4/04/2020

Weekendowe polecajki #19


MUZYKA

5 Seconds of Summer - High



5 Seconds of Summer - Lonely Heart




Rita Ora - How To Be Lonely





kartky feat. gibbs - plastikowe kwiaty





OneRepublic - Didn't 





GUTEK - Dobrze wiem co czujesz





"nie chce narzekać
to jałowy stan"

Quebonafide - CZŁOWIEKZKSIĘŻYCA





Blacktop Mojo - It Won't Last



HUNTER – kArmageDoom



Hanafi - Nic



Przypominam, że na YouTubie stworzyłam listę "Weekendowe polecajki", ale też zapraszam do zaglądania na mój Instagram (@justyna.krajewska) bo często na story wrzucam piosenki z odnośnikami do Spotify.

FILMY

Aladyn (2019)

Chłopak o czystym sercu dostaje propozycję od potężnego wezyra, by znalazł dla niego tajemniczą lampę.
Gatunek: Musical/Przygodowy/Baśń

Obejrzałam go w dwóch częściach. Jednego wieczora włączyłam i przysnęłam jakoś w połowie, następnego wieczora obejrzałam drugą połowę. Teraz się zastanawiam czy nie obejrzeć jeszcze raz w całości bez zasypiania xD Jeśli macie do polecenia jakieś takie bajkowe/baśniowe filmy to chętnie przygarnę.

KSIĄŻKI

"Kłamca 2 Bóg marnotrawny" Jakub Ćwiek 



Drugą część i znów fajnie mi się to czytało. No lubię książki gdzie występują anioły itp., ale nie są takie typowe ;) O pierwszej części wspominałam tutaj.

"To nie jest, do diabła, love story" Julia Biel




Od razu zaznaczę, że takiej sytuacji z tym tekstem tytułowym już w książce się nie spodziewałam. W trakcie czytania czułam się trochę tak jakbym przeniosła się do liceum z amerykańskiego filmu, ale to może dlatego, że ja uczyłam się w dość małym. Lekka książka, napisana fajnym, przystępnym językiem. Chociaż ja nie jestem fanką angielskich wstawek, ale to taki tam mały mankament. Parę literówek też mi się w oczy rzuciło, ale jakoś zawsze byłam na to wyczulona a jak teraz w pracy też zajmuję się pisaniem to podwójnie 😅 Sama historia? Jest chłopak, jest dziewczyna w nowej szkole. Może się wydawać typowe, ale to co się wydarzyło, dlaczego, co wymyślili too 🤭 musicie przeczytać. Życie nastolatki nie zawsze jest lekkie, ale głównej bohaterce mogę pozazdrościć odwagi i sprecyzowanych planów na życie. Ja nie żałuję czasu jej poświęconego. Pośmiałam się. Chciałam wiedzieć co dalej i dalej iii z niecierpliwością czekam na drugi tom żeby dowiedzieć się co tam brat Elli wymyślił i co dalej z losami jej i Jonasza.

Obecnie książkę możecie dostać w formie e-booka a wersja książkowa będzie miała premierę 15 kwietnia.

Znacie coś? Jakaś piosenka może wpadła Wam w ucho? Co ciekawego odkryliście siedząc przez obecną sytuację w domu? I czy w ogóle siedzicie... Bo może tak jak ja jednak musicie chodzić do pracy?

27 komentarzy:

  1. Słyszałam tylko piosenkę Didn't :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Siedzę w domu, głównie w ciągu dnia jestem zajęta zabawą i robieniem zadań z przedszkola z synkiem. Wieczorami przysiądę czasem z książką, albo odpalę Netflixa. Z niecierpliwością czekam na koniec tej sytuacji jaka teraz panuje, bo mam dość oglądania wiosennego słoneczka przez okno. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że z tym nauczaniem w domu też trochę ciężko jest... Też czekam na normalne dni!

      Usuń
  3. Widziałam tę książkę ale to nie mój gatunek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam piosenki 1sos i Quebo. Bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Rite Ore i jej głos :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kłamca ma fajną okładkę, druga książka to coś chyba dla mnie a z wykonawców znam chyba tylko Gutka i One Republik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 3 części Kłamcy i te okładki są mega fotogeniczne :) drugą książkę również polecam, przyjemnie się ją czytało. Resztę piosenek przesłuchałaś?

      Usuń
  7. Niestety nic nie znam z tej listy. Ostatnio dopiero na nowo wzięłam się za książki. W marcu udało mi się obejrzeć za to tezy niezłe filmy: Bohemian Rapsody, Dwóch Papieży i polską komedię Juliusz dla rozluźnienia 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jest to okazja do poznania czegoś nowego :) "Bohemian Rapsody" oglądałam, mega film nawet jak się nie jest wielkim fanem Queen. Pozostałe chętnie zobaczę :)

      Usuń
  8. Uwielbiam nuty Rity Ory i 5 Second of Summer :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Do mnie ostatnio przyczepiła się piosenka SAINt JHN - ROSES oryginał i remix. Z bajek lubię te starsze Disney'a.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niedawno obejrzałam kultowy film 'Zielona mila'. Mogę polecić, aczkolwiek pewnie większość osób już go widziało :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piosenek niestety nie znam :) Książkę "To nie jest do diabła love story" mam już na półce w Legimi a film Aladyn też chętnie obejrzę bo dawno coś w stylu Disneya nie oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się zabieram za 2,5. To teraz mam obawy przed końcówką :( chociaż już z podobną opinią się spotkałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)