6/03/2019

Nowości maja


Biedronka





  • BeBeauty mgiełka do ciała Zielona herbata - rok temu miałam wersję pachnącą mango i bardzo ją lubiłam. Ta również jest fajna ;)
  • Kolastyna ochronny krem do twarzy SPF30 - komu jeszcze ochrona przeciwsłoneczna Kolastyny kojarzy się z dzieciństwem? ;D

Hebe/Biedronka



  • Equilibra aloesowy tonik do twarzy - 16,99 zł
  • Feel Free regenerujący krem do rąk - 11,99 zł
  • Skino żel do golenia

ezebra.pl




trnd.pl



Pierwszy raz udało mi się dostać do jakiejś kampanii.
Iwostin:

  • Purritin aktywny krem do twarzy skóra tłusta i trądzikowa z kwasami AHA i BHA
  • Purritin krem BB SPF50
  • Mniejsze tubki tych kremów dla znajomych

Pepco



  • Piżama we flamingi - 24,99 zł
  • Krótkie spodenki - 19,99 zł

Znacie coś z moich nowości? Coś Was zainteresowało? :)

W maju na kosmetyki wydałam 68,83 zł. W kwietniu było to 105,13 zł.

26 komentarzy:

  1. Mnie się niestety nie udało dostać do testów Iwostin, a moja siostra ma nawrót trądziku :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam nic z Twoich nowości :) Miłego używania i testowania. Czekam na recenzję aloesowego toniku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piżama w flamingi wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tonik i krem do rąk mnie zaciekawiły. Mam nadzieję, że napiszesz o nich:).

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ten żel mango z Biedronki. Miałam kiedyś tą maseczkę żelową z Marion :) Fajna ta piżamka we flamingo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żel jest super :D ta maseczka miała śmieszną konsystencję ;D Dzięki, dzięki no nie mogłam bez niej wyjść z Pepco xD

      Usuń
  6. Ten krem BB z Iwostin bardzo mocno mnie ciekawi. Będę czekała na Twoją recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba uważać z ilością bo przy większej robi się pomarańczowy.

      Usuń
  7. Sporo ciekawych nowości. Udanego używania, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Feel Free najbardziej mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam i bardzo lubie ten peeling z kwasami AHA. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)