9/04/2020

Weekendowe polecajki #28


MUZYKA


HVZX - Dogasa ft. PRZYŁU


Blind Channel - Left Outside Alone


IRA - Za Późno Już


Lindsey Stirling - What You're Made Of ft. Kiesza (Azur Lane)


Happysad - Zanim Umrzesz


Sarius, BARANOVSKI, Jakub Józef Orliński, Sir Mich - Nigdy Sam [Pepsi Taste The Beat]


Białas - Piękna


Happysad - Co Mi Po Tobie


Andrzej Grabowski, KęKę Feat. Cedury - Rozchodniaczek

Tego się nie spodziewałam, ale piosenka spoko!

ASKING ALEXANDRIA - Someone, Somewhere (Acoustic)


KONCERT


Tydzień temu byłam na koncercie Sariusa w Warszawie. Żeby się nie powtarzać wrzucam post z Instagrama.

Wyświetl ten post na Instagramie.

To była zdecydowanie zbyt długa przerwa od koncertów. Zdążyłam się przyzwyczaić, że byłam na jakimś z raz w miesiącu. Co do czegoś to na ostatnim byłam w lutym (@normalsi_official) i w styczniu również na koncercie Sariusa. Także jak zobaczyłam, że Sarius znów będzie w Warszawie to od razu kupiłam bilet, znalazłam nocleg i dopiero po tym załatwiałam zmiany w pracy tak żebym mogła pojechać 🙈😅 Więc stolica ma ode mnie plusa za koncerty 😂 Drugie zdjęcie z telefonami - tutaj chodziło o światełka. Mariusz opowiedział historię pewnego nastolatka i jego taty i to było dla nich. Piosenka "Powiedział mi ktoś". Płakać mi się chciało. Wracając ogólnie do telefonów i robienia zdjęć/nagrywania przez cały koncert byłam mile zaskoczona bo widziałam tylko jedną taką osobę. Sama zawsze robię parę fotek na pamiątkę, ale bez przesady stać cały koncert z telefonem w górze. I taki plus tego to widziałam scenę a stałam tak trochę z tyłu 😅 Na czwartym zdjęciu #StrefaJelenia @jagermeister_pl gdzie mogliśmy wymienić żeton (5 zdjęcie) na darmowego drinka. Ja byłam sama i nie poszłam po niego bo dziwnie bym się czuła tak sama pijąc 😅😅 Szkoda, że koncert nie był dłuższy, ale w jakimś stopniu baterie naładowane 🔥 I szukam koncertu na wrzesień. A co! - Tak właśnie do mnie dotarło, że mam identyczną sytuację z koncertami Dżemu i Sariusa. Po jednym koncercie w Piszu i po dwa w Warszawie 😮 Wiem, wiem, zupełnie inne rodzaje muzyki, ale i tak uwielbiam. - #Sarius #mariuszsarius #koncert #Warszawa #warszawanocą #koncertowo #stolica #Warsaw #antihype #uwielbiam #coścolubię #coscolubie #baterienaładowane #baterienaladowane #spacer #nocnyspacer #mostłazienkowski #jagermeister #taklubię #weekend #weekendvibes #telefony #tłumludzi #stolicanocą #Polska
Post udostępniony przez Justyna Krajewska (@justyna.krajewska)

KSIĄŻKA


"Kłamca 2,8 Papież sztuk" Jakub Ćwiek



Nie wiem czy ja po tą książkę sięgnęłam w złym momencie (wcześniej przeczytałam dwie obyczajówki i może temat mi nie "wszedł") czy to prostu póki co najgorsza część Kłamcy bo ją jakoś długo czytałam. W sumie to spodobała mi się tylko końcówka gdy Bachus opowiadał bajkę.

FILMY


Upadli (2016)

Oskarżona o spowodowanie tragicznego w skutkach pożaru nastoletnia Lucinda "Luce" Price trafia do szkoły z internatem. Próbując otrząsnąć się z poczucia winy i odkryć prawdę o tym co się stało, Luce wdaje się w niezwykłą znajomość z dwoma tajemniczymi młodymi mężczyznami. Wkrótce odkryje, że są oni upadłymi aniołami, którzy od wieków rywalizują o jej miłość. Jeśli tak – kim w takim razie jest ona sama i gdzie jest jej miejsce na Ziemi?
Gatunek: fantasy / melodramat

Uwielbiam historie o aniołach, miłości i takie tam oczywiście w takiej fantastycznej wersji a nie że religia, Biblia czy coś takiego. Tutaj znów wrócę do Sagi o Ludziach Lodu bo tam też historia Lucyfera się przewinęła (Tom 29, Miłość Lucyfera). Inspiracja tą samą historią. Więc historia sama w sobie w filmie spoko, ale sporo efektów bym jednak poprawiła bo czasami bardziej mi się śmiać chciało niż jakoś przejąć ;D

Tenet (2020)

Uzbrojony tylko w jedno słowo — Tenet — bohater przenika w mroczny świat międzynarodowych szpiegów, próbując ocalić ludzkość. Do tego jednak nieodzowne okazuje się skorzystanie ze zjawiska wykraczającego poza czas realny.
Gatunek: Thriller / Akcja / Sci-Fi

W niedzielę byłam na tym z kolegą w kinie. Zwiastun wydawał się spoko, ale po seansie stwierdziliśmy, że nie wiemy o co chodzi w tym filmie xd

Znacie coś z dzisiejszego wpisu? Lub polecicie coś mi? :D

14 komentarzy:

  1. Oglądałam 'upadli' ale raczej słabo dla mnie :P Nigdy Sam też znam, ale podobnie tak sobie. Za to ta 2 piosenka z reklamy pepsi mi się bardziej spodobała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piosenek niestety nie znam podobnie jak książki :) A film "Upadli" mam w planach kojarzy mi się trochę z serią "Szeptem" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To się nazywa różnica pokoleń :D Nic prawie nie znam, no ale po to są polecajki żeby poznać :D
    Ja ostatnio muzycznie katuję Dawida Podsiadło, Darię Zawiałow, Lady Gagę, Avę Max i Dua Lipę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tutaj pokolenia mają małe znaczenie. A tym co mnie zachwyca lubię się dzielić :D Sprawdzę Avę Max bo mi nic zupełnie nie mówi. Co do reszty to jakieś pojedyncze piosenki ;)

      Usuń
    2. Jednak piosenki kojarzę, ale nie znałam wykonawcy 🙈

      Usuń
  4. Muzyka wpadająca w ucho :D Lubię piosenkę Za Późno Już zespołu IRA :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)