1/10/2022

Nowości grudnia - podsumowanie zakupów kosmetycznych roku 2021!


#Cosmosanta

Kolejny raz wzięłam udział w prezentowej akcji zorganizowanej przez Anetę. W tym roku moją Mikołajką została Magda a niżej możecie zobaczyć co fajnego od niej dostałam!

  • Mydlarnia Cztery Szpaki normalizujący szampon w kostce - dawno nie miałam szamponu w takiej formie i do tego jak on ładnie pachnie! Wylądował już w łazience i używam na zmianę z kremem myjącym Elseve.
  • Brooklyn Groove kosmetyki z roślin dezodorant w kremie węgiel i lawenda - dezodorantu w takiej formie jeszcze nie miałam.
  • Zestaw mydło i balsam do dłoni - tak jak pisałam na insta postawiłam w łazience po skończonym remoncie iii mydła już nie ma ;D
  • Głęboko oczyszczająca maseczka w płacie
  • Czekoladowo-kakaowa maseczka z kolagenem
  • Maseczka antyoksydacyjna z zieloną herbatą
  • Sól do kąpieli hand made 😉
  • Poza kosmetykami książka, kubek, herbatka waniliowa, świeczka i ozdoby na choinkę ❤️

Rossmann

  • Isana żel do golenia lovely dreams - 7,99 zł (posiałam gdzieś paragon, więc podaję cenę znalezioną w internecie. Wydaje mi się, że zapłaciłam mniej ;d).
  • Venus maszynki do golenia - 13,49 zł

Pod choinką

Chyba byłam grzeczna bo coś tam znalazłam :D

  • Martes mata do ćwiczeń - już dawno chodziło mi po głowie kupienie maty, więc radość wielka i nie ma wymówek, że mi się nie chce nogą pomachać ;D
  • Fluff czekolada do kąpieli pomarańcza i cynamon - dała taki krwistoczerwony kolor wodzie! ;D
  • Aromahome miodowa świeca - mega zapach!

Rossmann

  • OnSkin by Biotaniqe łagodny żel oczyszczający - 11,99 zł

W grudniu na kosmetyki wydałam 19,98 zł. W listopadzie było to 164,01 zł. No jest różnica ;D ale czasami bardziej trzeba uzupełnić zapasy.

Teraz pytanie ile poszło na kosmetyki w ciągu całego roku 2021 :D W 2020 było to 1215,65 zł.

Liczę, liczę...

I w 2021 wyszło 1002,32 zł, więc o 213,33 zł mniej! Muszę przyznać, że jestem w szoku. Fakt faktem od dawna staram się kupować najpotrzebniejsze rzeczy (żeby nie było - pozwalam sobie zaszaleć i kupić jakąś ciekawostkę czy coś mniej potrzebnego :D), ale też podwyżki... To w poprzednich latach zawsze z kolejnym rokiem była to większa kwota. Z drugiej strony jestem z siebie dumna :D

To jak to tam u Was było? Jak grudniowe nowości? Co wpadło w oko z moich?

12 komentarzy:

  1. Ten żel do golenia Isany muszę dorwać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe nowości, niech Ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te mikołajkowe zabawy super sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ograniczenia wydatków na kosmetyki w 2021 roku! U mnie były też dużo niższe (pandemia jednak robi swoje), ale nie robiłam dokładnej kalkulacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chociaż to tak samo z siebie wyszło :D Ja z ciekawości liczę :D zamiłowanie do matematyki po szkole zostało haha

      Usuń
  5. Ładnie Ci poszło! Ale rocznie u mnie lepiej :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)