11/21/2018

Żel do golenia Isana kwiaty moreli z aloesem - recenzja

isana żel do golenia isana kwiaty moreli

Powiem Wam szczerze, że trochę nie ogarniam tego żelu :D Kupiłam drugie opakowanie i drugi raz ma przyklejoną etykietkę zielonego jabłuszka. Jednak zielone jabłuszko to to nie jest a kwiat moreli. Na polskiej stronie Rossmanna też tego żelu nie mogłam znaleźć xD No nic. Żel jak żel. Używamy standardowo. Porcja na dłoń, później smarujemy nogę czy co tam chcemy ogolić i lecimy maszynką.

SKŁAD: Aqua, Palmitic Acid, Triethalonamine, Glyceryl Oleate, Isopentane, Stearic Acid, Aloe Barbadensis Leaf Juice (sok aloesowy), Sorbitol, Parfum, Phenoxyethanol, Hydroxyethylcellulose, Isobutane, Prunus Armeniaca Flower Extract (wyciąg z owoców moreli), Allantoin, Ethylhexylglycerin, Tocopheryl Acetate, PEG-14M, Pentaerythrityil Tetra-di-t-butyl Hydroxyhydrocinnamate, Butane, Propane, Lecithin, Ascorbyl Palmitate, Tocopherol, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Maltodextrin, CI 47005, CI 15985, CI 16185

POJEMNOŚĆ: 150 ml

CENA: żel dostępny tylko w Rossmannie. Raz zapłaciłam 6,29 zł a raz 7,99 zł.

żel do golenia damski rossmann

OPAKOWANIE: standardowe w przypadku tego typu kosmetyków. Kolor i zdobienie zdecydowanie przyciągają wzrok :)

rossmann damski żel do golenia opinie

KOLOR: pomarańczowy.

KONSYSTENCJA: normalny żel szybko zmieniający się (co widać na zdjęciu) w piankę. Oczywiście ta piana robi się jeszcze większa. Powiedzmy, że zdjęcie zrobione w połowie procesu przemieniania się :D

ZAPACH: pierwszy raz zapach moreli w kosmetyku mnie nie drażni! Ale może to dlatego, że to kwiat moreli a nie owoc xD Serio mi się podoba.

DZIAŁANIE: żel łatwo rozprowadza się na skórze i nie znika zbyt szybko. Ułatwia poślizg maszynce i jej nie zapycha. I tu mogłabym skończyć bo spełnia wszystkie moje wymagania :D Nic złego się nie dzieje. Nie wywołuje żadnych podrażnień a spełnia swoje zadanie. W sumie mogę powiedzieć, że kolejny żel do golenia trafił do grona ulubieńców w kategorii depilacji.

Znacie żele do golenia marki Isana? Co o nich sądzicie?

56 komentarzy:

  1. Lubię ich żele, ale tej wersji jeszcze nie widziałam. Ciekawa sprawa z tym jabłkiem :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używam żeli do golenia. W tej roli sprawdzają mi się odżywki do włosów

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie sprawdzę ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś miałam to z jabłuszkiem i chyba było fajne xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja osobiście zawsze stosuję inny żel do golenia ale ten również muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię ich żele/pianki do golenia, tej wersji jeszcze jednak nie miałam. Aktualnie używam pianki z Venus i niestety mnie zawiodła :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Która? Z tych obecnych pianek Venus tylko biała się u mnie dobrze sprawdza.

      Usuń
  7. Korzystam z żeli tej marki od dłuższego czasu i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię żele (i pianki) z Isany. Tanie, a dobre :P Mogłyby mieć trochę lepszą wydajność, ale nie jest źle :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ten żel i albo trafiłam na felerną sztukę albo nie wiem, ale na bank do niego szybko nie wrócę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co się stało? Bo ja mam drugie opakowanie i żel jest tak samo dobry :D

      Usuń
  10. Nie testowałam tego żelu. Pozytywna opinia zachęciła mnie do osobistych testów :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam piankę do golenia Isana i nie polubiłam jej. Tego żelu nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Raczej nie używam tego typu produktów, ale być może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię żele Isana bo są niedrogie i dobre, ostatnio jednak sięgałam po pianki, bo są jeszcze tańsze i spełniają swoje zadanie. Nie widziałam tego nowego żelu, więc z chęcią go sprawdzę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę wypróbować :D Polubiłam te pianki/żele do golenia Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śmieszna sprawa z tym jabłuszkiem:D
    Ja nie stosuję takich produktów, do golenia używam zwykłego żelu i super się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mogła by być wersja do kąpieli :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Już samo opakowanie zachęca do zakupu, bo jest śliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię kosmetyki z Isana :) chętnie wypróbuję ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię żele pod prysznic tej marki

    OdpowiedzUsuń
  20. O innych produktach tej marki słyszałam i zdążyłam nawet kilka produktów przetestować, ale o żelu do golenia pierwsze słyszę. Jak znajdę to na pewno kupię, zachęca mnie ten morelowy zapach ♥

    lifebynadien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Chętnie wypróbuję ich żel. Wcześniej miałam z innej marki, ale wszystkie jakie do tej pory próbowałam podrażniały moją skórę, mam nadzieję, że z tym będzie inaczej. Ciekawi mnie także to jabłuszko. :D
    Obserwuję, pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    http://akilegna-kib.blogspot.com/2018/11/amateurish-but-with-heart.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę :( to mam nadzieję, że ten Cię nie podrażni. Ja tego żelu w wersji zielone jabłuszko nie polubiłam, ale nie podrażniał jeśli o to chodzi.

      Usuń
  22. U mnie mydło dove świetnie się do tego sprawdza ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. Znam markę ale nigdy nie używałam tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie używam w ogóle takich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja zazwyczaj kupowałam pianki z Isany i były ok, ale chyba faktycznie żel będzie lepszy i może trochę wydajniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Na pewno będzie mój :) Najczęstszej kupuję zielone jabłuszko albo czarna jagoda z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Zielone jabłuszko mnie zdenerwowało a czarnej jagody chyba nie miałam.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)