3/04/2019

Co się działo w lutym?

  • Drugi miesiąc nowego roku nie był tak intensywny jak pierwszy, więc wpis będzie obfitował w zdjęcia widoczków ze spacerów i oczywiście moich zwierzaków. Bo jakby inaczej miało być :D
  • Wieśka tradycyjnie na swoim miejscu jak już siedzi w domu :D
  • Ale przy wyższych temperaturach sama z siebie chętniej siedzi na podwórku. W ogóle to jest mój pierwszy kot i mega się zdziwiłam gdy zaczęła wołać na podwórko :D Jak Pimpek chce wyjść to leci do drzwi lub szturcha nas nosem, Wieśka też leci, ale ona miauczy pod drzwiami wyjściowymi.
  •  Śnieżne widoki są piękne, ale mam nadzieję, że to już był ostatni śnieg tej zimy ;D
  • Ostatnie zdjęcie z Warszawy. Sesja - depresja, te sprawy. A tak na serio to z tej sesji jestem najbardziej zadowolona. Co prawda zawaliłam jeden egzamin, ale się zmobilizowałam i poprawiłam go na 4 :)
  •  Taka tam różnica w pogodzie ;)
  •  Jak zawsze zadowolony na spacerze :D
  •  Bajerant :D
  •  Pozostałości śniegu....
  •  Brudny pies to szczęśliwy pies, wykąpany - oczywiście obrażony xd
  •  Modelka :D
  •  Tańce wygibańce :D
  •  Śpisz?
  •  Widzicie serce? *.*
  • Pimpek szalony ;D
  •  Leśne spacerki :)
  •  Zdarza im się leżeć obok siebie :D
  •  Leniuchy <3
  • Po prawie roku (dobra, 10 miesiącach) w końcu wybrałam się do fryzjera :D Trzecie zdjęcie oczywiście po. Co myślicie?  Od razu mówię - nie przeraziłam się ostatniej wizyty bo poszłam do tego samego fryzjera, ale jakoś nie było mi po drodze. Mam jednak nadzieję, że teraz dopilnuję częstszych wizyt bo naprawdę moje włosy nie były w najlepszym stanie.
  • <3 !

Najwięcej serduszek na Instagramie zebrało zdjęcie:

Instawtorek i wszystko jasne :D Dzięki dziewczynykfs :*

Piątka najchętniej czytanych wpisów w lutym:

  1. Co się działo w styczniu?
  2. Nowości stycznia
  3. Bielenda Zielona herbata kremy na dzień i na noc
  4. Kosmetyczna piątka na szóstkę! #7
  5. Oriflame Colourbox lakier do paznokci Soft Pink
Co ciekawego wydarzyło się u Was w lutym? :)

44 komentarze:

  1. Nie no, Twoje zwierzaki są bezbłędne😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne te Twoje zwierzaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miesiąc ze zwierzakami to dobry miesiąc :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochane słodziaki ♥ Nasze koty też najbardziej lubią parapety :) Pięknie Ci w tej fryzurze *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja kicia też się tak rozkłada na parapetach, biedna kiedyś spadła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pimpek mnie podrywa!
    Też w lutym ścięłam włosy po dłuższej przerwie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak my takie ustrojone to pójdziemy z Pimpkiem na randkę xD

      Usuń
    2. Wyjścia nie ma :D ale czy Wieśka nie będzie zazdrosna? xD

      Usuń
    3. Znajdziemy jej jakiegoś miłego kocurka xD

      Usuń
  7. Kochane zwierzaki :) fryzura bardzo do Ciebie pasuje :)u mnie w lutym nic ciekawego się nie działo. Wróciłam do czytania i to mnie najbardziej cieszy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak <3 Cieszę się, że jest ok :D Co ciekawego czytasz? Sama mam ochotę zorganizować sobie jakieś książki.

      Usuń
  8. Wspaniałe masz te zwierzaki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna psinka :) Też z moją wychodzę na spacery i robimy zdjęcia ;) Kociaki słodkie :) Piękne widoki u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ile pięknych miejsc można odkryć z psem :) Kociak jest tylko jeden :D

      Usuń
  10. Śliczne zwierzaczki :) i bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia, a zwierzaki cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie Ci w nowej fryzurze ^^ Świetne fotki i uroczego masz psiaka ;p
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zwierzaki wygrywają wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie słodziaki *-* Dla mnie skradły cały wpis :D Też bym się chciała tak powylegiwać :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Zwierzaki urocze. Z moimi jest podobnie: kiedy tylko robi się cieplej, kota woła na dwór (wraca tylko na jedzenie) a kąpiel kończy się fochem. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne mordki. Kocham psy i koty. I widoczki miłe dla oka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia, Twoja fryzura i te zimowe widoki, ale koteł z piesełem skradli cały wpis :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)