5/13/2019

Nowości kwietnia

nowości kosmetyczne kwiecień 2019


ebutik.pl



Fajny pomysł na połączenie sklepu z ubraniami i kosmetykami. Mam nadzieję, że oferta kosmetyczna będzie się poszerzać 😉 Poniżej użyłam linków afiliacyjnych.

  • FlosLek tonik wybielający przebarwienia - 22,99 zł
  • Pretti koreańskie rozjaśniające serum pod oczy Berry White - 14,58 zł - pierwszy raz natknęłam się na tę markę, ale mnie zainteresowała. Zastanawiałam się jeszcze nad kremem do twarzy, ale koniec końców stwierdziłam, że na razie wypróbuję jeden kosmetyk. Może Wy znacie tę markę?
  • Za tło robią ogrodniczki również z ebutiku. Jeansowe ogrodniczki chodziły za mną od ostatnich wakacji i w końcu spełniłam swoją zachciankę! Nawet z rozmiarem dobrze trafiłam 😉 Kosztowały 78,99 zł.

Rossmann/ Organique/ Hebe



🏠Hebe:
  • AA maska oczyszczająca do twarzy węgiel japoński - 15,99 zł
  • Carmex brzoskwinia i mango - 10,69 zł - moja ulubiona!
  • Bielenda nawilżający olejek do ciała konopie skin looving oil - 12,99 zł - nie spodziewałam się, że będzie tak ślicznie pachniał! 😍

🏠Rossmann:

🏠Organique:
  • Mydełko do mycia ciała i twarzy z zieloną glinką - 19,90 zł - i tak jak wszystkie rzeczy były koniecznym uzupełnieniem braków w łazience tak do Organique zajrzałyśmy z ciekawości. Pani, która akurat pracowała była tak miła i i profesjonalna, że szkoda było wyjść z pustymi rękoma 😃 naprawdę było widać, że zna się na rzeczy.

born2be.pl



  • Szpilki mogą dla mnie nie istnieć, ale bez trampek się nie obejdzie! Wiecie, że miałam problem ze znalezieniem zwykłych granatowych, za kostkę? Dopiero w born2be.pl się udało i to za 39,99 zł. Dresiki do latania po domu w tej samej cenie 😃 Ale że to były moje pierwsze zakupy w tym sklepie to miałam rabat 15% i za obie pary zapłaciłam 67,98 zł. Do tego składając zamówienie w weekend miałam darmową dostawę do punktu.

Wygrana w konkursie na fb Targi Beauty Days 



Kosmetyki Anwen:
  • Szampon peelingujący Mint It Up
  • Odżywka do włosów o wysokiej porowatość Emolientowa Róża
  • Odżywka do włosów o różnej porowatości Nawilżający Bez - oddałam ją siostrze.
  • Mgiełka do włosów z filtrami UV Summer Protect

 Wygrana w konkursie na fb Vis Plantis



  • Żel nawilżający do mycia twarzy i ciała - tego żelu zaczęłam używać od razu bo skończyła mi się emulsja SebaMed. Zaczęłam go już nawet lubić i jak na złość w trakcie majówki zostawiłam go pod prysznicem w Rynie gdzie zatrzymaliśmy się na noc. Z jednej strony spoko bo za niego nie zapłaciłam a z drugiej szkoda bo zapowiadał się naprawdę fajnie. No po prostu brawo ja xD
  • Żel micelarny do twarzy i oczu
  • Nawilżający krem na dzień
  • Nawilżający krem na noc

Na kosmetyki w kwietniu wydałam 105,13 zł. W marcu było to 63,14 zł. Póki co najwyższa kwota w tym roku ;D

Coś Was zainteresowało z moich nowości? Będziecie czekać na recenzje? I co Wam ciekawego wpadło w łapki w kwietniu? :)

W ogóle to nie wiem jak to się stało, że w podsumowaniu kwietnia nie pochwaliłam się, że pierwszy raz dostałam się na See Bloggers! Koniecznie dajcie znać z kim się zobaczę i kto ma ochotę na wspólną kawkę ;D

48 komentarzy:

  1. Gratulacje wygranych! Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem najbardziej ciekawa tych kosmetyków do włosów Anwen. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!! 😉 Nie mogę doczekać się recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranych :) Będę czekać na recenzje szamponu peelingującego i olejku do ciała z Bielendy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie testuje ten produkt pod oczy, pożyjemy zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie fajnie sprawdza się pod podkład bo wypełnia trochę krechy pod oczami, ale rozświetlenia to ja nie widzę :(

      Usuń
    2. Właśnie ja też nie. Ale oprócz tego sprawuje się dobrze.

      Usuń
  6. Daj znać jak maseczka się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co nie mogę się nadziwić jak po niej skóra jest miękka ;D

      Usuń
  7. gratulacje wygranej, uwielbiam ich kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. koniecznie muszę zajrzeć do anwen w końcu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! Obie wygrane bardzo ciekawe, czekam na recenzje tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! Jestem ciekawa tego koreańskiego serum pod oczy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak jak wcześniej napisałam pod makijaż jest fajne, ale póki co rozjaśnienia nie widzę.

      Usuń
  11. Bardzo fajne produkty:) zapach olejku Bielendy również mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to cały czas w szoku jestem :D spodziewałam się raczej czegoś ziołowego.

      Usuń
  12. Same super rzeczy trafiły do Ciebie w kwietniu :) Gratuluje wygranych!

    OdpowiedzUsuń
  13. Trampeczki u mnie też zawsze ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Znaleźć teraz dobre trampki to sztuka, koniecznie muszę odwiedzić ten sklep gdzie kupiłaś swoje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre dobrymi, ale weź znajdź takie najzwyklejsze bez bajerów, brokacików i nie wiadomo czego jeszcze ;D

      Usuń
  15. Gratuluję wygranych :) I tych kosmetyków jestem najbardziej ciekawa. Fajne trampki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne nowości u Ciebie zagościły, fajny ten sklep e-butik, mają sporo ciekawych marek kosmetycznych w asortymencie, o marce Pretti nie słyszałam, ale kosmetyki wyglądaja kusząco i ceny niskie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nadzieję, że ofertę kosmetyczną jeszcze bardziej poszerzą :D
      Właśnie dla mnie Prreti też jest nowością i dlatego się skusiłam :)

      Usuń
  17. Najbardziej zaciekawiły mnie twoje drogeryjne zakupy

    OdpowiedzUsuń
  18. Super nowości, miłego używania:). Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo przyjemne nowości. Ciekawią mnie kosmetyki Anwen :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam to serum pod oczy i jeszcze krem rozjaśniający do twarzy, bodajże z proteinami mleka. Kupione w Hebe. Fajnie się sprawdziły chociaż krem był dla mnie zbyt lekki żeby używać go dzień w dzień pod makijaż, ale naprawdę rozjaśniał delikatnie buźkę. A to serum wspominam bardzo dobrze, starczyło na dłuugo, fajnie nawilżało i szybko wchłaniało. Mam nadzieję, że i Ty będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to są w Hebe? O proszę ;D To serum fajnie sprawdza się pod makijaż i faktycznie dobrze nawilża, ale póki co rozjaśnienia nie widzę :(
      Szkoda, że krem do twarzy nie nadawał się do codziennego użytku a efekt rozjaśnienia na twarzy też by mi się przydał.

      Usuń
  21. Super nowości, jestem w szczególności ciekawa kosmetyków Anwen :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie używam szamponu i mgiełki raz na jakiś czas :) Mgiełka ślicznie pachnie!

      Usuń
  22. Ja z kolei nigdy nie nosiłam trampek :D A przynajmniej nie pamiętam takich czasów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D mi towarzyszą od wielu lat. Wolisz eleganckie buty czy raczej adidasy zamiast trampek?

      Usuń
  23. Bardzo lubię żele do golenia z Isany <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)