3/13/2023

Nowości lutego - kosmetyki, ubrania, biżuteria

 Dzień dobry w nowym tygodniu :) Ja miałam weekend przed komputerem - zdalny zjazd na studiach. Dla mnie bardziej męczący niż taki normalny na uczelni... Jednak udało mi się zebrać nowości z lutego i zapraszam na mały przegląd :)

haul kosmetyczny z rossmanna

KOSMETYKI

Rossmann

Podam Wam ceny, ale nie wliczam tego do miesięcznego podsumowania bo na urodziny dostałam dwie karty podarunkowe, więc z mojej kieszeni nic nie wyszło :D

  • Soraya body ceremony nawilżający solny scrub do ciała (niebieska glinka, alga, blue matcha) - 14,79 zł - już go wykończyłam, recenzja jest na blogu a ja chyba mogę się przekonać do peelingów solnych ;) Może Wy jakieś polecacie?
  • Isana żel pod prysznic Jesteś moją gwiazdą! - 4,59 zł - zauroczyło mnie opakowanie 😍 Zapach również super. Mam nadzieję, że jeszcze będę miała okazję go kupić.
  • Soraya I love serum serum normalizujące niacynamid - 14,29 zł - mam mieszane uczucia co do tego serum. Może spróbuję je opisać w oddzielnym poście.
  • Carmex pomadka ochronna Tropical - 8,99 zł - tradycyjnie <3

  • Mysterium szampon z biotyną - 15,99 zł
  • Bielenda Vanity mydełko do golenia - 4,49 zł - chciałam tradycyjnie kupić żel, ale w promocji wypatrzyłam takiego gagatka. Znacie?
  • Crazy hair by.hiskin spray termoochronny - 14,99 zł - z szamponu tej marki jestem średnio zadowolona, ale liczę na to, że spray okaże się spoko. Mogę już powiedzieć, że pięknie pachnie ;)
  • Stars from the stars gwiezdny krem rozświetlający - 16,99 zł
  • FaceBoom gruboziarnisty peeling do twarzy - 12,49 zł - jakoś nic ciekawego nie rzuciło mi się w oczy w tej kategorii, więc wróciłam do czegoś znanego.
  • Isana krem pod oczy z wit. C - 9,99 zł - postanowiłam wypróbować coś z pielęgnacji Isany a na poprzednich zakupach zapomniałam kupić kremu pod oczy 🙈

UBRANIA

Sinsay

Kto czytał poprzedni wpis to tutaj potwierdzenie dotyczące zakupów w Sinsayu :D Na Instagramie mogliście je już zobaczyć na początku lutego.

* w nazwach ubrań są linki afiliacyjne.

czarna koszula oversize sinsay
  • Czarna koszula oversize z kieszeniami - 49,99 zł - chodziła za mną już od jakiegoś czasu i w końcu mam. Rozmiar S. Myślę jeszcze o jakiejś białej, ale bardziej dopasowanej tak żeby w jeansy móc włożyć.
czarne rurki z wysokim stanem sinsay
  • Jegginsy skinny high waist - 59,99 zł - taki standard w mojej szafie. Dopasowane czarne spodnie z wysokim stanem. Rozmiar 36. Pierwszy raz oglądając spodnie z Sinsaya miałam w głowie pytanie "czy ja się w nie zmieszczę?" 🙈 Zawsze biorę 36, ale te mi jakoś tak strasznie wąsko wyglądały. Jednak są ok 😅

Deezee

Jakoś ostatnio złapałam fazę na ubrania z Deezee. Często mi coś tam w oko wpada.

bluzka w paski deezee
  • Beżowa bluzka Submarine Stripes - 37,49 zł - Rozmiar S. Trochę spory dekolt ma, więc założyłam pod nią braletkę i wydaje mi się, że wygląda spoko.
sukienka w kwiatki deezee

  • Różowa sukienka mini Gabriella - 78,74 zł - to główny powód tego zamówienia :D Chodziła za mną już od jakiegoś czasu, ale czekałam na jakąś promocję. Rozmiar S.

  • brązowa sukienka deezee
    • Brązowa sukienka mini Prudence - 56,24 zł - ta mi wpadła w oko przy okazji śledzenia poprzedniej xD Wiem, że na wieszaku najlepiej nie wygląda, ale jak już się założy to jest spoko. Nawet prasować nie trzeba ;D To taki cienki, sweterkowy materiał. Dekolt ma ciekawy kształt i rozcięcie robi fajny efekt a nie jest przy tym za krótka. Mini bo mini, ale ja przypomnę, że mam 156 cm wzrostu :D może kiedyś przy okazji wrzucę foto w niej na insta. Rozmiar SX/S.
    krótki sweterek deezee
    • Kremowy sweter krótki Kais - 41,24 zł - po mamie mam słabość do takich sweterków :D to mój drugi tego typu.

    BIŻUTERIA

    Life Charms - prezent urodzinowy

    bransoletka life charms
    • Bransoletka na gumeczce, więc nie trzeba się męczyć z zapięciem :D

    Dajcie znać czy coś Wam wpadło w oko i czy chcecie o czymś poczytać więcej na blogu :)

    22 komentarze:

    1. Ja też ostatnio czas spędzam przed komputerem :)
      wpadnij proszę :)
      https://nasielsk24.info.pl/

      OdpowiedzUsuń
    2. Chętnie przeczytam recenzję kremu pod oczy z Isany:)

      OdpowiedzUsuń
    3. Ciekawi mnie z kosmetyków najbardziej krem Stars from the stars, sama chyba bym nie kupiła, bo nie czytałam za bardzo o nim opinii. Także czekam na Twoją! Serum Soraya mnie zaczeło ciekawić odkąd polecała je Aneta :)
      Z ciuchów wpadł mi w oko sweterek i sukienka fioletowa - głównie przez kolor i motyw, ale nie wiem jakby wyglądała na mnie :D Generalnie ciężko mi kupić coś co nie będzie na mnie za krótkie, więc musiałabym na pewno sobie przymierzyć :D

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Też nie czytałam o nim opinii. Wzięłam bo był w promocji a ogólnie marka mnie ciekawi :)
        Serum też przygarnęłam po jej poleceniu, ale wcześniej też mi jakoś wpadło w oko.
        Deezee miało (lub wciąż ma, nie wiem) jeszcze jedną sukienkę z tym motywem/kolorem o innym kroju. Rozumiem. Ja to niska jestem, więc prędzej coś może potrzebować skrócenia :D

        Usuń
    4. Serum soraya miałam chyba w próbce i jedyne co mi w nim przeszkadzało to zapach. Dla mnie jednak zbyt intensywny i jestem ciekawa, co o nim napiszesz. Ze Stars from the Stars lubi żele pod prysznic i mam też aktualnie piankę do twarzy. O kremie chyba nigdzie nie czytałam, więc jestem go ciekawa 😉

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. To ja nawet na ten zapach nie zwróciłam uwagi 🙈
        Ze Stars to wcześniej tylko balsam do ciała miałam. Ciekawa jestem jak to inne rzeczy wypadają 😊

        Usuń
    5. Sporo nowości, niech Ci dobrze służą :)

      OdpowiedzUsuń
    6. Spray Crazy Hair jest naprawdę fajny! Podoba mi się skład, zapach, działanie i buteleczka - delikatna mgiełka. Cena też przystępna :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Super, że u Ciebie tak dobrze wypadł! U mnie pierwsze wrażenia też są dobre :)

        Usuń
    7. te ciuszki super się prezentują na Tobie;)

      OdpowiedzUsuń
    8. Udane zakupy :) Ja też ostatnio kilka fajnych rzeczy dorwałam w Sinsay. Kupuję tam nie tylko ubrania, ale też dodatki do domu.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Ja też! Mamy już w domu dwa komplety pościeli i dwie narzuty. Miło też zaskoczyłam się pomadką do ust i pędzlem do pudru :)

        Usuń
    9. Piękna sukienka! Idealna na wiosnę! :)

      OdpowiedzUsuń
    10. W kwiaty! Idealna na wiosnę! Chociaż ta brązowa też niczego sobie. Mamy podobny gust. :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Prawda <3 Co do tej brązowej to jak nie przepadam za dopasowanymi sukienkami to w tej czuję się dobrze 😊

        Usuń

    Dziękuję za odwiedziny :)
    Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

    Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

    Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

    Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
    Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)