3/29/2019

Czego ostatnio słucham? #2


Zdjęcie z ostatniego koncertu, na którym byłam. Pub Biały Kot w Piszu i impreza z cyklu "Piskie podróże muzyczne". Zespół poznałam w momencie gdy zostało ogłoszone, że pojawi się w Kocie. Od razu posłuchałam i muzyka przypadła mi do gustu. Na koncercie już śpiewałam niektóre refreny :D Tutaj podrzucam trzy piosenki tego zespołu, które utkwiły mi w głowie.

Amnezja - Gdzie Ty jesteś?



"Na co przestrzeń, jeśli mam w niej samotnie tkwić."

Amnezja i Natalia Sikora - Stany




"Tyle spraw tylezwykłych nazwstany, które każdy z naschciałby móc wyrzucićnie kłócić sięz byle kim o punkt widzenia"

Amnezja - Personifikacja




"Za rzeką słów, potokiem latSpływa mój los, ucieka czas.Za morzem kłamstw, za każdy chłam,Zapłacę tym co jeszcze mam.Jednym ze snów, jedną z tych dróg,Która nakarmi wędrówki głód.I może gniew rozpłynie sięWraz z pierwszym tchem, w porannej mgle."

Tabu - Pogadajmy




"Chooodź, usiądź, pogadajmy!Mamy mnóstwo wspólnych chwil... Fajnych!Ktoś po drodze pozamieniał nam współrzędneKtoś pozmieniał nam zasady gryDziś do celu każdy z nas osobno biegnieSzukając szczęścia przez zamknięte drzwi"

Tabu i Kuba Kawalec - Nie mam już sił





TRANSSEXDISCO - Mniej zabawna wersja




"Nie da się wyżywić Wielkich uczuć wspomnieniami Kilometry barykady Między naszymi słowami"

MIYO feat. Smolasty - Lepsze Dni




"nie chce już więcej się budzićw świecie szarych, szarych ludziłatwo się tutaj pogubić, gdy każdy czuje strach
życie dokręca ci śrubęwszystko zaczyna cię nudzićmusisz wytrzymać te trudylecz dalej nie wiesz jaknie wiesz jak"

JedenOsiemL - Grawitacja


Tutaj mega zaskoczenie. Czy tylko ja zatrzymałam na piosence "Jak zapomnieć?"


Patryk Kumor - Hooligan


Piosenka, która mnie rozbraja i mi się wkręciła ;D



"Chcę być Twoim chuliganem, Twoim draniem, Chcę być tym, którego przedstawisz swojej mamieChcę być trochę też artystą, wokalistą, tym aktorem z filmu, kulturystą"

Jakoś jak słyszę ten refren to widzę takiego Sebę spod bloku, ale piosenka jest spoko ;D

I na koniec jeszcze w klimacie poprzedniego postu bo nie mam pojęcia jak mogłam ominąć tę piosenkę ;O

Kartky - niemanieba





Znacie coś z moich propozycji? Lubicie? Czego teraz Wy słuchacie?

22 komentarze:

  1. Nie znam żadnej z powyższych piosenek 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie tak sobie pójść na koncert :)

    OdpowiedzUsuń
  3. znam huligany - rzeczywiście się wkręca :D Ale mi akurat nie kojarzy się z typowym sebą xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam żadnej z tych piosenek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja dawno nie byłam na koncercie !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kojarzę JedenOsiemL i Amnezję - tą pierwszą piosenkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. kojarzę tylko te dwie ostatnie, najbardziej lubię tą piosenkę od p.kumora ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie takie posty czasami trafie na super piosenki. Jak mi się spodobała piosenka Amnezja i Natalia Sikora Stany pierwszy raz słyszę teraz będę w koło jej słuchać :D :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)