6/05/2019

Co się działo w maju?



  • Najlepszy czas w maju, czyli majówka z cudowną ekipą <3
  • Jacht z czarteru Pasat w Popielnie.


  • Pierwszy nocleg w Rynie. Grill, imprezowanie z nowo poznanymi ludźmi :D


  • Ostatnie zdjęcie z moich Zdor, ale w temacie :D


  • A to zdjęcia z pierwszego maja :D Też zauważyliście, że teraz wszystko robią z mango? :D Ale dla mnie to na plus bo uwielbiam <3 Lody koktajlowe póki co ulubione w tym sezonie :D Lidl ma swoje podobne i również dobre ;)




  • Studia ;) Kiedy masz znajomych, którzy też uwielbiają Tymbarki xD


  • Kuchnia najlepszym miejscem :D


  • W domu a na spacerze ;D




  • Wspólne oglądanie filmu ;D
  • Na Instagramie była rozmowa o ogrodniczkach. Co Wy o nich sądzicie?


  • Sezon na truskawki otwarty <3


  • Widoczki z mojego okna i moja podstawówka. Za moich czasów wyglądała zupeełnie inaczej i była mniejsza ;)


  • Pan wygodnicki ;D


  • Trampki do wszystkiego :D


  • Po co siedzieć na krześle jak można na parapecie ;D
  • I widok z tego okna. Dwunaste piętro Pałacu Kultury ;)
  • Powrót do domu ;D


  • Dzielny Pimpuś po szczepieniu <3 

Zdory Szeroki Ostrów

  • Po naszemu "wyspa", fachowo półwysep Szeroki Ostrów ;D


  • Modelka haha

plaża miejska w Piszu

  • Widoki z wieży widokowej na plaży miejskiej w Piszu. Było spotkanko prawie całą ekipą z rejsu :D

Najwięcej serduszek na Instagramie zebrało zdjęcie:



Piątka najchętniej czytanych wpisów w maju:

  1. Kilka słów o książce "Rysiek Riedel we wspomnieniach" Marcina Sitko
  2. Co się działo w kwietniu?
  3. Maska do włosów Kallos Mango - recenzja
  4. Nowości kwietnia
  5. L'Oreal Elseve Magiczna Moc Glinki
Jak Wam minął maj? Jak spędziliście majówkę? Bo ja to pierwszy raz od paru lat robiłam coś fajnego... Tak to zawsze w pracy.
W przyszłym tygodniu może nie być wpisów na blogu. Próbuję ogarnąć sesję na studiach.

14 komentarzy:

  1. Zwierzaki muszą być :) u mnie cały maj był tak brzydki, że nie dało się ani nigdzie jechać, ani dużo spacerować. Bliżej nam było do powodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo ;D
      O kurczę :( No faktycznie pogoda w maju nie za bardzo dopisywała :( Za to czerwiec już nadrabia.

      Usuń
  2. Uwielbiam pierwsze mjowe długie ciepłe wycieczki ;) Ja od maja zawsze staram się poszukać jakieś fajne wczasy dla seniora Ciechocinek w tym roku wydał mi się najlepszą opcją. Uwielbiam miasto i spacery pod tężniami albo w parku zdrojowym.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi maj przeminął szybko :D Majówka pierwszy raz spędzona samotnie w domu. Też w maju otworzyłam sezon na truskawki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przez studia czuję, że czas mega szybko leci ;( Ale taka majówka udana czy nie? Truskaweczki <3

      Usuń
  4. Tradycyjnie zwierzaki mnie rozbawiły 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Maj minął jak z bicza strzelił.

    OdpowiedzUsuń
  6. Żeglowanie :) My dopiero za miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aktywnie, fajnie :) Sama chętnie się wybiorę na taką wycieczkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)