3/02/2022

Nowości lutego

Zakupy będą podzielone na trzy kategorie, ale oczywiście w jednym wpisie :D Zapraszam do przeglądu :) Kosmetyki, książka i ubrania.

KOSMETYKI

Rossmann

  • OnlyBio kombucha pasta peelingująca - 13,49 - Wcześniej miałam piankę z tej serii i była ok.
  • OnlyBio szampon do włosów przetłuszczających się - 15,99
  • OnlyBio żel pod prysznic malina - 14,99 - na urodziny dostałam mleczko i się zakochałam w zapachu!
  • OnlyBio peeling do ciała malina - 13,99
  • OnlyBio kombucha krem do twarzy - 19,99
  • Isana żel do golenia Lovely dreams - 6,79
  • Isana zmywacz do paznokci - 3,39 - na zmianę kupuję te rossmannowe i z Biedronki bebeauty. Zależy, który mi wpadnie w ręcę.
  • Blistex pomadka do ust - 11,99 - to chyba moje pierwsze spotkanie z marką.

W sumie śmiesznie wyszło. W zeszłym roku OnlyBio w ogóle mnie nie ciekawiło a teraz mam ochotę poznać wszystko 🙈

Prezent urodzinowy od Oli (zielonypokoik)

Drugi miesiąc świętowania :D Jeszcze raz dzięki Ola!

  • Dermofuture krem do twarzy jarmuż i fenkuł
  • Biolaven krem pod oczy
  • Feel Free balsam do oczyszczania twarzy
  • Douglas Essential płyn do demakijażu
  • Nature Box kostka myjąca z olejem kokosowym
  • Killys ekspresowy wysuszacz lakieru
  • Vianek próbka kremu przeciwzmarszczkowego na noc
  • Yope próbka mydła dla dzieci
  • Bielenda Botanical clays maseczka z zieloną glinką - pastę do mycia twarzy bardzo lubiłam, więc mam nadzieję, że i maseczka jest fajna.
  • Marc Anthony próbka szamponu do włosów - wpadło kilka próbek to chyba trzeba gdzieś na chwilę wyjechać 😄
  • Fitocosmetik fito-glinka kaukaska szmaragdowa

Bee.pl - współpraca

  • Vianek enzymatyczny żel myjący do twarzy - akurat mój żel się kończył to wybrałam sobie takiego następcę 😉
  • LaQ peeling do ciała magnolia i różowy pieprz - peelingi do twarzy LaQ pokochałam i mam nadzieję, że z tymi do ciała będzie podobnie.
  • LaQ peeling do ciała kiwi i winogrona
  • bee.pl ujędrniający żel pod prysznic kiwi i winogrona
  • Sylveco serum z witaminą C

KSIĄŻKA

Empik

UBRANIA

Vinted

Moje zakupy za 5 zł :D Miałam w ulubionych spódniczkę i jej cena spadła do 1 zł, inne rzeczy tej sprzedającej też. Dobrałam sobie kombinezon i z ochroną kupujących wyszło 5. Wysyłka była darmowa. Tak, czekam już niecierpliwe na lato :D


Sinsay

Ten moment kiedy wyświetli Ci się reklama i musisz kupić bo inaczej się udusisz xd I już po mojej radości z tanich zakupów z Vinted. Pokazuję, piszę tutaj to może się ogarnę z zakupami ubraniowymi haha Z kosmetykami się udało :D

  • Bluza oversize ze ściągaczami - 59,99 zł - taka krótsza jest, ale mega mi się podoba! Będzie raczej do spodni z wyższym stanem, może też sukienek. Muszę jeszcze pokombinować. Na zdjęciu z dresami :D Mam rozmiar S.

  • Spódnica midi z rozcięciem - 29,99 zł - w zeszłym roku pokochałam długość midi w sukienkach. Koniecznie z rozcięciem! Przy moim niskim wzroście (156) wydaje mi się, że to spoko wygląda i mnie nie skraca ;d Teraz padło na spódnicę. Próbowałam już z czymś zestawić z mojej szafy. Bluzka z zeszłego roku dorwana na Vinted, kurtka jeansowa też Vinted. Mam ją już parę lat i uwielbiam! Głównie do sukienek. Druga bluzka z shein. Podpowiedzi jakieś mile widziane :D Ja się na modzie nie znam i łączę rzeczy na czuja haha Mam rozmiar XS.

Mohito

Chyba moje pierwsze zakupy z Mohito. Musiałam uzupełnić moje podstawy szafy. Konkretnie chodziło o zwykłe koszulki - białą i czarną, które będą do wszystkiego. Dekolt w serek to mój ulubiony, więc dlatego taki wybór ;) Ciemna khaki dodatkowo bo moją ulubioną czymś zachlapałam :( 

  • Każda kosztowała 29,99 zł. Wszystkie w rozmiarze S.


Czas na podsumowanie wydatków z tego miesiąca :D

Na kosmetyki wydałam 100,62 zł. W styczniu było to 10 zł. No cóż, trzeba było uzupełnić braki.

Książkę kupiłam jedną i kosztowała 26,40 zł. Polecenia tytułów mile widziane bo już nie mam co czytać...

Na ubrania poszło 184,95 zł. W styczniu było to 129,97 zł.


Dajcie znać co Was zainteresowało :) Czego recenzję chcielibyście przeczytać.

24 komentarze:

  1. Bardzo fajne nowości. Zainteresowały mnie te kosmetyki z OnlyBio:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Weź skasuj mój ostatni komentarz, bo wstyd mi :D Pewnie gorączka przestawia mi posty :D Bardzo ciekawe nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakupy z Vinted za 5zł... no brak słów :D Oby więcej takich łowów!
    Sprawdziłam sobie z ciekawości ten sklep Bee i jestem w pozytywnym szoku- dużo fajnych i różnych rzeczy moża dostać.. ;)
    Ta kurteczka z SInsaya jest superowa!

    zapraszam również do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby bo późniejsze zakupy w Sinsayu bez promocji mogą załamać 😅
      To moja druga paczka współpracowa i potwierdzam, że mają bardzo ciekawy asortyment :)
      Też mi się bardzo podoba ❤️

      Usuń
  4. Ale ekstra rzeczy. Czekam na recwnzje tych produktów, bo mam nadzieję, że sie pojawia :D większości kosmetyków nie znam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już część zdjęć zrobionych i będę powoli zabierać się do pisania :D

      Usuń
  5. Nie miałam peelingów Laq, ale ich musy są super. :) moje Jestem ciekawa jak Ci się sprawdzi seria Onlybio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musy do twarzy miałam i są ekstra :) Malinki OnlyBio pięknie pachną ❤️

      Usuń
  6. Świetne nowości, jestem ciekawa tych peelingów LaQ. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam peelingi laq i only bio i żel Vianek :D
    Ta spódniczka za 1 zł bardzo ładna! Ja jak kiedyś kupiłam za 3 zł to uważałam to za deal życia (mega dobrze się w niej czuję), a tu.. można taniej :D Takie spódnice midi jakoś zawsze mnie nie interesowały w sensie na mnie xd Ale na Tobie z tą krótką bluzką wygląda mega! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ten żel Vianka 🙈
      Ale 3 zł to też mega cena!
      Rozumiem, ja wcześniej też raczej byłam na nie 😂 Dziękuję ❤️

      Usuń
  8. U mnie w lutym przybyło z 3-4 kosmetyki takie, które się kończyły. Muszę zużyć zapasy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)