1/08/2024

Baśka malinowy żel pod prysznic - recenzja

Hej, hej :) Przychodzę już z recenzją kosmetyczną :D Jak wiecie jeżynowy żel Baśki pokochałam, zużyłam dwie butle a później postanowiłam wypróbować inny wariant - malinowy. Jak wypadł? Zapraszam do czytania :)

baśka malinowy żel pod prysznic

Żel pod prysznic jak to żel ma oczyszczać skórę. Składniki dzisiejszego bohatera mają również działać nawilżająco, odżywczo i antyoksydacyjnie.

SKŁAD: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Coco Glucoside,  Rubus Idaeus Seed Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, Rubus Idaeus Fruit Extract, Rubus Fruticosus Fruit Extract, Fragaria Ananassa Fruit Extract, BHT, Ascorbyl Palmitate, Panthenol, Allantoin, Tocopherol Acetate, Sodium Chloride, Lactic Acid, Styrene/Acrylates Copolymer, EDTA, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Parfum, CI16035.

POJEMNOŚĆ: 500 ml
Mamy 9 miesięcy na zużycie od momentu otwarcia.
CENA: kupiłam w Rossmannie za 8,99 zł. Obecnie (08.01.2024) kosztuje 10,99 zł.

ZAPACH: mi się kojarzy z malinowymi lizakami Chupa Chups, tymi jogurtowymi. I znów mam jedzeniowe skojarzenie ;D Wersja jeżynowa właśnie kojarzyła mi się od razu z owocowym jogurtem. Malina jest fajna, ale jednak muszę napisać, że to zapachowe starcie wygrywa jednak jeżyna <3

KONSYSTENCJA: jak widzicie wyglądem i kolorem jakoś nie powala. Taki zwyczajny żel.

DZIAŁANIE: tutaj jednak nie mam do czego się przyczepić. Żel super się pieni użyty jako żel prosto na skórze, ale też tworzy niezłą pianę użyty jako płyn do kąpieli. Dobrze oczyszcza skórę i jej nie podrażnia. Ja nie mam nic do zarzucenia. Jeśli potrzebujemy dodatkowego nawilżenia to można użyć masła marki Baśka w tym samym wariancie zapachowym ;)


Znacie też żel pod prysznic Baśki lub inne warianty? Mi jeszcze został do wypróbowania jabłuszkowy i jogurtowo-mleczny.

12 komentarzy:

  1. coś czuję, że przypadłby mi do gustu, pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już sam zapach mnie kusi :) Chętnie wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wypróbuję, uwielbiam zapach tych owoców :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się super, ale mam za dużo żeli :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy używała Pani masła Baśka? Jestem ciekawa opinii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wersji jeżynowej. Pisałam o nim tutaj: https://zmojejstronylustra.blogspot.com/2023/11/baska-jezynowe-maslo-do-ciala.html

      Usuń
  6. Nie używałam jeszcze nic z tej serii, ale to tylko kwestia czasu. Na pewno wybiorę jabłkowy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)