9/30/2019

Ecooking balsam do ust i balsam multifunkcyjny



Lip Balm Balsam do ust Granat Ecooking


Odżywczy balsamy do ust. Doskonały do ​​suchych i spierzchniętych ust. Dodaje im także blasku.

SPOSÓB UŻYCIA: aby uzyskać odrobinę koloru, umieść niewielką ilość swojej ulubionej pomadki na dłoni i wymieszaj ją z balsamem do ust dopóki nie osiągniesz żądanego koloru. Nałóż na usta.

SKŁAD: Butyrospermum Parkii Butter*, Glyceryl Rosinate**, Ricinus Communis Seed Oil**, Rhus Verniciflua Peel Cera/Rhus Succedanea Fruit Cera**, Olea Europaea Oil Unsaponifiables*, Prunus Amylgdalus Dulcis Oil*, Cera Alba*, Olea Europaea Fruit Oil**, Argania Spinosa Kernel Oil*, Ascorbyl Palmitate, Tocopherol**, Mentha Arvensis Leaf Oil* * = organic · ** = natural

POJEMNOŚĆ: 15 ml
CENA: 39 zł w Douglasie. Ja testuję w ramach współpracy.

Multi Balm Small Balsam do ciała Ecooking


Skuteczny balsam, który działa leczniczo na różne poważne problemy skóry. Działa leczniczo na: bardzo suchą skórę, np. na łokciach; pękające pięty; lekkie oparzenia; ukąszenia owadów (zmniejsza swędzenie).

SPOSÓB UŻYCIA: Posmaruj cienką warstwą na skórę i pozostaw na noc. Wskazówki: na dłonie i stopy nałóż cienkie bawełniane rękawiczki/skarpetki, żeby krem się lepiej wchłonął.

SKŁAD: Butyrospermum Parkii Butter*, Glyceryl Rosinate**, Ricinus Communis Seed Oil**, Rhus Verniciflua Peel Cera/Rhus Succedanea Fruit Cera**, Prunus Amylgdalus Dulcis Oil*, Olea Europaea Oil Unsaponifiables*, Cera Alba*, Olea Europaea Fruit Oil**, Argania Spinosa Kernel Oil*, Ascorbyl Palmitate, Tocopherol**, Aqua, Glycerin, Pseudoalteromonas Ferment Extract, Xanthan Gum, Proline, Alanine, Serine, Sodium Phosphate, Sodium Hydroxide, Caprylyl Glycol, Ethylhexylglycerin, Butylene Glycol, Citric Acid, Acetyl Hexapeptide-49 * = organic · ** = natural

Peptyd DELISENS™ - zmniejsza swędzenie i stany zapalne, przywraca i wzmacnia naturalną barierę ochronną skóry.
Xpertmoist - molekularny film, zawierający składniki aktywne o działaniu silnie nawilżającym oraz regenerującym. skórę, przywraca jej prawidłowy poziom nawilżenia i zapobiega łuszczeniu się. Organiczny olejek arganowy, masło Shea, zawierające kwasy tłuszczowe i antyoksydanty, witamina E i oliwa z oliwek.

POJEMNOŚĆ: 30 ml
CENA: 59 zł w Douglasie. Tak jak wyżej ja testuję w ramach współpracy.


OPAKOWANIE: różnią się wielkością, ale tak to takie same puszeczki-słoiczki zakręcane. Jak dla mnie do używania tylko w domu. Jeśli chodzi o ochronę ust to w torebce wolę mieć pomadki w sztyfcie. Nie trzeba "brudzić" palców.

ZAPACH:

LIP BALM: bardzo delikatny, lekko słodki, ale czy to granat ciężko mi powiedzieć ;D
MULTIBALM: nie mam pojęcia do czego porównać, taki trochę specyficzny, ale mi się podoba :D

KOLOR:

LIP BALM: w opakowaniu taki różowo-fioletowy, ale ust nie barwi.
MULTIBALM: żółto-brązowy? :D

KONSYSTENCJA:

LIP BALM: dość zbita, ale swobodnie można nabrać na palec i posmarować usta.
MULTIBALM: taki trochę miodek a trochę wazelina.

DZIAŁANIE:

LIP BALM: od razu powiem, że nawilżeniem mnie nie "powalił". Nie mam jakichś wielkich problemów z ustami, ale to nie jest to czego oczekuję. Na noc nie lubię go nakładać bo po pewnym czasie usta mrowią tak podobnie jak po zjedzeniu kiwi. Najlepiej sprawdza się do nakładania pod szminkę, której ostatnio używam. Fajnie podbija jej kolor i nadaje takiej soczystości i usta wydają się bardziej kuszące ;)
MULTIBALM: a to to jest cudo do ust! Najczęściej nakładam grubszą warstwę i rano wstaję z cudownie mięciutkimi ustami. Aż szkoda, że sama siebie nie mogę pocałować <żarcik> Wydaje mi się, że może pomóc przy przesuszonych ustach. Jak sobie przypomnę to też nakładam go na noc na skórki wokół paznokci i muszę przyznać, że powoli poprawia się ich stan. Pewnie gdybym była regularna to już byłoby z nimi wszystko ok. Na ukąszenia nie miałam okazji wypróbować, więc tutaj nie powiem, że koi. Zdecydowanie będę się tutaj trzymać pielęgnowania nim ust. Cudeńko - co tu dużo mówić!

Znacie kosmetyki marki ecooking? Dla mnie to było pierwsze spotkanie z nią. Dla każdego z produktów znalazłam zadanie, ale jeśli będę miała okazję to chętniej wrócę do balsamu multi.

Moje produkty (oraz pozostałe dwie wersje balsamów do ust) są jedynymi w asortymencie, które zawierają wosk pszczeli. Pozostałe są wegańskie.

24 komentarze:

  1. Nie znam tej marki, ale być może przy okazji wypróbuję te balsamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już widziałam je na jakimś blogu ;) Skłonna byłabym je wypróbować, bo podoba mi się ich konsystencja :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Marka jest ostatnio popularna na blogach. Co nieco już o niej czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadza sie, też wolę produkty do ust w sztyfcie, lub pędzelku to bardziej higieniczne i wygodniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie to też zupełna nowość i pierwszy raz u Ciebie czytam o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że mogłam pokazać coś nowego :) Zainteresowało Cię coś?

      Usuń
  6. Kojarzę ten balsam do ust. Troche odstrasza mnie
    jego cena. Na dodatek lubie mocno nawilżające pomadki i balsamu to ust a widzę, ze ten średnio sie z tym sprawdził

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może by u Ciebie akurat lepiej wypadł. Jednak osobiście polecam ten Multibalm :)

      Usuń
  7. Pierwszy raz czytam o tej firmie :) Też wolę pomadki w sztyfcie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Multi Balm pokochałam całym serduchem <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo rzetelna recenzja.
    Super, że oznaczasz w swoich postach współprace:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Nie wyobrażam sobie robić inaczej :)

      Usuń
    2. Ja też:).
      Dla mnie jako czytelnika jest to ważne. Nie chodzi o to, że podejrzewam nieszczerość w wyrażaniu opinii. Chodzi o zasady.

      Usuń
    3. Dla mnie też - bloguję, ale też sama czytam recenzje u innych. Jasne, rozumiem :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)