4/06/2022

Nowości marca

KOSMETYKI

Rossmann

  • OnlyBio maska do włosów niskoporowatych - 16,99 zł - czy jedną maskę z mango zamienię na kolejną z mango? :D
  • OnlyBio kombucha tonik przeciw niedoskonałościom - 11,99 zł - mam obecnie krem z tej serii, więc będzie i tonik na dokładkę. O piance z tej linii pisałam tutaj.
  • Ziaja oliwkowy płyn do higieny intymnej - 6,39 zł - mój ulubieniec, więc tak co jakiś czas do niego wracam. Recenzja.
  • OnlyBio kokosowy krem do ciała - 13,99 zł
  • Carmex Tropical pomadka do ust - 11,99 zł - moja ulubiona. Zawsze do niej wracam po wypróbowaniu czegoś nowego 😄

Avon

  • Krem nawilżający Anew z witaminą C SPF 50 - coś około 22 zł

KSIĄŻKI

Empik

  • "Nas dwoje" Holly Miller - 27,97 zł
  • "Stróże" Jakub Ćwiek - 27,78 zł - kupiłam bo Loki, ale na tej części się zawiodłam.
  • "Stróże. Brudnopis Boga" Jakub Ćwiek - 27,85 zł - tutaj jestem w trakcie czytania.

Vinted

  • "Teoria opanowywania trwogi" Tomasz Organek - Dorwałam za 5 zł. No z przesyłką i ochroną kupujących 10,15 zł.

DODATKI/UBRANIA

Sinsay

torebka sinsay
  • Torebka saddle bag (taka mała listonoszka :D) - 44,99 zł - chodziła za mną już od jakiegoś czasu, więc zrobiłam sobie prezent na Dzień Kobiet :D
żółta bluza sinsay
  • Krótka bluza - 31,99 zł - od dawna za mną chodziła żółta bluza. Jakieś dwa lata temu koleżanka z pracy taką miała i tak mi się spodobała :D kupiłam dopiero teraz. Krój taki crop top. Koloru nie mogłam złapać moim telefonem. Jest jaśniutki, ale bardziej ciepły niż wyszedł na zdjęciach. Dół taki surowy, nieobszyty - mam nadzieję, że nie będzie się pruć po praniu. Mam bluzę z innej firmy z takim wykończeniem, do tego kupioną w lumpie i nic takiego się nie dzieje.

Na kosmetyki w marcu wydałam 83,35 zł. W lutym było to 100,62 zł.

Wpadło Wam coś w oko? :)

12 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)