3/07/2019

Nowości lutego


Rossmann



  • Garnier Fructis odżywcza maska banana hair food - 18,39 zł
  • Joanna żel do golenia - 6,99 zł - już jakiś czas temu trafił do moich ulubieńców, więc jego obecność nie powinna dziwić ;) Recenzja tutaj.
  • Isana żel pod prysznic Czas na komfort - 3,29 zł - nie jestem jakąś fanką żeli Isana i rzadko kiedy się u mnie pojawiają, ale taka świąteczna pomarańcza z cynamonem mnie skusiła :D (Żel już wykończony i opisany na blogu tutaj). Inaczej jest z mydłami w płynie/ Nie ma ich na zdjęciu, ale do koszyka trafiły trzy (grejpfrut z miętą, mango, oliwka). 2,39 zł sztuka.
  • Korzystałam jeszcze z karty podarunkowej zdobytej na DDOB.

Hebe/Biedronka/Rossmann



  • L'oreal maska czysta glinka złuszczająco-wygładzająca (Biedronka) - chyba już minął szał na te maski to wpadła do koszyka xD - paragon gdzieś posiałam, ale około 14 zł.
  • SebaMed emulsja do mycia twarzy i ciała - 11,99 (Hebe) - kupiłam z myślą o myciu tylko twarzy.
  • Bebeauty gąbeczka do podkładu (Biedronka) - 6,99 zł
  • Maszynki Simply Venus (Biedronka) - 8,99 zł - często je kupuję.
  • Eveline intensywnie ujędrniający peeling do ciała Kawa - 11,99 (Rossmann, też jeszcze karta) - co prawda nie suchy peeling, ale kawa mnie skusiła :D

Biedronka



  • Bell zielona baza na zaczerwienienia Ms. Perfect - 12,99 zł

W lutym na kosmetyki wydałam 54,96 zł. W styczniu było to 42,86 zł.

Zainteresowało Was coś? Będziecie chcieli o czymś poczytać na blogu? I co Wam ciekawego wpadło do kosmetyczek w lutym? :D

46 komentarzy:

  1. Żele Isany bardzo lubię :) Z Eveline opisywałam na blogu balsam kawowy. Ciekawe jaką moc ma peeling :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam wczoraj u Ciebie o balsamie :) Peeling taki raczej średni.

      Usuń
  2. Mam bananową maskę z Garniera, intensywnie pachnie i całkiem dobrze się sprawdza, ciekawa jestem Twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach ma obłędny! <3 ale co do działania mam mieszane uczucia i muszę jeszcze trochę potestować.

      Usuń
  3. Uwielbiam tą bananową maskę Garniera, miłych testów 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. W końcu muszę skusić się na te maski Frustis Hair Food :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie ta bananowa maska. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już nawet nie pamiętam ile czasu planuję kupić tę maskę Garniera, w sumie chyba odkąd pojawiła się na rynku :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa jak sprawdza się gąbka - używałaś już? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze 2 razy? Odzwyczaiłam się od takich gąbek i jakoś ciężko mi z nią xd

      Usuń
  8. ciekawe kosmetyki, któych nie znałam wcześniej. Chciałabym poczytać o tej bazie od Bell

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie przeczytałabym o tej masce z Garniera :) Przyjemnego testowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Żele z Isany, to moi ulubieńcy :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam żele pod prysznic Isany :) bardzo ciekawe kosmetyki kilka rzeczy bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam żele od isany, a te maszynki do golenia regularnie używam bo są najlepsze!:) Raz miałam tą bazę, ale nie była dobra..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo z maszynkami :D Kurcze, kolejna kiepska opinia o bazie :(

      Usuń
  13. Bananową maskę mam i lubię, a na też żel z Isany polowałam, ale w moim rossmanie zawsze są przetrzebione.

    OdpowiedzUsuń
  14. Też skusiłam się na żel Isany i maskę bananową :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Maskę bananową kupiłam wczoraj na promocji 2+2 w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jak u Ciebie wypadnie i chyba też skorzystam z tej promocji ;D

      Usuń
  16. Mam ta maske bananowa i jest swietna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam kiedyś ten peeling kawowy z Eveline (całkiem spoko zapach!) a maskę bananową też miałam, ale o niebo lepsza jest papaja! Uważaj z tą maskę i nie stosuj po każdym myciu bo niestety może puszyć włosy :/ Nic więcej niestety nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie stosuję masek po każdym myciu :D Właśnie zauważyłam, że papaja zbiera lepsze opinie...

      Usuń
  18. Jestem ciekawa tej emulsji do mycia twarzy SebaMed i gąbeczki do podkładu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. W Biedronce dorwałaś L'Oreal? :O

    Ja w styczniu wydałam 9 zł, w lutym...203 xD

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam tę maskę do włosów, ale wciąż nie umiem sobie wyrobić o niej opinii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo! Wiele osób chwali wersję z papają a tak jest taka jakaś...

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)