11/04/2022

Nowości października

 

Amabasadorka Anastasia Beverly Hills - Sampleo

  • Dwa kolory korektora Magic Touch Concealer nr 5 i 7 - Już jestem w szoku bo siódemka jest jaśniejsza (sprawdźcie kolejne zdjęcia) a myślałam, że będzie odwrotnie 😅

Rossmann

  • Lovely lakier do paznokci Nude nr 1 - 10,99 zł - odmieniło mi się i zaczęłam używać takich nudziakowych kolorów na paznokciach 😄 Tylko ja sobie do niego dodaję jakiś akcencik i tak ostatnio nosiłam z brokatowymi drobinkami na dwóch paznokciach.
  • Isana maseczka do twarzy avocado glow z retinolem do każdego rodzaju skóry - 1,59 zł
  • Perfecta Planet Essence peeling myjący do ciała Porzeczka i trawa cytrynowa - 9,99 zł - wiecie, że zostawiłam wersję mango a wzięłam tą? 😜

Testowanie  z portalem Urodaizdrowie.pl

Skintra marka własna drogerii Cosibella:
  • Prebiotyczny krem odżywczy
  • Serum z retinolem 0,3% na twarz i pod oczy - na razie próbuję używać co drugi dzień (wieczór bardziej 😅) po kropelce.

Program Testerek Equilibra

  • Naprawcza odżywka do włosów restrukturyzyjąca
  • Naprawczy szampon restrukturyzujący
  • Przeciwstarzeniowe serum do twarzy z kwasem hialuronowym - oddałam mamie bo ja testuję te z powyższego zdjęcia Skintra, ale przypominam, że serum różane bardzo polubiłam i pisałam o nim tutaj.

Rossmann i Hebe

  • Isana zmywacz do paznokci - 3,69 zł - oczywiście do zwykłych lakierów 😅
  • Isana pianka do golenia - 7,99 zł
  • Batiste suchy szampon naughty - 16,99 zł - on tak ładnie pachnie, że mogłabym mieć takie perfumy! 😍
  • OnlyBio truskawkowa odżywka do włosów nadająca różowy odcień - 17,99 zł - już dłuższy czas za mną chodziła.
  •  Maybelline fit me nr 115 - 21,59 zł - zmiana z koloru 120 😅
  • Ecocera sypki puder ryżowy - 25,89 zł - zużyłam już kilka opakowań tego pudru. Inne wersje też testowałam. W ogóle tym razem półki Ecocery były pełne bo poprzednim razem gdy chciałam kupić puder to na półkach leżało tylko kilka bronzerów.

Prezent/Hebe/Avon

  • Blistex pomadka ochronna do ust - prezent od koleżanki.
  • Bielenda Fresh Juice płyn micelarny - 10,99 zł - kupiłam ostatnio na wyjazd na studia i tak mała buteleczka będzie mi właśnie wyjazdowo służyć.
  • Avon Senses krem do rąk lawenda i imbir - chyba coś około 15 zł - u mnie łazience musi stać krem do rąk z pompką.
Na kosmetyki w październiku wydałam 142,70 zł. We wrześniu było to 70,42 zł.

Książki i płyta

Dorwane na Vinted książki (44,65 zł ze wszystkim):
  • "Marek Piekarczyk. Zwierzenia kontestatora" rozmawiał Leszek Gnoiński
  • "Dziewczyna z Brooklynu" Guillaume
  • płyta Janka "Obok" - 53,99 zł z wysyłką - ciekawa jestem czy ktoś tu jeszcze kupuje płyty? Bo mi jak ktoś tak mocno wpadnie w ucho to lubię mieć i płytkę :D
  • Jeszcze w Biedronce dorwałam książkę "Vaclav i Lena" Haley Tanner za 9,99 zł. Jechałam na studia i zapomniałam wziąć książki z domu to przygarnęłam tą.

Ubrania

House:

  • Czarne spodnie - 59,49 zł - macie jakieś tipy żeby czarne dżinsy długo zostawały czarne? :D Chętnie przygarnę bo masakra jak wszystkie szybko blakną a ja jednak lubię czarne.
  • Półgolf na krótki rękaw - 29,99 zł - golfów pod samą brodę nie lubię, ale właśnie jakoś mi się wymyśliło, że chcę taki czarny dopasowany półgolf xd tu na zdjęciu już po pierwszym praniu i trochę marnie wygląda, ale jak się założy to spoko się układa ;D
Vinted:
  • Koszulowa sukienka House - 34,15 zł - pokazywałam Wam ją już na instagramie. House ma teraz podobne w ofercie za stówkę ;D w sensie krój taki sam a krata inna.

Coś komuś wpadło w oko? ;D Miłego weekendu życzę!

10 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)