3/07/2022

bee.pl Ujędrniający żel pod prysznic Kiwi & Winogrona

Hej, hej :) Pamiętacie sklep internetowy bee.pl, który oferuje kosmetyki naturalne? Z rok temu Wam go przedstawiałam i teraz muszę powiedzieć, że nic na gorsze się nie zmieniło :D W lutym otrzymałam drugą przesyłkę i tak jak poprzednio jednego dnia została wysłana a dwa dni później była już u mnie. Kosmetyki były odpowiednio zapakowane w papier i nic się nie wylało i nie zniszczyło w transporcie a ja temu papierowi daję drugie życie ;) Część wykorzystałam do zapakowania wysyłanych książek a część przydaje się przy remoncie.

Dzisiaj chcę Wam przybliżyć jeden produkt z tej paczki - żel pod prysznic a na końcu pokażę jej pozostałą zawartość. Żel bee, ale jego producentem jest LaQ, więc tutaj nikogo mój wybór nie powinien zdziwić bo jeszcze mnie te kosmetyki nie zawiodły i co jakiś czas chętnie testuję kolejne.

żel pod prysznic bee.pl

Łagodna receptura oparta na substancjach myjących pochodzenia roślinnego, wzbogacona ekstraktem z kiwi i winogron zapewnia doskonałe oczyszczanie skóry bez jej przesuszenia. Dodatek z ekstraktu z zielonej kawy, kory cynamonowca, korzenia imbiru i papryki zapewnia efekt gładkiej i ujędrnionej skóry.

SKŁAD: Aqua, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Lauroyl Methyl Isethionate, Sodium Methyl Oleoyl Taurate, Lauryl Glucoside, Coco-Glucoside, Actinidia Chinensis Fruit Extract (ekstrakt z kiwi), Vitis Vinifera Extract (ekstrakt z winogron), Cinnamomum Zeylanicum Bark Extract (ekstrakt z kory cynamonowca), Green Coffee Bean Extract (ekstrakt z zielonej kawy), Capsicum Annuum Fruit Extract (ekstrakt z papryki), Zingiber Officinale Root Extract (ekstrakt z korzenia imbiru), Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum.

POJEMNOŚĆ: 300 ml
CENA: 9,99 zł w bee.pl w promocji ;) Regularna cena to 11,99 zł. 

OPAKOWANIE: moje ulubione! Z pompką, która do tej pory się nie zacina, można ją swobodnie "otwierać i zamykać". Ciemne opakowanie, ale można swobodnie kontrolować poziom zużycia.

ZAPACH: przyznaję, że bardzo zainteresowało mnie połączenie kiwi i winogron, ale jednak ja tutaj czuję tylko winogrona :D ale to nic, zapach jest spoko.

KONSYSTENCJA i KOLOR: żel jak żel, typowa konsystencja. Kolor taki trochę mętny.

DZIAŁANIE: tutaj na początku zaznaczę, że na efekt ujędrniający nie zwracałam uwagi. To żel, krótko ma kontakt ze skórą, więc dla mnie jak zawsze przy takim produkcie jest dobre oczyszczenie skóry. I tutaj jest wszystko w porządku. Dobrze sprawdza się pod prysznicem, ale też w roli płynu do kąpieli, Tworzy sporą ilość piany a ładny zapach roznosi się po całej łazience. Nie wysusza skóry. Same przyjemności :) Czysta skóra i możemy się zrelaksować z fajnym, owocowym zapachem w wannie.

I tak jak obiecałam na koniec wpisu pokazuję całą zawartość paczki:Przesyłanie: przesłano 7805952 z 9192492 bajtów.

  • Vianek enzymatyczny żel myjący do twarzy - już w użyciu. Ma specyficzny zapach i z dziewczynami z ig zastanawiam się co to :D Chociaż mi się trochę kojarzy z peelingiem mango, o którym jakiś czas temu pisałam a wcale nie pachniał mango...
  • LaQ peeling do ciała magnolia i różowy pieprz - peelingi do twarzy LaQ pokochałam i mam nadzieję, że z tymi do ciała będzie podobnie. Jeszcze czeka na swoją kolej.
  • LaQ peeling do ciała kiwi i winogrona - jak wyżej.
  • bee.pl ujędrniający żel pod prysznic kiwi i winogrona - dzisiejszy bohater.
  • Sylveco serum z witaminą C - też już w użyciu (tylko na noc). Nawet mama zaczęła mi je podkradać :D
Dajcie znać czy coś kojarzycie z tych moich nowości :)

I przy okazji życzę wszystkiego najlepszego z okazji jutrzejszego Dnia Kobiet! Jutro wpisu nie będzie, więc dlatego wcześniej :D

6 komentarzy:

  1. Czytam już któryś raz o tej firmie i coraz bardziej mnie intryguje. Kiedyś na pewno coś od nich spróbuję:D
    A dziękuję za życzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też jeszcze kilka recenzji znajdziesz :D polecam.
      Proszę :)

      Usuń
  2. Znam sklep, ale tego kosmetyku nie kojarzę ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)