6/02/2021

Nowości maja

 Też macie wrażenie, że czas tak szybko leci? Chwila moment i minie pół roku... ale póki co pokażę Wam co do mnie trafiło w maju.

Hebe

  • LaQ odżywczy mus do mycia twarzy - 14,99 zł - kończy mi się żel, więc kupiłam kolejny mus LaQ do wypróbowania ;)
  • Fa antyperspirant zielona herbata - 6,49 zł
  • Lirene kremo-żel pod makijaż SPF 30 - 11,99 zł
  • Carmex pomadka Tropical - 8,99 zł - tu już tradycyjnie ❤️

Rossmann

  • Isana żel do golenia Mango Exotic - 7,99 zł - chyba jakiś nowy, a że mango to wiadomo, że przygarnęłam.
  • Isana żel pod prysznic Feel pretty - 2,99 zł - wielką fanką żeli Isana nie jestem, ale spójrzcie na tego jeżyka 😍 ale zapach też ładny. Żeby nie było, że kupuję coś co mi się nie podoba 😅 Mieszanka mandarynki, lawendy i czerwonych owoców.
  • Elfa Pharm & Noble Healtzh nawilżający krem do rąk lotos i jaśmin - 6,99 zł - bardzo ładnie pachnie!
  • BIC Pure lady maszynki do golenia - 8,79 zł
  • Himalaya pasta do zębów SparklyWhite - 11,29 zł - past zazwyczaj nie pokazuję, ale jak już zgarnęłam całe zakupy do zdjęcia to zobaczcie :D ostatnio prawie cały czas kupuję pasty Himalaya, zmieniam tylko rodzaje.

Oriflame - współpraca z konsultantem

  • Woda toaletowa Masquerade - przyznaję, że szczególnie zależało mi na tej wodzie. Kusiła mnie kiedyś w katalogu, ale koniec końców nie kupiłam. Ale co się odwlecze to nie uciecze 😅 Pierwsze wrażenia zapachowe super!
Nuty: czarna dalia, drewno sandałowe, słodkie jeżyny.
  • Krem na noc Royal Velvet - oddałam siostrze. Testowały go kobiety po 40. Siostrze w sierpniu tyle wybije :D
  • Tusz do rzęs The ONE Eyes Wide Open - ma mega dziwną szczoteczkę 😮 Chyba pierwszy raz taką widzę.
  • Pomadka do ust The ONE Colour Adapt - ta pomadka to niezły bajer! Koniecznie będę musiała Wam pokazać 😁 Otwierałam paczkę z mamą i siostrą i był niezły szok 😅
  • Oczyszczająca maseczka z łopianem Love Nature - miałam ją parę lat temu i wtedy piekły mnie po niej policzki. Teraz już ją zużyłam i nic złego się nie działo.
  • Kojąca maseczka z owsem Love Nature

Książki

Linki w tytułach będą prowadziły do Empiku.

W maju na kosmetyki wydałam 60,43 zł. W kwietniu było to 104,92 zł.

Wpadło Wam coś w oko? :)

16 komentarzy:

  1. Ja akurat bardzo lubię żele Isany, ale tego jeżyka ostatnio u mnie nie było. Chyba ma wzięcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem przemyślane zakupy :) Nic nie znam, ale isana nawet teraz się postarała zapachowo.

    OdpowiedzUsuń
  3. O jeju, muszę mieć ten żel z jeżykiem Isana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Język na opakowaniu rzeczywiście słodziak i wcale się nie dziwię, że go przygarnęłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny jest ten Carmex tropikalny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybrałysmy taki sam zestaw z Ori :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)