9/07/2022

Nowości sierpnia

Tak jak obiecałam wrzucam nowości z sierpnia a w piątek powinny pojawić się polecajki na weekend :D


Hebe

  • Ziaja Med kuracja oczyszczająca krem redukujący niedoskonałości - 16,99 zł
  • Eveline peeling enzymatyczny - 8,99 zł - moje drugie opakowanie 👌 będzie recenzja.
  • Ziaja Med kuracja oczyszczająca żel myjący - 10,39 zł
  • Joanna żel do golenia - 11,99 zł
  • Delia budyń do ciała Niebieskie migdały - 14,99 zł
  • Delia smoothie peelingujące Wisienka na torcie - 20,99 zł
  • Hebe gąbeczka do podkładu - 12,99 zł
  • Maybelline podkład Fit me nr 120 - 17,99 zł - tradycyjnie 👌 a tu akurat promocja była 😁 Recenzja.
  • Eveline matujący płyn micelarny - 13,19 zł
  • Dove żel pod prysznic mango - 10,99 zł - bo kocham mango 😅
  • Gillette Venus maszynki do golenia - 14,99 zł

Rossmann

  • Selfie Project krem podkreślający loki - 18,49 zł - zgarnęłam przy okazji szukania dodatków na wesele ;D

Program Testerek Equilibra

  • Aloesowy dezodorant w sztyfcie
  • Różana woda micelarna - miałam obawy przed zapachem, ale jest bardzo na plus :D
  • Różane serum wygładzające
Na kosmetyki w sierpniu wydałam 145 zł. W lipcu było to 26,97 zł.

 Książkowo i muzycznie

Te kolory to tak przypadkiem, ale nieźle się zgrały ;D
  • "100 najodważniejszych polskich piosenek" Jakub Krzyżański, Marcin Mieszczak - otrzymałam egzemplarz recenzencki.
  • Dopehouse Mixtape NO.1 - moja "nowa" zajawka muzyczna, czyli Gibbs. Bilet na koncert też już czeka ;) płyta z wysyłką 62,99 zł.

Ubrania/Dodatki
Zdjęcia mam tylko rzeczy kupionych na wesele ;D

  • Różowa sukienka Wasyll - ja ją dorwałam na Vinted za dwie dyszki. No z dostawą i ochroną kupujących jakieś 3. Świetnie się sprawdziła w upalny dzień do tańca. I nawet ten dekolt mi nie przeszkadzał ;D
  • Kolczyki i naszyjnik z Rossmanna - 14,99 zł i 34,99 zł. Nie jestem fanką złotej biżuterii, ale taka mi pasowała do kiecki i ogólnie myślę, że do moich włosów i skóry pasuje, więc się przekonałam ;D dlatego Rossmann a nie prawdziwe złoto (Złoto z Rossmanna xD). Jednak muszę przyznać, że ten naszyjnik pokochałam i póki ładnie wygląda to będę często nosić.
  • Torebka Zara - też z Vinted. Coś około 50 zł
  • Buty z Deezee - buty akurat nowe ;D żadnych obcasów nie miałam, więc miałam poważną misję ;D Te są na słupku 5 cm. W sumie zamówiłam 5 par xD 2 w born2be i obie zwróciłam bo były za szerokie i 3 z deezee i właśnie te ze zdjęcia zostały ze mną na stałe. W życiu bym nie pomyślała, że będę nosić takie noski, ale na nogach świetnie wyglądają. W sumie podobnie z różową sukienką ;D

Coś Wam wpadło w oko? :)

10 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)