3/15/2024

"Tajemniczy świat tatuażu" Andrzej Malinowski - Kulturalny weekend #9

Hej, hej :) Tydzień temu nie było wpisu, ale dzisiaj już zapraszam na kolejny weekendowy przegląd. Książka, 6 piosenek i 5 filmów.


Tym razem książka, w której znajdziemy różne historie wytatuowanych osób, dlaczego zrobiły sobie tatuaże i jakie reakcje zdarzają się w ich środowisku.

MUZYKA

1.

Sobel "Niech Boli"

2.

przyłu ft. Opał - mary

3.

JANEK. - Parno

Ryczeć mi się chce gdy tego słucham.

"Siedzenia oddzielne, trzymasz mnie za rękę

Żebym Ci nie uciekł, chyba

Nigdzie się nie wybieram, nic się nie bój

Nie przestanę Cię dotykać"

4.

LIJA - żart jednorazowy

Na ogół wolę męskie wokale, ale czasem trafi się i damski <3

"Kiedy zobaczyłam Cię

Jeszcze nie wiedziałam

Że potem tak źle będzie mi

I pożałuję tego"

5.

Enej - Nie uprzedził nikt (feat. Kwiat Jabłoni)

6.

WaluśKraksaKryzys - TO, CO MIĘDZY NAMI

Była już kiedyś na blogu, ale jakoś ostatnio znów mi wpadła w ucho.


FILMY

Opisy i plakaty z filmweb.pl W ogóle to ostatnio na studiach na jednych zajęciach mieliśmy gościa i pan wiele lat pracowałam w filmwebie ;)

1.

"Misja: bal" (2023)

Zbliża się bal na zakończenie szkoły, a uczennica ostatniej klasy liceum Mandy i jej przyjaciel Ben, z którym zazwyczaj trzymają się na uboczu, co krok natykają się na wymyślnie przygotowane zaproszenia na tańce. Mandy myśli tylko o dostaniu się na wymarzony Harvard, lecz gdy zaczyna pomagać w nauce Grahamowi, gwiazdorowi szkolnej koszykówki, musi raz jeszcze przemyśleć, czy uczelnia jej marzeń warta jest poświęcenia wszystkiego, w co wierzy.

Gatunek: komedia romantyczna

MOJA OCENA: 7/10. 

2.
"Pierwsza klasa" (2024)

Stażystka Ana zostaje zaproszona przez swoją szefową na wyjazd służbowy do Londynu. Na pokładzie samolotu poznaje przystojnego i bogatego Williama.

Gatunek: komedia romantyczna

MOJA OCENA: 7/10.





3.

"Przez moje okno" (2022)

Raquel od dawna podkochuje się w przystojnym sąsiedzie imieniem Ares. Czy będzie w stanie sprawić, by chłopak ją pokochał?

Gatunek: melodramat

MOJA OCENA: zobaczyłam, że znajomi oceniają trzecią część, ja nie obejrzałam drugiej i jeszcze do tego musiałam sobie przypomnieć pierwszą xD Dwa lata temu oceniłam na 7, teraz dałabym 8.



4.

"Prze moje okno 2: Rozdzieleni" (2023)

Po roku daleko od siebie Raquel i Ares udają się na gorącą wycieczkę na plażę. Czy ich miłość zdoła pokonać narastające wątpliwości i zapomnieć o flirtach na boku?

Gatunek: melodramat

MOJA OCENA: 6/10.





5.

"Przez moje okno 3: Znów cię widzę" (2024)

Raquel i Ares nie mogą o sobie zapomnieć, chociaż oboje mają już innych partnerów. Czy w ostatnim rozdziale trylogii - na przekór rodzinnej presji - znowu zostaną parą?

Gatunek: melodramat

MOJA OCENA: 6/10. Te dwie kolejne części do obejrzenia, ale jakoś bez większego szału.





Jakie macie plany na weekend? Ja tym razem spędzam go w domu... i bez studiów ;)

10 komentarzy:

  1. Piosenkę Sobla znam i podoba mi się :) Z filmów 'pierwsza klasa' i przez moje okno (3 części) - jakoś wolę te 2. Ten 1 taki zwykły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piosenka fajna jest :) O filmach nie bardzo ogarnęłam o co chodzi xd

      Usuń
    2. Z filmów znam:
      - pierwsza klasa - dla mnie taka zwykła, jak wiele filmów w tym temacie,
      - przez moje okno - znam wszystkie 3 części i podobały mi się o wiele bardziej niż 'pierwsza klasa'
      Teraz na maksa czytelnie :D Wybacz czasami się śpieszę i myślę, że jest zrozumiale, a.. nie jest xD

      Usuń
    3. Dzięki, teraz rozumiem 🤣 Spoko, ja się troszkę zamotałam 😅

      Usuń
  2. Bardzo lubię tatuaże i opowieści z nimi związane, więc książka w sam raz dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam film "Pierwsza klasa". Całkiem przyjemny. :) Weekend też był domowy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że film się podobał 😊 Czasami trzeba na spokojnie w domu 😊

      Usuń
  4. Znam piosenkę Sobla i Enej :) Z filmów znam "Pierwsza klasa" oraz Przez moje okno" część 1 :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)