9/07/2018

Fa żel pod prysznic Coconut Water

Macie takie marki, które są znane, popularne, ale Wy niekoniecznie po nie sięgacie? Dla mnie taką marką jest właśnie Fa (tak mi się pod nosem nuci "mydełko fa" xD), ale jak już trafiłam na kokosowy żel pod prysznic to jak mogłam go nie kupić? :D


 Żel pod prysznic Fa Coconut Water, z naturalnym ekstraktem z kokosa, pozostawia Twoją skórę odświeżoną i chroni ją przed wysuszeniem. pH neutralne dla skóry.
SKŁAD: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Cocos Nucifera Fruit Extract (ekstrakt z kokosa), Niacinamide, Glycerin, Parfum, Polyquaternium-7, Propylene Glycol, Laureth-2, PEG-7 Glyceryl Cocoate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, PEG-55 Propylene Glycol Oleate, Tocopherol, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Citric Acid, Hexyl Cinnamal, Linalool, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Coumarin, Benzophenone-4, Tetrasodium EDTA, Sodium Benzoate, CI 42090.
POJEMNOŚĆ: 400 ml
Mamy 12 miesięcy na wykorzystanie od momentu otwarcia.
CENA: kupiłam w Biedronce za 9,89 zł. Na stronie Rossmanna znalazłam cenę 9,99 zł, więc różnica niewielka.


OPAKOWANIE: plastikowa butla, przez którą możemy śledzić poziom zużycia żelu. Pojemność dość spora, ale butelka jest na tyle zgrabna, że w ogóle nie przeszkadza w użytkowaniu. Zamknięcie mi się podoba. Taki dziubek :D działa dobrze i się nie połamał.


KOLOR: chociaż na zdjęciu tego nie widać to jest delikatnie zielonkawy.
KONSYSTENCJA: żel jak żel, rzadki ;D
ZAPACH: ładny, kokosowy, ale zupełnie inny niż na przykład w peelingu Isany.
DZIAŁANIE: nie mam mu nic do zarzucenia. Dobrze się pieni na skórze a jeszcze lepiej przy użyciu myjki. Po myciu skóra jest dobrze oczyszczona, nie ma uczucia wysuszenia. Naprawdę po osuszeniu ciała czuję się komfortowo i nie mam ochoty od razu sięgać po coś nawilżającego, ale z przyzwyczajenia i tak to robię ;D W sumie to nie ma co się tu rozpisywać. Dobry żel i do tego ładnie pachnący, więc jest tak jak lubię ;)

Używacie kosmetyków Fa?

36 komentarzy:

  1. Ja też nie szaleję na punkcie produktów FA

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakiś czas temu kupiłam żel pod prysznic Fa tylko inną wersję. Nadal go używam ale niedługo pojawi się jego recenzja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam produkty pachnące kokosem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tak samo jak Ty - jak jeszcze sięgałam dużo po drogerie to były takie marki - Fa, Dove, na które nie patrzyłam :P. Zapach kokosa uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam go doskonale i bardzo miło wspominam, bo miałam go nawet podczas wakacyjnego wyjazdu :) Zapach miał cudowny - mimo, ze kokosowy to bardzo świeży :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nic od nich nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapach miał cudowny! Niebawem do niego wracam bo w przeciwieństwie do innych żeli naprawdę pachnie kokosem!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja miałam dokładnie tak samo z tą marką dopóki nie sięgnęłam po ten żel pod prysznic i wiele innych od nich, naprawdę bardzo podpadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam go już na innych blogach ;) Muszę wypróbować bo jestem bardzo ciekawa zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakoś niespecjalnie używam ich produktów.... ostatnio miałam dezodorant ale szału nie było, czy miałam żel to chyba nie miałam, nie przypominam sobie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że dezodorant się nie sprawdził, ale myślę, że żel warto wypróbować :)

      Usuń
  11. Jestem ciekawa zapachu więc pewnie się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię zapach kokosu, wiec chętnie użyje! :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. dawno nie miałam żeli z fa,ale od czasu do czasu why not ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. wiele osób zachwyca się tym zapachem, a mnie on kompletnie nie pasuje ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam żele pod prysznic marki Fa! <3
    Zapach kokosa na wielki plus.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poza tym nie pamiętam kiedy ostatnio jakiś miałam tej marki ;D
      Zapach kokosa uwielbiam <3

      Usuń
  16. Jak dla mnie niestety zapach słaby był :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)