2/25/2022

"Be My Ever" Julia Biel - Weekendowe polecajki #54

be my ever Julia Biel

MUZYKA

INNA - Up

A niech będzie coś imprezowego. Poza tańczeniem mi się też dobrze sprząta przy takich piosenkach :D A ten refren tak się wkręca...

"When I'm down, you can bring me up 

Up-p-p, up-p-p, up-p-p, up-p-p 

And when I'm hurt, you know I don't need much 

You can use that magic touch 

When I'm down, you can bring me up 

Up-p-p, up-p-p, up-p-p, up-p-p 

And when I'm hurt, you know I don't need much 

You can use that magic touch"

Sean Paul - She Doesn't Mind (NORTKASH & OSIS Remix) | LONG VERSION

Ta jakoś przy okazji wpadła.

Ed Sheeran - Bad Habits

Opał x Gibbs ft. Bisz - Róże zostawmy betonom

I zmiana klimatu.

Kat - Łza dla cieniów minionych

Piosenka znana od dawna, ale jakoś tak ostatnio do mnie trafia...

SynMojegoTaty - sny o poranku

Wczoraj na tą piosenkę trafiłam przeglądając relacje na ig. Wyświetliła mi się jako post sponsorowany. Pierwszy raz się cieszyłam się, że coś fajnego w tych reklamach się trafiło. Pokażę jeszcze dwie piosenki tego wykonawcy bo też mi się spodobały.

SynMojegoTaty - tupot małych słów

SynMojegoTaty - poczekalnia

Voice Office - Kochaj

A ta pochodzi z mojego dzisiejszego radaru premier na Spotify.

FILMY

"Niebezpieczna piękność" (1998)

W XVI-wiecznej Wenecji jedynie kurtyzany mogły się kształcić. Tę drogę wybiera Weronika, kiedy jej ukochany poślubia wyznaczoną mu przez rodziców arystokratkę.

Gatunek: biograficzny / melodramat

6/10. Lubię klimat takich "starszych czasów" w książkach i filmach. Bardziej romanse, życie niż historia, historia ;D W ogóle to muszę przyznać, że aktorka grająca główną bohaterkę miała śliczny uśmiech. Aż obejrzałam jej aktualne zdjęcia, ale czas robi swoje...

"W pogoni za uczuciem" (2016)

Po tym, jak rodzina zerwała stosunki z  Saraswati, dziewczyna może polegać już tylko na swoim sąsiedzie.

Gatunek: melodramat

8/10. Obejrzałam na dwa razy bo trwa 2,5 h, ale bardzo mi się spodobał. No może nie licząc tych wstawek z piosenkami, ale chyba taki urok Bollywood (na szczęście dużo tego nie było). No nie wyobrażam sobie sytuacji, że rodzina mnie wyklucza bo odwiedziłam sąsiada... Cała historia super, końcówka z tym drzewem piękna.

PODCAST

"Rozmowy bez kompromisów" Żurnalisty

Poza podcastami Okuniewskiej to jedyny jaki słucham. I to nie wszystkie jak lecą. Raczej te z osobami które lubię czy w jakiś sposób kojarzę.

Ostatnio przesłuchałam dwie rozmowy. Karol Paciorek: Jesteśmy dla siebie konkurencją? - Karol prowadził zajęcia na moich studiach, więc tak sobie z ciekawości posłuchałam :D Druga rozmowa to Łozo: Łamał serca? - dzięki tej rozmowie dowiedziałam się, że tak serio, serio odszedł z Afromental xd myślałam, że to raczej jakaś przerwa czy coś. Ale chociaż czasem ich posłucham to jednak jakoś bardzo historią zespołu się nie interesowałam. Możliwe, że na rocznicę zespołu coś z chłopakami zrobi.

KSIĄŻKA

Be My Ever - Julia Biel

Gatunek: literatura młodzieżowa

Moja opinia: Julia kolejny raz odwaliła kawał dobrej... książki 😁

Kolejny raz myślami przeniosłam się do amerykańskiego serialu. Chociaż było trochę ostrzej, może nawet mniej młodzieżowo. Chodzi mi o to, że nie jest to typowa historia miłosna ślicznej blondynki i mięśniaka z drużyny futbolowej gdzie na końcu żyli długo i szczęśliwie. Tutaj oboje mają mroczną przeszłość. Oboje próbują sobie z nią na swój sposób poradzić. Maverick (swoją drogą fajne imię) próbuje zapobiec podobnym sytuacjom, Everlee tworzy sobie projekt beztroskiego życia studenckiego w nowym miejscu.

Raz jest słodko i romantycznie a za chwilę robi się gorzko.

Szczerze mówiąc zastanawiałam się czy polubię nowych bohaterów i czy nie będę tęsknić za tymi z TNDDLS. Jednak okazali się fajni 😉 chociaż pod koniec Mav mnie zdenerwował i mam nadzieję, że w następnym tomie się poprawi. Jestem też ciekawa dalszych losów Asha i Haven. I czy będzie jeszcze coś o Dylanie. Co tu dużo mówić. Czekam z niecierpliwością na kolejny tom 💙

"Przeszłość już była. Miała swoją szansę i spieprzyła wszystko koncertowo, więc aktualnie intensywnie zaprzyjaźniam się z teraźniejszością." - zrobiłam sobie zdjęcie tego cytatu. Chyba muszę odkopać mój zeszyt z cytatami 🙈

Sprawdźcie pozostałe książki autorki:

6 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny :)
Zostaw coś po sobie i zapraszam ponownie :)

Staram się zaglądać do wszystkich komentujących.

Nie bawię się w obs/obs - jeśli mi się u Ciebie spodoba to sama zaobserwuję.

Nie zostawiaj komentarzy z linkami reklamowymi bo i tak ich NIE opublikuję!
Jeśli chcesz się zareklamować na moim blogu to zapraszam do zakładki kontakt/współpraca ;)