10/28/2019

Kosmetyczna piątka na szóstkę! #9

Tradycyjnie w nazwach kosmetyków macie odnośniki do pełnych recenzji.

1.


Tołpa Urban Garden balsam do ciała z masłami


Balsam, który bardzo dobrze dbał o moją skórę i do tego pięknie pachniał! Używałam go latem, ale myślę, że obecnie jak i zimą też by się sprawdził.


2.


Tołpa Urban Garden Enzymatyczny peeling z drobinkami do rąk i skórek


Peeling, który z powodzeniem zastępował mi żel do usuwania skórek. Do tego był szybszy w obsłudze.

3.



Idealne smarowidełko na lato. Lekka konsystencja, śliczny owocowy zapach. Na obecną porę i do bardzo suchej skóry nie polecam.

4.


Ecooking Multi Balm Small Balsam do ciała


Cudeńko, które świetnie dba o usta! W końcu też sprawdziłam czy łagodzi swędzenie po ukąszeniu komara i faktycznie to robi!

5.


Avon Woda perfumowana Perceive Sunshine


Zapach letniego słonecznego dnia :)

Znacie coś z moich ulubieńców? I podzielcie się czy Wy ostatnio odkryliście coś wartego polecenia :)

22 komentarze:

  1. Mi marka Tołpa wyjątkowo nie leży.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam żadnego z tych produktów, jednak jestem bardzo ciekawa tej galaretki z Soraya. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam nic :) ale fajnie że u Ciebie się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na jagodową galaretkę ostatnio się skusiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio na ezebrze dorwałam za niecałe 30 zł. Kupiłam koleżance w prezencie bo też jej się podobał :D

      Usuń
  6. Oo ile Tołpa :D Ja znam galaretkę soraya, ale jakoś mnie nie przekonuje w 100% jak wiesz :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawiła mnie ta galaretka do ciała. Nie mialam jeszcze nigdy jagodowego kosmetyku <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam wodę perfumowaną :) Bardzo polubiłam ten zapach <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten enzymatyczny peeling do rąk muszę kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten peeling z Tołpy mnie kusi! A perfumy z avon mają cudowny zapach! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)