4/25/2020

Weekendowe polecajki #21


MUZYKA

Skor - Jestem Sam (Nathis Blend)


Discrepancies - Control


Fight The Fury - My Demons


KAMIL BEDNAREK - BĄDŹ PRZY MNIE


"Noc nadaremnie na mnie czeka
Kiedy strach przezwycięży sen
Ta niepewność jak rzeka mocnym nurtem wciąga mnie"

ASKING ALEXANDRIA - Down To Hell


Kartky - nowy, wspaniały świat


"Kiedyś przyjdzie taki dzień
Kiedy nie będziemy się martwić
Kiedyś przyjdzie taki dzień
Wszyscy wrócimy do parków na ławki
Kiedyś przyjdzie taki dzień
Znowu nie będziemy się martwić
Kiedyś przyjdzie taki dzień
A wtedy będziemy szczęśliwi lub martwi"

Ero - Nie mogę gadać


Piekielny ft. Mateusz Biały - Umrę ci kiedyś


"Ja nie chciałbym ci przeszkadzać dziś,
ale wiedz, że jutro raczej nie dam rady przyjść."

The Cassino - Wiosna


Happysad - Smutni Ludzie


KSIĄŻKI

"Kłamca 2,5" Jakub Ćwiek



Niby trzecia część, ale 2,5 ;D kolejna to 2,8. Ogólnie "Kłamcę" czyta się szybko i przyjemnie, ale chyba mogę stwierdzić, że póki co ta część podoba mi się najbardziej. Teraz sobie zrobiłam małą przerwę od Ćwieka i czytam "Dziennikarza" Macieja Kaźmierczaka.

FILMY

"Isi i Ossi" (2020)

Córka miliarderów zawiązuje sojusz z synem biedującej samotnej matki, aby zdobyć pieniądze na spełnienie marzeń o gotowaniu i boksowaniu.
Gatunek: komedia romantyczna

Wczoraj w nocy obejrzałam bo nie mogłam spać. Do pewnego momentu ciężko mi się go oglądało. Zastanawiałam się o co w ogóle chodzi xd ale później jakoś poleciało i całkiem przyjemnie spędziłam przy nim czas. Dałam mu 5 na filmwebie, ale jak nie ma co robić to możecie obejrzeć :D

Coś znacie? Coś innego może polecacie?

22 komentarze:

  1. Niestety z Twoich polecajek niczego nie znam, ale tradycyjnie odsłucham piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe propozycje :) Książki nie znałam, a film ostatnio wszędzie widuję, więc może i ja obejrzę, choć szkoda, że był przeciętny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosenka Bednarka to u mnie piosenka miesiąca ♥ Cudo! Film też mi się podobał, po kilkunastu minutach super mi się go oglądało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten film mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piosenek nie znam. Filmu tez nie oglądałam ale tytuł obił mi sie o uszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tą piosenkę Bednarka - non stop jej teraz słucham 😂😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Tym razem kompletnie nic nie znam

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam oczywiście piosenkę Bednarka i film "Isi i Ossi" :) Jak nie oglądałaś to polecam Ci "Czas tutaj trochę namieszać" trochę momentami mi przypomninał "Wybacz, ale będę Ci mówiła skarbie" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo film u Ciebie i Ani podpatrzony :D Nie kojarzę, będę musiała sprawdzić. Dzięki!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)