3/11/2022

"Kill'em all", czyli ostatnia część Kłamcy! Jakub Ćwiek - Weekendowe polecajki #55

Kłamca Jakub Ćwiek

MUZYKA

WOLSKA - Mięta

Vito Bambino - Maj

JP Cooper - Call My Name

Jakiś czas temu wrzucałam wersję gospel :D

Sobel & sanah "Cześć, jak się masz?"

Wiem, znane, ale jakoś ostatnio chodzi mi po głowie :D Tylko wkurza mnie tam wycie Sanah przez moment bo tak to jest spoko xd

Mata - Szafir

To też mi wpadło w ucho jakiś czas temu, ale jakoś wcześniej nie ogarnęłam, że to piosenka Maty xd haha

Minelli - Rampampam

Niech będzie coś imprezowego :D

Rubens - Nie potrzeba dziś nam

Natalia Nykiel i Piotr Rogucki - List za widnokrąg


FILM

"Miłosne taktyki" (2021)

Menadżer w agencji reklamowej i projektantka-blogerka nie wierzą w miłość. Zakładają się, że rozkochają w sobie kogoś. Stosują przy tym nietypową taktykę.

Gatunek: komedia romantyczna

8/10. Niby taka typowa historyjka, ale przyjemnie się to oglądała. Film wypatrzony u Sabiny :D

SERIALE

"Kim jest Anna?" (2022)

Dziennikarka bada sprawę Anny Delvey, legendy Instagrama, która skradła serca i pieniądze społecznej elity Nowego Jorku.

Gatunek: dramat

8/10. Na ogół nie rzucam się na to co oglądają wszyscy i wszędzie o tym trąbią, ale ten serial mnie zainteresował. Co prawda myślałam, że będzie chodziło o jakąś influencerkę naciągającą hotele i restauracje a nie babkę chcącą robić "poważne biznesy". No w każdym razie po obejrzeniu serialu nie nazwałabym jej legendą Insta. Zdjęcia z wycieczek to i ja sobie wrzucam xd W każdym razie podobało mi się tutaj śledztwo i historia dziennikarki - takie klimaty lubię.

Oczywiście też jestem też cały czas w trakcie oglądania "Pamiętników wampirów" xd Gdzieś w połowie siódmego sezonu i póki co najgorszego. Lub to już po prostu dla mnie za dużo ;D Nie ma Eleny, wampir w ciąży lub akcja z czarami gdzie wcześniej gdy ktoś rzucił jakieś zaklęcie i umarł to ono się cofało a w tym sezonie tak nie ma xd Jeszcze te przeskoki w czasie. Niemalże każdy odcinek zaczyna się od "trzy lata później" co trwa kilka minut, później jest "teraz" i mi to tak mieszało w głowie, że masakra. Dopiero teraz w połowie sezonu coś tam się zaczęło wyjaśniać.

KSIĄŻKA

Kłamca, część 4 (a tak serio to 6 haha) "Kill'em all" Jakub Ćwiek


Gatunek: fantasy, science fiction

Moja opinia: po ponad dwóch latach skończyłam czytać Kłamcę 🙈 Tak, odgrzebałam post z pierwszą częścią na insta. Luty 2020. I to nie znaczy, że książki mi się nie podobały. Robiłam sobie przerwy na inne klimaty i tak wyszło... I pomyśleć, że mój brat pożyczał te książki i przy każdej wizycie w domu brał kolejną. Ogarnął je chyba w miesiąc, może nawet szybciej 😂

Tradycyjnie nie będę się rozwodzić. Chcę tylko zaznaczyć sobie przeczytaną książkę i powiedzieć, że jest dobra 😅 Zakończenie mnie zaskoczyło, nie przewidziałam go, ale jest dobre. Mowa o dosłownie ostatniej stronie. Myślałam, że będzie jakoś bardziej pociągnięty wątek Lokiego i jego żony (i Jenny), ale dobra to nie romans 😂 Poza samym Lokim będzie mi brakować Bachusa i Erosa. No fajni byli 😅 Aniołów (w sensie Michała, Gabriela i Rafaela) w sumie też. Fajnie było wracać do tych znanych bohaterów i pośmiać się z tego co tam nowego odwalili.

4 komentarze:

  1. SZafir - luuuubię! Ogólnie Mata to takie odkrycie 2021 r :D Cześć jak się masz fajne, ale mi się już znudziło. Muszę obejrzeć miłosne taktyki - na weekendzik ideolo :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)