12/08/2023

Nowości listopada


KOSMETYKI

Rossmann

  • Ziaja tonik do twarzy liście manuka - 6,99 zł - miałam go dość dawno i szczerze mówiąc nie pamiętam jak działał 🙈 Od razu trafił do łazienki bo niedawno skończył mi się tonik Eveline.
  • Nau cosmetics żel do higieny intymnej - 6,79 zł - zupełnie mi nieznana marka.
  • Isana Sweet as a peach żel do golenia - 10,99 zł - zazwyczaj żele Isany dobrze mi się sprawdzają, więc tylko zmieniam wersje zapachowe.
  • Nanu kolczyki - 19,99 zł - kupiłam z myślą o andrzejkowej imprezie. Byłam przebrana za metalówę xD

  • Isana zmywacz do paznokci - 8,49 zł - moja kolejna butelka.

Klub Recenzentki Wizaz - Tołpa

  •  Sorbet do ciała energia o działaniu ujędrniającym i energizującym - jakiś czas temu miałam peeling z tej serii i pamiętam, że miał bardzo ciekawy zapach. Mam nadzieję, że tutaj też będzie.
  • Turbo-serum modelujące pośladki - ma ujędrnić pośladki, poprawić elastyczność skóry, nawilżać, niwelować widoczność rozstępów, eliminować krostki i nierówności - przede wszystkim liczę na nawilżenie skóry i eliminację ewentualnych krostek. Resztę potraktuję jako dodatek do ćwiczeń.

Bioelixire - współpraca


Klub Recenzentki Wizaz - Rimmel i Miss Sporty

  • Rimmel lasting finish długotrwały podkład do twarzy SPF 20 200 soft beige
  • Rimmel Lasting Mega pomadka Matte 110 blush
  • Miss Sporty maskara Naturally Perfect Wonderful Volume 001 Black - przyznaję, że marka ta kojarzy mi się z odległymi czasami i zwykłymi lakierami do paznokci.
W listopadzie na kosmetyki wydałam 33,26 zł. W październiku (najpierw napisałam, że we wrześniu xd) to 139,51 zł. Niezła różnica ;D

KSIĄŻKI

Vinted

  • "Ty kochasz mnie" Caroline Kepnes - trzecia część. Śmiesznie wyszło bo druga mi przyszła na początku grudnia ;D
  • "Zemsta na ekranie" Anna Mentlewicz - tej nie planowałam kupić, ale były wystawione razem w niskiej cenie, więc wzięłam. To jest druga część. Może kiedyś zajrzę do pierwszej.
Za obie z przesyłką i ochroną kupujących zapłaciłam 17,90 zł.

Wpadło Wam coś w oko? :)

8 komentarzy:

  1. Lubię żele do golenia z Isany :) A tak to nic więcej nie znam :) Miłego testowania i czytania!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne nowości, udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej wpadł mi w oko sorbet Tołpa, miałam na oku tą serię, ale ostatecznie nie kupiłam nic :D
    Ten podkład Rimmela to dla mnie jednak trochę za mocno kryjący.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę w końcu zdjęcia zrobić bo już na wykończeniu mam ten sorbet 🙈
      A mi się ten podkład nie zgrał z pudrem tej samej marki 😅

      Usuń
  4. "Ty" znam tylko z wersji serialowej, muszę kiedyś sięgnąć po książki. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)