł jest.

Zacznę od ciała bo to była moja pierwsza myśl jeśli chodzie o zastosowanie tego kremu. Ostatnio nie mam jakiegoś problemu ze skórą na ciele, ogrzewanie nie daje mi się we znaki, więc starczy mi tutaj jednorazowe smarowanie po wieczornej kąpieli. Rano nie czuję potrzeby dodatkowego nawilżenia. Na spokojnie mogę tego kremu używać po goleniu - koi skórę, nie podrażnia.

Do twarzy używam go przeważnie na noc. Pomógł mi mocno gdy załatwiłam sobie skórę peelingiem kwasowo-enzymatycznym. Początkowo myślałam, że mojej mieszanej skórze odwala i się mocniej wysuszyła, ale połączyłam kropki i mi wyszło, że po użyciu peelingu przez jakiś tydzień skóra jakby mi się łuszczyła, no takie suche skórki latały. Chociaż nie czułam żadnego podrażnienia to po zrobieniu makijażu widziałam te podkreślone skórki szczególnie wokół ust. Peeling w końcu odstawiłam, tego kremu używałam sobie na noc i wróciło wszystko do normy. Na dzień  najczęściej używam przed wyjściem na spacer - dobrze chroni przed mrozem. Pod makijaż też zdarzyło mi się go użyć (fajnie wygładza skórę) i też dobrze się zachowywał. Tylko przypominam o nakładaniu w odpowiedniej ilości ;)

Do dłoni lubię go używać bo szybko się wchłania i dobrze nawilża. Ja lubię kremy do dłoni, po których od razu mogę wrócić do przerwanych czynności. Do stóp używam wieczorem przy okazji smarowania całego ciała.

Podsumowując jest to fajny krem uniwersalny do stosowania szczególnie zimą. Dobrze nawilża, chroni przed chłodem, szybko się wchłania, koi skórę. Czego chcieć więcej? No ja mogłabym chcieć jakiegoś fajnego zapachu ;P


Znacie krem ochronny Ceramide Protect marki Mixa? Sięgacie w ogóle po kosmetyki tej marki? Ja przyznaję, że nie pamiętam czy coś kiedyś miałam, ale po tym kremie nabrałam ochoty na rozejrzenie się w asortymencie :)

8 komentarzy:

  1. Też go dostałam wraz z innymi kosmetykami z tej serii, ale mnie akurat bardziej ciekawi balsam czy krem do rąk, więc od nich zacznę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam okazję poznać tylko ten krem, ale sama też się rozejrzę w asortymencie marki :)

      Usuń
  2. ciekawe czy jest ten krem w mniejszej pojemności

    OdpowiedzUsuń
  3. Przynajmniej wiesz, komu możesz ufać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam tego kremu na spółkę z mamą i obie go uwielbiamy 🔥 A na dodatek będę musiała już niedługo wyciągnąć kolejne opakowanie z zapasów 😁 mnie bardzo pomógł przy suchej i swędzącej od uczulenia skórze, więc tym bardziej doceniam ten kosmetyk. A do twarzy przy retinolu jest po prostu jak znalazł, kiedy akurat nie chce mi się szukać tego kremu, którego używam zawsze,bo robię szybką pielęgnację 😁😁 Mam jeszcze z tej serii krem do rąk w użyciu i też jest super 😉

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)