1/25/2023

Nowości listopada i grudnia | Ile wydałam na kosmetyki w 2022?

Hej, hej :) W listopadzie wpadło mi mało nowości, więc uznałam, że nie ma sensu robić oddzielnego wpisu i połączę go z grudniem. Zapraszam do przeglądu ostatnich nowości z zeszłego roku a no końcu pojawi się podsumowanie ile wydałam na kosmetyki w 2022 i porównanie do 2021.

 

LISTOPAD

Avon

  • Woda perfumowana Far Away Glamour - 36,99 zł
Nuty głowy: różowy pieprz, czarna porzeczka, nektar grejpfrutowy
Nuty serca: irys, kwiat pomarańczy, wanilia z Madagaskaru
Nuty bazy: czarne piżmo, paczuli, pralinki

🔥 Jakiś czas temu miałam wersję Rebel i ją lubiłam. Glamour też spodobała mi się od pierwszego powąchania. Mogę zapach zaliczyć do tych moich ciepłych, romantycznych czy tam wieczorowych 😍 ale chociaż kojarzą się wieczorowo to i tak używam i w dzień 😅 tak samo mogę powiedzieć, że to zapachy na chłodne pory roku.
  • Woda toaletowa Imari Eclipse - 37,99 zł
Główne nuty zapachowe: różowy pieprz, tuberoza, drewno sandałowe

Natucare - współpraca

W listopadzie na kosmetyki (a w sumie to perfumy ;D) wydałam 74,98 zł. W październiku było to 142,70 zł.

GRUDZIEŃ

Rossmann

  • Ziaja żel do higieny intymnej - 9,49 zł
  • Bielenda woda micelarna Eco Sorbet - 14,49 zł (promocja z 24,49)
  • Originals tonik do twarzy z drzewem herbacianym - 7,99 zł
  • Killys gąbeczka do podkładu - 7,99 zł

Hebe

Posiałam gdzieś paragon, więc podam obecne ceny ze strony (25.01.):
  • Revuele scrub do ciała czekolada i cynamon - 10,79 zł
  • Eveline Volumix Fiberlast maskara pogrubiająco - rozdzielająca - 18,99 zł

Rossmann

  • BodyBoom Wild Skin nawilżający koktajl do ciała - 16,99 zł - to, że lubię BodyBoom to już raczej wiecie ;D więc nie ma co się dziwić, że sięgnęłam po coś nowego a na blogu znajdziecie recenzję masła do ciała i mleczka tej marki.
  • Bielenda blue matcha krem do twarzy na dzień i na noc - 16,99 zł - wcześniej wspomniane BodyBoom to część Bielendy, którą bardzo lubię, więc i kolejny wybór niech nie dziwi :D za to to moje pierwsze zetknięcie z tą serią.
  • Eveline Perfect skin acne żel do mycia twarzy - 17,99 zł - mega podoba mi się kolor opakowania, kolor samego żelu mnie zaskoczył a działanie niedługo opiszę na blogu ;)
  • Joanna żel do golenia - 10,49 zł - ulubieniec od dawna. Recenzja tutaj.

W grudniu na kosmetyki wydałam 124,21 zł. W listopadzie jak wyżej napisałam 74,98 zł.

KSIĄŻKI

Znalezione pod choinką:
  • Angela Santini "Obsesje" część 1 i 2

Czas na roczne podsumowanie:
W 2022 na kosmetyki wydałam 1130,11 zł. W 2021 było to 1002,32 zł. Więcej o 127,79 zł. Nie wiem czy pamiętacie, ale rok temu miałam różnicę ponad 200 zł, ale w tym sensie, że w 2021 wydałam mniej niż w 2020 :D


Dajcie znać czy Was coś zainteresowało z moich nowości :)

8 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)