3/27/2019

Morska odżywka do włosów Ziaja GdanSkin

Jakiś czas temu pisałam o peelingu olejowym do ciała GdanSkin i o hydrożelowej masce do twarzy i ciała a teraz czas na produkt, który kupiłam jako pierwszy z tej serii, czyli morską odżywkę do włosów do spłukiwania. Mam ją od początku października. Włosy myję codziennie (no ostatnio nawet co drugi dzień) a jeszcze jej nie wykończyłam! Dlaczego? Zapraszam do dalszej części wpisu!


Odżywka GdanSkin do włosów suchych, oparta na nawadniającej mocy kocanki nadmorskiej i szanty zwyczajnej oraz biofermentu z cynku, krzemu, magnezu, miedzi i żelaza. Zawiera ochronny filtr UV oraz fitokeratynę, która odbudowuje uszkodzone włókna włosów. Perfumowana zapachem inspirowanym naturą.

SPOSÓB UŻYCIA: odżywkę nanieść równomiernie na świeżo umyte i osuszone ręcznikiem włosy. Delikatnie wmasować. Po 3-5 minutach dokładnie spłukać.

SKŁAD: Aqua (Water), Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Cetyl Esters, Behentrimonium Chloride, Dimethicone, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Isopropyl Myristate, Parfum (Fragrance), Panthenol, Wheat Amino Acids, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Saccharomyces/Zinc Ferment, Saccharomyces/Cooper Ferment, Saccharomyces/Magnesium Ferment, Saccharomyces/Iron Ferment, Saccharomyces/Silicon Ferment, Glycerin, Helianthus Stoechas Flower Extract, Propylene Glycol, Marrubium Vulgare Extract, Sodium Benzoate, Hydroxycitronellal, Citric Acid.

POJEMNOŚĆ: 100 ml

CENA: kupiłam w drogerii internetowej ekobieca.pl za 7,11 zł. Obecnie kosztuje 7,90 zł. Cena regularna w sklepie Ziaja to 5,60 zł.



OPAKOWANIE: miękka, plastikowa tubka, zamknięta na klik. Póki co wygodnie wydobywa mi się odżywkę.


KOLOR: biały.
KONSYSTENCJA: kremowa.
ZAPACH: jest to mój pierwszy kosmetyk z tej serii i właśnie mocno mnie zaskoczył zapachem! Nastawiłam się na coś morskiego a tu taki raczej perfumowany zapach i trochę pudrowy ;) ale jest naprawdę przyjemny.
DZIAŁANIE: na początku już muszę zaznaczyć, że jest to bomba nawilżająca do włosów! Robi to tak świetnie, że przy codziennym myciu włosów nie czuję potrzeby by również tej odżywki używać codziennie bo dobry efekt utrzymuje się kilka dni. Jak już myję co drugi dzień to zdarzy mi się jej użyć za każdym razem :D Co poza nawilżeniem? Ułatwia rozczesywanie i po wyschnięciu włosy ładnie się prezentują. W dotyku włosy nie są takie milutkie do miziania a takie normalne. Tutaj jestem po prostu zachwycona poziomem nawilżenia.



Znacie coś z tej serii? Polecicie mi coś może?

28 komentarzy:

  1. Koniecznie muszę ją wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Ziaję, ale tej serii nie miałam 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurcze!ale ładnie Ci się błyszczą włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że daje bardzo pozytywne efekty :) Może kiedyś się skuszę, jak wykończę część zapasów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, świetny efekt, nie spodziewałam się tego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio już trochę poznałam tę serię dzięki Tobie. Ziaja mnie nie ciekawi, ale tym nawilżeniem trochę jednak kusisz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ostatnio sporo Ziajek u mnie zagościło a szczególnie z tej serii :D No faktycznie fajnie nawilża :D

      Usuń
  7. Piękny efekt, z chęcią wypróbuję tą odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam tą odżywkę, całkiem dobre działanie ale znam lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam produkty od Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam serum do twarzy z tej serii, niestety przeoczyłam istnienie tej odżywki - rozejrzę się za nią bo myślę, że i u mnie by się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak serum się sprawdza? Bo do twarzy to tylko maseczkę miałam z tej serii

      Usuń
  11. Chętnie przetestuję tą odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja u mnie oprócz nawilzena gladkie, milutkie w dotyku i kosmos jeśli chodzi o ułatwienie rozczesywania w poroporówn nawet ze sporo droższymi odzywkami

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)