10/28/2022

Nowości września

Wiem, kończy się już październik a ja tu dopiero z podsumowaniem września... ale to tak szybko, szybko i próbuję się brać za recenzje. Piszcie co Was zainteresowało :)


Rossmann

  • Carmex pomadka do ust Tropical - 12,99 zł - to już wiecie, że tradycyjnie u mnie.
  • Delia zmywacz do lakieru hybrydowego - 4,99 zł - musiałam się jakoś pozbyć hybryd po weselu.
  • Altapharma napój cytrynowo - limonkowy z wit. C i cynkiem - 7,99 zł
  • Crazy Hair szampon łagodnie oczyszczający limonka i kiwi - 13,49 zł (rabat z 19,99) - moje pierwsze zetknięcie z marką.
  • Under Twenty enzymatyczny peeling antybakteryjny - 12,99 zł (rabat z 19,99) - przypominam sobie nastoletnie lata z tą marką 😅
  • Ziaja pianka oczyszczająca do skóry normalnej i bezproblemowej - 7,99 zł (rabat z 12,49) - bo dawno nie miałam pianki do twarzy.

bee.pl - współpraca

Apis:
  • Płyn do kąpieli i pod prysznic z minerałami z Morza Martwego - jejku, jak on bosko pachnie! 
  • Oliwka rozgrzewająca z imbirem i cynamonem - kolejne cudo zapachowe!
  • Enzymatyczna pianka do mycia twarzy
  • Enzymatyczny peeling gommage - znów złapałam fazę na peelingi enzymatyczne 😜
  • Krem regenerująco - nawilżający do stóp - wiecie jak dawno nie miałam takiego typowego kremu do stóp? 🙈 Używałam po prostu balsamu do ciała.
I na koniec jedyny produkt innej marki:
  • Be bio żel pod prysznic pieprz afrykański i migdał - fanką Chodakowskiej nie jestem. Antyfanką też nie a tutaj zainteresował mnie zapach.

We wrześniu na kosmetyki wydałam 70,42 zł. W sierpniu było to 145 zł.

8 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)