7/24/2019

Tołpa Urban Garden balsam do ciała z masłami

Robiąc ten wpis najpierw w tytule wpisałam "masło z masłami" xd

balsam do ciała z masłami tołpa

Balsam jest wsparciem dla skóry w mieście, gdzie zanieczyszczone środowisko, styl i tempo życia mogą być zagrożeniem dla jej dobrego wyglądu. Dzięki antyoksydacyjnym składnikom chroni przed smogiem, powietrzem złej jakości, spalinami, kurzem, klimatyzacja, suchym i ogrzewanym powietrzem. Regeneruje, eliminuje suchość, szorstkość i uczucie ściągnięcia. Natychmiast nawilża i wygładza skórę, poprawia jej elastyczność. Łagodzi podrażnienia i koi.

SPOSÓB UŻYCIA: Nanieś balsam na całe ciało. Wmasuj okrężnymi ruchami ku górze, aż do wchłonięcia. Stosuj rano i wieczorem, by zwiększyć efekty pielęgnacji.

SKŁAD: Aqua, C12-15 Alkyl Benzoate, Caprylic/ Capric Triglyceride, Glycerin, Cera Alba, Ce-tearyl Alcohol, Steareth-20, Cetyl Alcohol, Peat Extract, Garcinia Indica Seed Butter (Masło Kokum), Sesamum Indicum Oil (Olej sezamowy), Mel Extract (Wyciąg z miodu), Urea (Mocznik), Rosa Hybrid Flower Extract (Wyciąg z róży), Ceteareth-20, Propylene Glycol, Xanthan Gum, Carbomer, Sodium Hydroxide, Tetrasodium EDTA, Sodium Lactate, Arginine HCI, Lysine HCI, Ornithine HCI, Butylene Glycol, Parfum, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol.

POJEMNOŚĆ: 200 ml
Mamy 3 miesiące na zużycie od momentu otwarcia.
CENA: Ja swój balsam wygrałam, ale na stronie Tołpy kosztuje 22,99 zł.


OPAKOWANIE: Miękka plastikowa tubka z zamknięciem na klik, które do tej pory trzyma się całe. Mam już końcówkę balsamu i muszę teraz trochę się pomęczyć żeby go wycisnąć. W ogóle to nie wiem czemu jest tutaj mowa, o tym, że balsam jest z masłami skoro w składzie jest tylko masło kokum. Z tyłu opakowania wpisane jest masło sezamowe a w składzie jest podany olej...

ZAPACH: Przepadłam! Uwielbiam nim pachnieć! Z drugiej strony mam z nim taki problem - zapach wydaje mi się znajomy a nie potrafię go konkretnie określić xD Jeśli mieliście styczność z tym balsamem dajcie mi znać czym on pachnie ;D


KOLOR: Biały.
KONSYSTENCJA: Balsam jak balsam.
DZIAŁANIE: Można powiedzieć, że balsam nie dla mnie bo większość czasu spędzam na wsi xD A tak na serio to w pracy często siedzę przy klimatyzacji do tego działanie słońca. Balsam dobrze się rozprowadza, nie bieli. Zostawia delikatną warstwę, ale nie jest jest ona jakoś uciążliwa. Można się szybko ubrać. W moim przypadku sprawdza się smarowanie raz dziennie wieczorem po kąpieli. Skóra jest dobrze nawilżona i pięknie pachnie a już nieraz Wam wspominałam, że moja skóra na ciele zrobiła się kapryśna. Jestem podczas stosowania tego balsamu wszystko jest w porządku. Do tego jeszcze mam wrażenie, że opalona skóra po nim lepiej wygląda ;) Jestem z niego zadowolona i trochę żałuję, że już się kończy ;D

Znacie ten balsam? Lubicie w ogóle kosmetyki Tołpy?

32 komentarze:

  1. Ja go oddałam teściowej i po twojej recenzji trochę żałuję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mało znam niestety Tołpę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie też, ale właśnie ostatnio kilka kosmetyków wpadło mi w ręce :)

      Usuń
  3. Nie lubię Tołpy, czyli produktów tej marki, dlatego nie poznam. Cieszę się jednak, że Ty jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tym zapachem mnie zaciekawiłaś, aż będę musiała ukradkiem go powąchać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem ciekawy produkt z tego co widzę :). Ja często tak mam z zapachami kosmetyków, w pełni Ciebie rozumiem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam tę serię Tołpy, ale niczego z niej nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno nie miałam Tołpy, ale skusiłabym się na ten balsam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię produkty Tołpa do pielęgnacji twarzy. Do ciała jeszcze nic nie miałam, ale ten balsam mnie zainteresował. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co z pielęgnacji twarzy szczególnie polecasz? Balsam bardzo przyjemny :)

      Usuń
  9. Wyjątkowo nie lubię się z produktami Tołpy. Miałam kilka i albo były bublami, albo co najwyżej mocno przeciętne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja właśnie do kosmetyków Tołpy ciągle nie mogę się przełamać. Wciąż się boję, że są dla mnie za naturalne czy coś - niektóre skóry paradoksalnie lepiej reagują na mnie naturalna kosmetyki, moja jest właśnie taka. Ale pewnie kiedyś w końcu spróbuję tej Tołpy :) Fajnie, że ten balsam się u Ciebie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka 100% natura to to nie jest ;D może akurat i u Ciebie by się sprawdziły :)

      Usuń
  11. Nie używałam tego produktu, chociaż od czasu do czasu jakiś kosmetyk tej marki wyląduje u mnie na półce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię Tołpę, ale balsamu do ciała jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ogólnie kosmetyki Tołpy uwielbiam, ale tego balsamu nie miałam okazji testować. Chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie testowałam jeszcze nigdy nic z Tołpy ;) Może kiedyś przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś miałam ze dwa produkty a obecnie trochę ich testuję :D Ten balsam jak najbardziej polecam :)

      Usuń
  15. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)