10/30/2019

HotNotyAvon: Podkład True Power Stay 24 h - Natural Beige


Podkład do twarzy Avon True to matowy efekt, lekka, oddychająca formuła i nawet 24-godziny trwałego, świeżego wyglądu!

SKŁAD: Aqua, Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Trimethylsiloxysilicate, Polymethylsilsesquioxane, Titanium Dioxide, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Butylene Glycol, Phenoxyetanol, Sodium Chloride, Disteardimonium Hectorite, Sodium Dehydroacetate, Tocopheryl Acetate, Propylene Carbonate, Isopropyl Titanium Triisostearate, Triethoxysilyethyl Polydimethylsiloxethyl Dimethicone, Cellulose Gum, Ethylene Brassylate, Xantham Gum, Methicone, Parfum [+/- CI 77491, CI 77492, CI 77891, Mica]

POJEMNOŚĆ: 30 ml
Mamy 24 miesiące na zużycie od momentu otwarcia.


Zabierając się do tego wpisu uświadomiłam sobie, że nie pamiętam kiedy ostatnio pisałam o jakimś podkładzie i postanowiłam to sprawdzić. Okazało się, że ponad 3 lata temu! Pisałam wtedy o fluidzie Eveline Ideal Stay. Może jednak zacznę nadrabiać temat bo poza dzisiejszym bohaterem mam Wam jeszcze do pokazania jeden fajny podkład :)

OPAKOWANIE: buteleczka z matowego szkła + plastikowa pompka i korek. Oczywiście plus za pompkę. Póki co działa dobrze, nie zacina się. Buteleczka była jeszcze zapakowana w czarny kartonik co mogliście zobaczyć na instagramie.


KOLOR: wybrałam Natural Beige licząc, że będzie pasować iii udało się :D Szczerze mówiąc aparatem w telefonie w ogóle nie mogłam złapać koloru konsystencji. Na ręce nie jest taka żółtawa, za to nakładając na twarz widzę, że w te żółte tony jednak wpada.


KONSYSTENCJA: jest rzadka i trzeba na nią uważać. Mi się kilka razy zdarzyło, że zanim przytknęłam gąbeczkę do twarzy to mi z niej skapnął.
ZAPACH: w trakcie używania nic nie czuję.
DZIAŁANIE: tak jak wyżej wspomniałam konsystencja jest rzadka i w moim przypadku najlepiej sprawdzają się 3 pełne pompki. 2 niby pokrywają twarz, ale po kilku godzinach widać, że podkład się ściera. Przy 3 co trochę dla mnie dziwne, ale jednak tak jest - podkład się trzyma twarzy przez dzień w pracy (7 godzin) czy inne wyjście. Mam cerę mieszaną i chociaż producent wspomina o matowym efekcie to u mnie on taki nie jest. Po nałożeniu podkładu widać, że na górnej części policzków się świeci. Ja się lepiej czuję gdy po przypudruję i w tym celu używam bananowego pudru sypkiego Ecocera. Podkład ładnie wygładza skórę, ujednolica jej kolor i kryje drobne niedoskonałości. Niżej na zdjęciach zobaczycie jak sprawa wygląda przy większym strupku.


Z lewej strony mam na twarzy krem, z prawej podkład. Widać trochę tego świecenia. Zdjęcie zrobione w pokoju w dzień przy naturalnym świetle.


Tutaj podeszłam do okna i tego świecenia tak nie widać xD ale wciąż jest nieprzypudrowany.


Tutaj z prawej już z pudrem. Na brodzie widzicie strupa (obecnie już się cieszę bo się zagoił i go nie ma ;D). Specjalnie nie nakładałam korektora żebyście zobaczyli efekt. Na ustach pomadka również z Avonu - True Colour Totally Twig.

Avon True Power Stay 16 h matowa szminka w płynie Relentless Rose


Matowa szminka w płynie Avon True to intensywny kolor, wysoki komfort noszenia i aż 16 godzin trwałości, bez względu na sytuację!
POJEMNOŚĆ: 7 ml

O niej chcę tylko krótko wspomnieć bo kolor mi zupełnie nie pasuje i ją oddałam. Pomalowałam nią usta raz i nie dałam rady zmyć jej zwykłym płynem micelarnym. Z tego co widziałam na instagramie dziewczyny radziły żeby użyć oleju kokosowego lub jakiejś dwufazówki (ta z Avonu podobno również daje radę). Z ręki szorowałam gąbką i też był problem. Serio.


Tutaj chwilę po nałożeniu.


A tutaj już po wyschnięciu do matu.

Znacie ten podkład i szminkę? Co o nich sądzicie?

18 komentarzy:

  1. Podoba mi sie to jak podkład wygląda na cerze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podkłady z Avonu średnio się u mnie sprawdzają. Za to bardzo podoba mi się kolor tej pomadki, boska jest! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :( sumie to mój pierwszy. Tylko kiedyś jakiegoś próbkę sprawdzałam.
      Super, że Ci się podoba :) Ja się jakoś kiepsko czuję w takich kolorach :(

      Usuń
  3. Pomadka prezentuje się naprawdę dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Garnierem tej pomadki nie zmyjesz, ta Avon dwufaza najlepsza ;D ja lubię podkład, naturalnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używam Garniera do twarzy ;D Pomadka poleciała dalej z zaleceniami :) Pokład fajny jest :)

      Usuń
  5. Kolor pomadki dla mnie akurat fajny :). Podkładów nie używam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chyba przetestuje ten podkłąd może sprawdzić się na sesje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam ani podkładu, ani pomadki. Ale w sumie już wieki nie sięgam po Avon (nie liczę moich zapachów od nich :p) i to się nie zmieni. Podkład bardzo mi się podoba, a Twoja skóra błyszczy w taki zdrowy sposób :D A pomadka też ma ładny kolor, ale każdy preferuje coś innego ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt, żarówy na twarzy nie robi :D tylko ja wolę taki przypudrowany efekt.
      Dokładnie, gusta i guściki :D

      Usuń
  8. Mam go, ale w odcieniu Light Ivory :) Pomadkę mam w kolorze czerwonym :) Mam w planach pełną recenzję o nich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kolory pomadek, podkład wygląda pięknie na buzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta co mam na ustach już się skończyła :( druga powędrowała dalej bo to nie "mój" kolor. Z podkładu jestem zadowolona :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)