7/11/2020

Weekendowe polecajki #24

Julia Biel II tom to nie jest do diabła love story

Miałam wrzucać te posty co tydzień a ostatnio wychodzi mi raz na miesiąc... No może teraz jak już mam więcej czasu to coś wyjdzie z mojego założenia :D Tradycyjnie na początek muzyka.

MUZYKA


Lindsey Stirling - String Sessions with Johnny Rzeznik of Goo Goo Dolls


Sosnowski - Po prostu


kartky feat. Oliver Olson - ostatni track


Daughter - Smother


Miasto Szczęścia (feat. Natalia Grosiak) (Live)


HVZX - Brakuje


HVZX - Już

Teledysk mnie rozbraja ;D

Męskie Granie Orkiestra 2020 (Daria Zawiałow, król, Igo) - Świt

Jeździ ktoś z Was na męskie granie?

Piekielny x Dark Vibes Studio - Wypuść mnie | ZACISZE EP


Przyłu - Bis


kartky - CTRL Z (minnesota)


"Ty powiedz mi jak
Kiedy mnie nie ma teraz obok Ciebie
Wygląda Twoje życie
Ja nie mogę przestać celować do siebie"

KSIĄŻKI


a właściwie książka.

"To nie jest, do diabła, love story" tom II Julia Biel



Jakiś czas temu pokazałam Wam pierwszy tom a kilka dni temu kupiłam i już przeczytałam drugi. Czyta się szybko tak jak pierwszy, ale chyba drugi nawet podoba mi się bardziej. Chociaż końcówka była taka jakaś szybka. Wylot na wesele i mało stron do końca ;D a zakończenie takie, że liczę na kolejną część ;) Z tego mógłby być fajny serial.

Znacie którąś z piosenek? Czytaliście książkę? Co Wam ostatnio wpadło w ucho czy oko? ;D

12 komentarzy:

  1. Nie znam tutaj niczego, ale zaraz sobie przesłucham Męskie Granie. Uwielbiam dwie poprzednie edycje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuu co tak ubogo? :D
    Znam jedynie Męskie Granie - ogólnie zazwyczaj podobają mi się piosenki pod tym szyldem, bardziej lub mniej, ale lubię :D Świt na pewno jest lepszy niż ostatni z Nosowską. Ale te starsze i tak dla mnie lepsze, a najlepszy of kors początek ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo na nic czasu nie miałam 🙈 Ostatnio jak włączyłam film to w połowie wyłączyłam bo usypiałam i do tej pory go nie skończyłam.
      Mi się z Nosowską podoba :D

      Usuń
    2. Ja nie mówię, że mi się nie podobam, bo zazwyczaj męskie mi się podoba. Ale niektóre są lepsze, a niektóre gorsze - porównywałam :)

      Usuń
  3. Piosenek kompletnie nie znam :) A co do książki mam w planach przeczytać obie części :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekaw piosenki, choć to nie mój klimat, to wydaje mi się, że dwie już gdzieś słyszałam. :) Z książką też spotykam się pierwszy raz, zapowiada sie ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki jest Twój klimat? :)
      A co do książki to obie części bardzo przyjemnie się czytało :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)