3/26/2021

Weekendowe polecajki #39 Książka "Kłamca 3. Ochłap sztandaru" Jakub Ćwiek

ochłap sztandaru Jakub Ćwiek

MUZYKA

thekayetan - Ręce w udręce

Król - TAK JAK TY

Veason - Buena

MOLYBARON - Lucifer

Hurts - Redemption

Samtar - Wizard of the Mountains

PRZYJDZIE CZAS - GOLEC UORKIESTRA & CZARNY HIFI

Możecie się śmiać, że Golcowie, ale jakoś tak wpadła mi w ucho :D Na ich koncercie też kiedyś byłam xD Tak przy okazji bo byli w mojej okolicy xD jakoś przed zaczęciem liceum?

ShataQS - Przywrócenie

Kojarzę z jakiegoś programu tv... Ta piosenka jest taka magiczna, no inne określenie nie przychodzi mi do głowy.

Святослав Вакарчук (Swiatosław Wakarczuk) - Знову

Nie jestem fanką ruskich piosenek, ale Spotify tak mi czasem szaleje, że podpowiada mi masę takich piosenek. Tą jakoś przesłuchałam w całości iii no kurczę ;D dobrze mi się jej słucha. Facet ma coś takiego w głosie, i gitara - kocham.

Ten Preston + Kartky - Jak Daleko


KSIĄŻKA

"Ochłap sztandaru" Jakub Ćwiek

Została mi ostatnia część Kłamcy do przeczytania, ale teraz sobie poczeka bo zaczęłam czytać jedną z moich nowości. Nie ma to jak mieć na półce książki do przeczytania, kupić nowe i zacząć którąś z tych nowych :D Wracając do Kłamcy to poprzednia część (2,8 Papież sztuk) podobała mi się najmniej, więc nic dziwnego, że miałam półroczną przerwę zanim sięgnęłam po 3 😅 i to wcale nie wina innych nowych książek 🙈 Ale dobra "Ochłap sztandaru" początkowo wydawał mi się spoko książką. Później jakoś tak... losy Lokiego jak dla mnie nie były zbyt ciekawe. Bardziej robotę zrobiły przygody Bachusa, Erosa, Jenny i jakieś pojedyncze rozmowy aniołów, ale cała ta Apokalipsa była bez szału. Za jakiś czas sięgnę po ostatnią część (może szybciej niż za pół roku 😅) i sprawdzę jak to się wszystko potoczy.

Książka dostępna w Empiku.

Obecnie czytam "Umysł w ogniu" Susannah Cahalan. Rok temu w polecajkach wspominałam Wam o filmie na podstawie tej książki. Ogólnie wolę najpierw przeczytać książkę, później obejrzeć. Tutaj wyszło jak wyszło, ale z roczną przerwę, więc filmu aż tak nie pamiętam. Pewnie po skończeniu książki obejrzę jeszcze raz.

FILM

"Czarownica" (2005)

Jack Wyatt to aktor, którego sława nieco już wyblakła. Kiedy przygotowuje remake znanego serialu z lat 60., nieświadomie zatrudnia do głównej roli czarownicę.

Gatunek: Fantasy / Komedia rom.

6/10. Momentami dość sztuczny i nie chodzi mi tu o fantasy bo takie elementy lubię, ale zachowanie głównych bohaterów ;D z drugiej strony uroczy, więc można obejrzeć :D


Miłego weekendu!

4 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)