4/07/2023

Nowości marca - kosmetyki i buty

Dzień dobry :) tym razem w weekend robię podsumowanie zakupów i nowości z poprzedniego miesiąca. Zapraszam do przeglądu nowości marca :)

KOSMETYKI

Ambasadorka Rootsie

  • Masło do ciała mango - używam od niedawna.
  • Peeling do ciała mango - to moje drugie opakowanie i na razie czeka na swoją kolej. Na blogu już o nim pisałam.
  • Peeling do ciała arbuz - tego używam obecnie i już powoli zabieram się do tworzenia recenzji. Zdjęcia już zrobione ;)
  • Arbuzowe masło do ciała

Rossmann

  • Bio Teen peeling-maska do twarzy - 9,99 zł - marka już wycofana z Rossmanna za kontrowersyjne napisy na opakowaniach. Oczywiście nie dla wszystkich takie są. Widziałam opinie, że dla niektórych są zabawne. Ja przyznaję gdy kupowałam te kosmetyki to nie zwróciłam uwagi na napisy. Patrzyłam na przeznaczenie kosmetyków i na to, że były w promocji. Dopiero przeglądając instagrama marki dotarło do mnie co tam jest i też przeraziłam się sposobem komunikacji marki z ludźmi - odpowiedzi na komentarze były bardzo niemiłe. Komentarze zostały usunięte i przez jakiś czas była wyłączona możliwość komentowania. Teraz widzę, że jest włączona na nowo i został wrzucony post z wyjaśnieniami - np. została zwolniona osoba z marketingu i być może będą zmienione opakowania. Do zawartości opakowań nic nie mam i jestem ciekawa co dalej będzie z tą marką w Polsce... bo pomysł na zrobienie opakowań podobnych do tych, które tworzą na rynek arabski (mają być spójne z poglądami religijnymi) to nie wiem czy jest dobry. Czy nie wyjdzie z tego takie popadanie ze skrajności w skrajność. Co myślicie?
  • Bio Teen żel do mycia twarzy - 10,49 zł - zapach tego żelu kojarzy mi się z zapachem aktywatora skrętu OnlyBio. Bardzo ładny.
  • Gillete maszynki do golenia - 15,49 zł - po nie sięgam najczęściej.
  • Alouette chusteczki higieniczne - 3,69 zł - możecie się śmiać, ale zauroczyły mnie te malutkie opakowania :D
  • Wibo care my lips ochronna pomadka do ust - 8,99 zł - byłam ciekawa jak marka robiącą kolorówkę wypadnie przy kosmetyku pielęgnacyjnym. Jak coś to jest też wersja peelingująca.
  • Ziaja intima żel do higieny intymnej - 7,99 zł

Eva Kinga - współpraca

serum do twarzy eva kinga
  • Multiwitaminowe serum do twarzy, szyi i dekoltu

Pepco/Biedronka

  • Zestaw gumek do włosów - 5 zł
  • NaturalME wcierka do włosów z tendencją do wypadania - 16,99 zł - akcja regeneracja włosów na wiosnę. Kupiłam też herbatki ziołowe - pokrzywę i skrzyp.
W marcu na kosmetyki wydałam 54,45 zł. W lutym było to 0 zł bo miałam karty podarunkowe do Rossmanna :D

BUTY

Royal Fashion 

sportowe buty royal fashion
  • Buty sportowe - 44,99 zł - potrzebowałam nowych na rower :D

Coś Wam wpadło w oko? Czekacie na jakieś recenzje? :)

16 komentarzy:

  1. mam takie same butki:) najwygodniejsze ever:) te peelingi mnie korcą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Ja w swoich zaliczyłam już kilka spacerów i wypadów na rower i póki co są spoko :) Peelingi polecam. Szczególnie mango <3

      Usuń
  2. Kuszą mnie te produkty rootsie, bo mają moje ulubione zapachy 😍A co do marki bio.teen to nie tylko te komentarze można im zarzucić, ale też inne rzeczy. Słyszałam między innymi, że nie stosują się do zasad RODO na swojej stronie, a i mają jeszcze na sumieniu chamskie odzywki do jednej z Instagramerek, jak im zwróciła uwagę, że opisy produktów są niesmaczne. Nie wiem, czy im zmiany wyjadą na dobre jak nie wyciągną prawdziwych wniosków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tych w wersji mango jestem zakochana <3
      Czyli jeszcze więcej się działo. O akcjach z RODO nie słyszałam. Zdecydowanie przydałaby się większa refleksja nad tym co robili i jak będą działać dalej.

      Usuń
  3. super nowości, kojarzę maszynki i płyn intima ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawią mnie te produkty Rootsie, żałuję, że nie zgłosiłam się do testowania, bo z tego co widziałam bardzo dużo osób się dostało! :D
    Ciekawi mnie też ta wcierka także czekam na recenzję :)
    A maszynek też używam właśnie tych (wiem, że wcześniej obie używałyśmy bebeauty) i w stosunku do biedronki to jest niebo a ziemia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co pamiętam to 50 osób. Może jeszcze będzie okazja :D
      Ja jeszcze czasami kupuje bebeauty te większe takie, ale Venus to Venus :D <3

      Usuń
    2. Tak, ja też ostatnimi czasy kupowałam te większe (te mniejsze to już totalnie odrzuciłam), ale też nie byłam zadowolona :D

      Usuń
    3. No ciężko znaleźć takie serio ostre 🙈

      Usuń
  5. Nazwy tych kosmetyków zauważyłam, gdy tylko pojawiły się na stronie Rossmanna, ale żeby od razu z tego aferę kręcić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazwy nazwami - jednych śmieszą, innych oburzają bo jednak są skierowane do nastolatków, ale chamskie odzywki czy nieprzestrzeganie RODO o czym wyżej napisała Kamila to już nie są takie błahostki.

      Usuń
  6. Witam serdecznie ♡
    Super nowości :) No nie miałam nic z tych rzeczy, niestety. Mam jednak bardzo podobne buty (choć nie z tej firmy) używam ich w pracy ale taki typ obuwia jest dla mnie najwygodniejszy :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Też z tych butów jestem zadowolona. Wygodne na rower i spacery :)

      Usuń
  7. świetne te butki. wyglądają na bardzo lekkie i wygodne. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)