3/25/2019

Szampon do włosów Catzy Vital intensywna pielęgnacja

szampon do intensywnej pielęgnacji włosów catzy

Szampon do włosów suchych i zniszczonych. Doskonałe właściwości pielęgnacyjno-myjące zawdzięcza odpowiednio dobranym składnikom receptury. Chroni, nawilża zniszczone włosy. Dostosowany do codziennej pielęgnacji, o pH neutralnym skóry.

SPOSÓB UŻYCIA: nanieść szampon na mokre włosy, umyć i spłukać.
SKŁAD: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocoamidopropyl Betaine, Cocamide DEA, Polyquaternium 7, Cocamidopropylamine Oxide, Propylene Glycol, Sodium Chloride, Citrid Acid, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Parfum.

POJEMNOŚĆ: 200 ml
Mamy 6 miesięcy na zużycie od momentu otwarcia.
CENA: ja swój przywiozłam ze spotkania blogerek w siedzibie Catzy. Kupić go można w hurtowniach lub salonach fryzjerskich. W jednej znalazłam cenę 14,30 zł za te 200 ml i 27,30 zł za litr.


OPAKOWANIE: plastikowe, nie możemy przez nie śledzić stopnia zużycia. Zamknięcie na klik, działa bez zarzutu. Pod koniec opakowania możemy je postawić "na głowie" żeby szampon swobodnie spływał do otworu.


KONSYSTENCJA: dość rzadka.
KOLOR: przezroczysty ;D
ZAPACH: nie wiem do czego go porównać, ale dla mnie jest przyjemny i niezbyt intensywny.

DZIAŁANIE: szampon dobrze się pieni, ale ta piana szybko znika i na początku chciałam dokładać kolejną porcję, ale to nie jest potrzebne. Szampon naprawdę dobrze oczyszcza włosy i ich nie plącze. Chociaż zawsze po myciu nakładam coś na włosy to jednak wolę gdy już szampon nie utrudnia mi rozczesywania ;D Jak już wspominałam w mojej aktualnej włosowej pielęgnacji podczas mycia tym szamponem zaczęłam myć włosy co drugi dzień. Tak się zastanawiam na ile to zasługa tego szampon a na ile też tego, że zaczęłam myć włosy rano bo właśnie dopiero po tym przestawieniu się na rano zauważyłam, że moje włosy o wiele dłużej są świeże. Tak zawsze było od wieczora do wieczora lub nawet już późnego popołudnia. Nie spodziewałam się nie wiadomo czego po tym szamponie a okazał się naprawdę fajny.

Znacie kosmetyki do włosów marki Catzy? Podobno ich przeciwłupieżowe szampony są dobrze znane i chwalone. Jeśli o mnie chodzi to dzięki temu spotkaniu blogerek miałam okazję poznać ich kosmetyki. Nie wpłynęło to na moją opinię ;) Nie miałyśmy nawet wymogu żeby napisać o tych kosmetykach.

22 komentarze:

  1. Nie słyszałam wcześniej o szamponach tej marki, ale chętnie bym go wypróbowała. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno przeciwłupieżowe są bardziej znane :)
      Dobry szampon w przyzwoitej cenie :)

      Usuń
  2. Pierwszy raz słyszę o marce 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie go przetestuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny szampon ;) Szczególnie jeśli jest szansa, że dzięki niemu włosy są dłużej świeże :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że Ci się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja szczerze mówiąc nie widzę w nim nic ciekawego i skład ma zwyczajny, jak wiele drogeryjnych szamponów :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś mi ta marka mówi :) szamponu nigdy nie używałam. Ja ogólnie bardzo rzadko zmieniam mój szampon ponieważ moja skóra głowy jest strasznie wrażliwa. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie cierpię szamponów od tej marki, więc nie sięgnę i po ten.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam te przeciwłupieżowe, mój mąż ich używa od dawna i fajne są rzeczywiście. Nie wiedziałam z kolei że mają też normalne szampony nieprzeciwłupieżowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że się sprawdzają :) Ja mam jeszcze przeciwłupieżowy zielony, ale obecnie używam innego szamponu.

      Usuń
  10. Ostatnio pełno recenzji tych szamponów na blogach :) Ale nie powiem, zachęca mnie do przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam jakiś czas temu ogłoszenie, że szukali blogerek do przetestowania szamponów przeciwłupieżowych, więc to pewnie dlatego ;) Ja osobiście ten mój polecam :)

      Usuń
  11. Bardzo chcę się z nimi poznać. A jak są przezroczyste to na pewno będą mi służyć ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)